Kde "unikají" 4A?
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Kde "unikají" 4A?
Odběr z baterky je při stojícím a vypnutém autě těsně nad 4A. Co je důsledkem je asi všem jasné... Ale co to způsobuje? Vytahal jsme všechna dostupná relé i pojistky (vlevo od přístrojovkou a u motoru) a 4A jdou pryč stále. Co kruci je mezi baterkou a všema těma pojistkama a relátkama takovýho, že to veme 4A? Než to prolezu drát po drátu a centimetr po centimetru kvůli nějakému prodření, není tam někde něco jiného? Nějaké čidlo, které by mohlo být v háji? viz. předchozí potíže
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
zkus si odpojit ty kabely ktere jsou na svorky prisroubovane - to je elektrika do auta , a to co jsou svorky vede rovnou na starter a altik .
je to : + altik - starter - pol baterky
- sroub na prevodovce - pol baterky - sroub pod kastlikem
od jednotlivych polu pak vedou kabely do pojistkovky dal do kabiny a do pocitace .
je to : + altik - starter - pol baterky
- sroub na prevodovce - pol baterky - sroub pod kastlikem
od jednotlivych polu pak vedou kabely do pojistkovky dal do kabiny a do pocitace .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde "unikají" 4A?
Nepopletl sis desetinna cisla? Neni to nahodou jen okolo 0,4 A? Pri odberu 4A bys rano nemusel vubec nastartovat.hihi píše:Odběr z baterky je při stojícím a vypnutém autě těsně nad 4A. Co je důsledkem je asi všem jasné... Ale co to způsobuje? Vytahal jsme všechna dostupná relé i pojistky (vlevo od přístrojovkou a u motoru) a 4A jdou pryč stále. Co kruci je mezi baterkou a všema těma pojistkama a relátkama takovýho, že to veme 4A? Než to prolezu drát po drátu a centimetr po centimetru kvůli nějakému prodření, není tam někde něco jiného? Nějaké čidlo, které by mohlo být v háji? viz. předchozí potíže
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Hodnota do 0,4 A je normalni, pokud je baterka nabita. Kdyz ji klesne napeti, tak ridici jednotka odpoji nektera cidla - odpoji rele "saver".hihi píše:Ne az rano, uz odpoledne... A jsou to asi cca 4,3 A. V číslech se bohužel vyznám...
Hodne stesti v hledani. Kdyz zjistis tu podivnou chybu, tak ji hned napis.
Naposledy upravil(a) pelen dne 30.07.2006 20:01, celkem upraveno 1 x.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
tak to ti zbyva jen pol na altiku a zustane tam starterhihi píše:Kdyz z kladneho polu odsroubuju dva dalsi (cervene) vodice, tak odber zustava. Takze je problem nekde u altiku, ci starteru. Ten altik me zacina ***. Dekuji za rady
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Kruh se uzavira... Ted to pro zmenu ukazuje nizke napeti. Nabiji, ale je tam jen cca 13,5 -13,9 V a nekdy i hezkych 14,2 to kontrolka uz nesviti). Ku*a! Kde to je ted? Kdyby se mi to auto tak strasne nelibilo, uz bych ho nemel...
Takze... servis, Campr, Zelená....
Takze... servis, Campr, Zelená....
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
to si myslim ze uz je normalni .hihi píše:Kruh se uzavira... Ted to pro zmenu ukazuje nizke napeti. Nabiji, ale je tam jen cca 13,5 -13,9 V a nekdy i hezkych 14,2 to kontrolka uz nesviti). Ku*a! Kde to je ted? Kdyby se mi to auto tak strasne nelibilo, uz bych ho nemel...
Takze... servis, Campr, Zelená....
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host