kúpa ford focus
- ocal
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
kúpa ford focus
Pekný deň prajem.
Po dlhých úvahách som sa rozhodol pre kúpu "ojazdeného" Fordu Focus - r.v. 2006 1,6 Tdci 80 kKW s 21tis. najazdenými kilometrami. v podstate nové auto. Vyzerá perfektne. Pri skúšobnej jazde som však očakával väčšiu dynamiku. Mám len Škodu Felícia 1,3 MPI, ale zdalo sa mi, že auto sa akosi nederie dopredu. Pritom som ho vytáčal na jednotlivé stupne až po 4000 otáčok. Podľa predajcu autobazáru je auto s takto najazdenými kilometrami ešte vlastne v zábehu a plná dynamika sa prejaví až po 30 tisíc kilometroch. Zároveň so akosi nezaregistroval turbo efekt, ktorý ako som v testoch čítal by mal byť výrazný. Pritom motor šiel hladko, rovnomerne bez akýchkoľvek rušivých zvukov. pri otvorení motorového priestoru mi zrak padol na hrdzavú súčiastku čo mi bolo vysvetlené že je turbo a nakoľko pracuje pri vysokých teplotách tak má opálenú farbu.
Snažil som sa získať odpovede na moje otázky v príspevkoch, ale podobné som nenašiel. Nerád by som urobil chybu pri nákupe nakoľko cena je pomerne vysoká. Vopred ďakujem zakaždú cennú radu.
Po dlhých úvahách som sa rozhodol pre kúpu "ojazdeného" Fordu Focus - r.v. 2006 1,6 Tdci 80 kKW s 21tis. najazdenými kilometrami. v podstate nové auto. Vyzerá perfektne. Pri skúšobnej jazde som však očakával väčšiu dynamiku. Mám len Škodu Felícia 1,3 MPI, ale zdalo sa mi, že auto sa akosi nederie dopredu. Pritom som ho vytáčal na jednotlivé stupne až po 4000 otáčok. Podľa predajcu autobazáru je auto s takto najazdenými kilometrami ešte vlastne v zábehu a plná dynamika sa prejaví až po 30 tisíc kilometroch. Zároveň so akosi nezaregistroval turbo efekt, ktorý ako som v testoch čítal by mal byť výrazný. Pritom motor šiel hladko, rovnomerne bez akýchkoľvek rušivých zvukov. pri otvorení motorového priestoru mi zrak padol na hrdzavú súčiastku čo mi bolo vysvetlené že je turbo a nakoľko pracuje pri vysokých teplotách tak má opálenú farbu.
Snažil som sa získať odpovede na moje otázky v príspevkoch, ale podobné som nenašiel. Nerád by som urobil chybu pri nákupe nakoľko cena je pomerne vysoká. Vopred ďakujem zakaždú cennú radu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Vitaj u nas.
pytas sa v spravnom vlakne,ale trosku nerozumiem....
aky vyznam ma vytacat dieslak pri radeni nad 4000 otacok
ved ten motor musi zaberat velmi slusne uz od 1750,kde ma max krutiaci moment.pri 4000 ma max vykon a preto vytacat ho pri radeni nad 4000 ani nema vyznam.je vidiet,ze si este dieslak nejazdil a si zvyknuty na benzinak.ak sa ti zda lenivy,co pochybuje,je mozne,ze bol nespravne zabehnuty,lebo tento motor taha vzhladom k svojmu objemu vynikajuco.
moze byt aj poskodene turbo,ale to ti takto cez forum nikto nezisti.
urcite si ku kupe pozvy niekoho skuseneho a znaleho,lebo nasledne reklamacie sa uz riesia veeelmi problematicky.
Drzim palce.
pytas sa v spravnom vlakne,ale trosku nerozumiem....
aky vyznam ma vytacat dieslak pri radeni nad 4000 otacok

moze byt aj poskodene turbo,ale to ti takto cez forum nikto nezisti.
urcite si ku kupe pozvy niekoho skuseneho a znaleho,lebo nasledne reklamacie sa uz riesia veeelmi problematicky.
Drzim palce.
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
k 4 000 ot. tak to jsem nevytočil už pěkně dlouho -není potřeba jak už napsal zirafak jede při 1750 ot a pokud si ho musel točit tak je někde chyba. Zajetý je už určitě mě si sednul po 7000km 

Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No odpoved na hrdzavu suciastku , ze je to opalene turbo by som nebral. Nase ma najazdene tusim nieco okolo 40tisic a ziadne opalene turbo tam nie je , aj ked je na suciastkach v motore hrdza. A 1.6TDCI ma oproti felde 1.3mpi urcite znatelny zatah, ktory zacina nieco pred 2000otackami a citelne ta opre do sedadiel , toto pri benzinovych motoroch rovnakeho vykonu necitis. Urcite si pred kupou niekoho znaleho so sebou zober. Napriklad na 2005 turbodieslach bol taky problem , ze sa predierala hadica , co ide do medzichladica, na novych modeloch je to vyriesene tym, ze je tam taky distancny drziak, ktory zabranuje suchaniu o chladic. Ked sme mali tuto hadicu predranu, tak ten zatah nebol az taky silny a auto kurilo.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
ja sice diesla nemam, ale soferoval som omikov 1,6 diesel a musim povedat, ze to auto taha velmi dobre. s akoukolvek feliciou by som to ani neporovnaval ! podla mna tam dali nejake pokazene turbo z ineho stareho focusa a takto ta chcu oj... !! jednoznacne ruky prec !!
PS: co ti brani vyskusat novu 1,6-ku v nejakej predajni
PS: co ti brani vyskusat novu 1,6-ku v nejakej predajni

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Urcite bych vyzkousel to co ti tady radi ostatni, zajit kdekoliv do bazaru nebo do fordu na predvadecku a projet se v 66kw nebo silnejsim naftaku. Turbo efekt tam je hodne znatelny a pokud to je lenive, tak urcite bude nekde problem. Muze byt pripadne nejaka praskla trubka od turba nebo neco s pedalem plynu (s temi kilometry to je asi nerealne, ale stat se muze cokoliv).
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
- Šimi
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vrbice
- Kontaktovat uživatele:
- ocal
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak som volal s majiteľom autobazáru opäť a pokúsil som sa podľa rady dohodnúť, že auto vezmem ak pôjde so mnou na test motora do forďáckeho servisu. Pritom som ponúkol, že uhradím náklady s tým spojené. Reakcia bola jednoznačne odmietavá, vraj takto by nič nepredal - mám si auto kúpiť a potom ísť na test - veď mi predsa dáva záruku. Tak so sa dohodol s kamarátom , ktorý robí mechanika že by sa na to šiel pozrieť so mnou. Mrzí ma to nakoľko sa mi auto páči.
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
- hide
- Pokročilý
- Příspěvky: 872
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- herizn
- Pokročilý
- Příspěvky: 706
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko
- ocal
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: kúpa ford focus
Takže som dal na rady , zobral so sebou mechanika a auto sme preklepli zhora dolu a opačne. Už ho mám doma
a zdá sa mi že chodí zo dňa na deň lepšie. Neviem či dlhšie státie môže spôsobiť nejaké zmeny v dynamike - ale to už len fabulujem. Ešte ho nemám prihlásené, ale fotky prikladám

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 8 hostů