Kde "unikají" 4A?

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1016
Registrován: 02.02.2008 03:18

Kde "unikají" 4A?

Příspěvek od hihi » 30.07.2006 12:30

Odběr z baterky je při stojícím a vypnutém autě těsně nad 4A. Co je důsledkem je asi všem jasné... Ale co to způsobuje? Vytahal jsme všechna dostupná relé i pojistky (vlevo od přístrojovkou a u motoru) a 4A jdou pryč stále. Co kruci je mezi baterkou a všema těma pojistkama a relátkama takovýho, že to veme 4A? Než to prolezu drát po drátu a centimetr po centimetru kvůli nějakému prodření, není tam někde něco jiného? Nějaké čidlo, které by mohlo být v háji? viz. předchozí potíže
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 30.07.2006 13:16

zkus si odpojit ty kabely ktere jsou na svorky prisroubovane - to je elektrika do auta , a to co jsou svorky vede rovnou na starter a altik .

je to : + altik - starter - pol baterky

- sroub na prevodovce - pol baterky - sroub pod kastlikem

od jednotlivych polu pak vedou kabely do pojistkovky dal do kabiny a do pocitace .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1016
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 30.07.2006 16:20

Kdyz z kladneho polu odsroubuju dva dalsi (cervene) vodice, tak odber zustava. Takze je problem nekde u altiku, ci starteru. Ten altik me zacina ***. Dekuji za rady :-)
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1016
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 30.07.2006 16:31

btw: nasel jsme si nedavno diky zdejsim linkum i schematka. Tak ted jen hledat...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde "unikají" 4A?

Příspěvek od pelen » 30.07.2006 17:42

hihi píše:Odběr z baterky je při stojícím a vypnutém autě těsně nad 4A. Co je důsledkem je asi všem jasné... Ale co to způsobuje? Vytahal jsme všechna dostupná relé i pojistky (vlevo od přístrojovkou a u motoru) a 4A jdou pryč stále. Co kruci je mezi baterkou a všema těma pojistkama a relátkama takovýho, že to veme 4A? Než to prolezu drát po drátu a centimetr po centimetru kvůli nějakému prodření, není tam někde něco jiného? Nějaké čidlo, které by mohlo být v háji? viz. předchozí potíže
Nepopletl sis desetinna cisla? Neni to nahodou jen okolo 0,4 A? Pri odberu 4A bys rano nemusel vubec nastartovat.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1016
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 30.07.2006 17:56

Ne az rano, uz odpoledne... A jsou to asi cca 4,3 A. V číslech se bohužel vyznám...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.07.2006 18:36

hihi píše:Ne az rano, uz odpoledne... A jsou to asi cca 4,3 A. V číslech se bohužel vyznám...
Hodnota do 0,4 A je normalni, pokud je baterka nabita. Kdyz ji klesne napeti, tak ridici jednotka odpoji nektera cidla - odpoji rele "saver".
Hodne stesti v hledani. Kdyz zjistis tu podivnou chybu, tak ji hned napis.
Naposledy upravil(a) pelen dne 30.07.2006 20:01, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 30.07.2006 18:59

hihi píše:Kdyz z kladneho polu odsroubuju dva dalsi (cervene) vodice, tak odber zustava. Takze je problem nekde u altiku, ci starteru. Ten altik me zacina ***. Dekuji za rady :-)
tak to ti zbyva jen pol na altiku a zustane tam starter
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 30.07.2006 22:10

Altiky i startery obcas takovou neplechu delaji.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.07.2006 22:21

Ahmed píše:Altiky i startery obcas takovou neplechu delaji.
Tak to slysim poprve, ze by to byla specialita Ford?
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1016
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 30.07.2006 22:26

Zitra se uvidi. Napisu, jak to dopadlo.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 30.07.2006 22:32

Ne, specialita ne. Par lidi uz melo podobne problemy, ne na Fordech.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1016
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 01.08.2006 15:08

FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1016
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 02.08.2006 22:24

Kruh se uzavira... Ted to pro zmenu ukazuje nizke napeti. Nabiji, ale je tam jen cca 13,5 -13,9 V a nekdy i hezkych 14,2 to kontrolka uz nesviti). Ku*a! Kde to je ted? Kdyby se mi to auto tak strasne nelibilo, uz bych ho nemel...

Takze... servis, Campr, Zelená....
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 02.08.2006 22:26

hihi píše:Kruh se uzavira... Ted to pro zmenu ukazuje nizke napeti. Nabiji, ale je tam jen cca 13,5 -13,9 V a nekdy i hezkych 14,2 to kontrolka uz nesviti). Ku*a! Kde to je ted? Kdyby se mi to auto tak strasne nelibilo, uz bych ho nemel...

Takze... servis, Campr, Zelená....
to si myslim ze uz je normalni .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti