
Pojistka č.32
- Blekota
- Junior
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno - teda skoro:-))
- Kontaktovat uživatele:
Pojistka č.32
Hola hola, pořád mi praská pojistka č. 32 ( 10A) - osvětlení přístrojovky+zadní světla???!!! Nemáte s tím někdo zkušenost? Kde by mohl být háček? Předpokládám, že možností je asi 1 000 000..... Ale co kdyby.. 

nyní: FF3 Metal Grey 1,5 TDCI
dříve: FF2 Tango red 1,6
ještě dříve: FF1 Dark blue 1,6
dříve: FF2 Tango red 1,6
ještě dříve: FF1 Dark blue 1,6
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
osvetleni SPZ v zadnim viku ? zkrat na kostru ? vis ja to vyradis ? kdyz si otevres zadni kastlik vlevo tak jsou tam dva konektory ty rozpojis a bude to dobre tak je chyba vzadu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Blekota
- Junior
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno - teda skoro:-))
- Kontaktovat uživatele:
Přesně jak píšeš
. Pojistku to spálí, když není rozpojený ten větší konektor ( víc drátů, víc vevnitř auta) Když je rozpojenej, tak nefunguje ovládání na kufr, stěrač ( ostřik ano) a osvětlení SPZ. Po oddělání plast krytu zadních dveří je vše O.k. až na zrezivělou matko x šroub uchycení osvětlení...
Zítra to omrknu dál, zatím jezdím s odpojením.
Díky za radu, klobouk dolů


Zítra to omrknu dál, zatím jezdím s odpojením.
Díky za radu, klobouk dolů


nyní: FF3 Metal Grey 1,5 TDCI
dříve: FF2 Tango red 1,6
ještě dříve: FF1 Dark blue 1,6
dříve: FF2 Tango red 1,6
ještě dříve: FF1 Dark blue 1,6
- Blekota
- Junior
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno - teda skoro:-))
- Kontaktovat uživatele:
- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
- Blekota
- Junior
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno - teda skoro:-))
- Kontaktovat uživatele:
Mno, samozřejmě že to bylo tím. Kudy tam teče, to nevím, ale asi kolem tý černý (stříbrný) lišty. Úplně odhnilo uchycení konektorů na světýlkách SPZ, drátky upadly a zkratovaly to o kastli. Vyměnil jsem světýlka ( z vrakoviště obě za 300,- (nové 400,-/ks)) a dál jsem to neřešil. Počítám, že to znovu uhnije za 6 let 

nyní: FF3 Metal Grey 1,5 TDCI
dříve: FF2 Tango red 1,6
ještě dříve: FF1 Dark blue 1,6
dříve: FF2 Tango red 1,6
ještě dříve: FF1 Dark blue 1,6
- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Tak a je to v prdeli. Auto mi dnes dojelo. Uškvařily se mi dráty od světel. Ještě, že jsem jel kolem servisu a ještě že se to stalo pár hodin před odjezdem do Itálie. Stát se to po cestě v noci u Salzburgu, tak nevím...
No a asi je v prdeli i týdenní pobyt u moře, pokud neseženu náhradní auto.
Chlapi, je možné to opravit za den? Spálené dráty jsou od přepínače světel až kam dohlédnu a dokonce i u schránky vlevo vzadu, takže budou muset auto očesat.

Chlapi, je možné to opravit za den? Spálené dráty jsou od přepínače světel až kam dohlédnu a dokonce i u schránky vlevo vzadu, takže budou muset auto očesat.

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Vymena dratu by se mela stihnout za jeden den, kdyz to dela ten, kdo focusy zna. Ja jsem jednou vydratovaval spalene svazky vodicu ve stare dacii. System rozplest, jeden ucvaknout a cely nastavit pripajenim a zaizolovani, montaz nove AMP dutinky. V zime, v garazi.Jasio píše:Tak a je to v prdeli. Auto mi dnes dojelo. Uškvařily se mi dráty od světel. Ještě, že jsem jel kolem servisu a ještě že se to stalo pár hodin před odjezdem do Itálie. Stát se to po cestě v noci u Salzburgu, tak nevím...No a asi je v prdeli i týdenní pobyt u moře, pokud neseženu náhradní auto.
Chlapi, je možné to opravit za den? Spálené dráty jsou od přepínače světel až kam dohlédnu a dokonce i u schránky vlevo vzadu, takže budou muset auto očesat.
- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Tak si prostě jedu a najednou cítím spálenou gumu. Hned na to kouř z pod volantu. Dva dny předtím jsem 2x měnil 10A pojistku pod volantem k osvětlení palubky a parkovacích světel. Tak možná ta poslední pojistka se ne a ne propálit a schytaly to dráty...nevím. K Fokimu bych s tím už určitě nedojel, to by mi asi shořelo všechno. Kdyby to bylo jen vpředu, ale že jsou dráty upálené i vzadu mě dost s*re. Hlavně aby zjistili čím to bylo způsobeno. Když je to uhořelé na několika místech tak budou nejspíš natahovat celé nové dráty. Pokud to za den nestihnou, tak si vlakem pojedu půjčit do Pardubic Oktávku. Fuck, nakonec mě Škodovka zachrání. 

Naposledy upravil(a) Jasio dne 24.08.2006 21:28, celkem upraveno 1 x.
- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Po prohlídce v servisu, je to tak jak psal Foki. Hořet začalo od osvětlení SPZ. Takže pozor hořící pojistky 10A od osvětlení palubky a zadních světel = prohnilé kontakty u osvětlení SPZ = hořící dráty. Cena hodiny práce elektrikáře, který to bude dělat je 490,- bez DPH, tak to bude pěkná pálka. No nic jedu do Pardubic. A až tam přijedu v 15:20, tak se půjdu podívat na parkoviště jestli tam nestojí nějaký stříbrný fofo, třeba Ušákův, abych si ho prohlédl a odvezl se naposled fokusem k věznici. Tam na mně čeká oktávka. Zdarec. 

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Zkusenosti Jasia a dalsich myslim donuti nas ostatni, abychom se alespon podivali, v jakem stavu mame osvetleni SPZ. Doporucuji pouzit vhodny izolacni material na ochranu pruchodu dratu kastli a protoze voda tece shora dolu, tak se podivat na tu plastovou listu a vhodnym prostredkem ji zatesnit. Ja se na to znovu pro jistotu podivam v sobotu nebo v nedeli na chalupe a uvazuji, ze pouziji bud resistin ml, resistin car nebo silikonovy tmel - melo by to byt neco pruzneho.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů