ziadne elektricke superchargre.....taky co naozaj funguje je drahy velmi a prida vykon len na par sekund, nieco ako NOC...potom je baterka vybita




 jinac bych foukl a fouklo by taky nektere z tesneni
 jinac bych foukl a fouklo by taky nektere z tesneni 



To to dělají i s pohonem od řemene?Vždyt má oproti turbu malé otáčkypbjun píše:No tech 300W pokud to bude na 12V tak sebere cca 25A - samozrejme mluvim o prikonu toho motoru a ne o vykonu, ten bude mit o cca 33% nizsi vykon protoze ucinnost je celkem nizka... No a tech 25A Ti zatizi altik o tolik jako cca klima takze to co pridas to Ti zase sebere altik... Takze si myslim ze vykon bude cca stejny maximalne bude navysen o par koni nez se pripoji altik... Takze moc s timto nepocitej... Pokud chces pridat vykon nesmi to byt na elektriku... Muze to byt hnane remenem - nizsi ucinnost a nebo hnane vyfukovyma plynama - vyssi ucinnost... Takze kdyz uz tak aby to foukalo tak jak ma - pohaneno necim co uz v motoru je...

 Prvne stejnak musim pretesnit motor aby to vubec snesl takze toto neresim... zatim se drzim v realnych moznostech takze bez pretlaku
 Prvne stejnak musim pretesnit motor aby to vubec snesl takze toto neresim... zatim se drzim v realnych moznostech takze bez pretlaku 

Jaké svt???a nevíš jaká síla je potřeba na pohon turba?pbjun píše:Vsak mrkni na pasma ten to ma i nafocene ve vlakne o svt... ten ma ale charger... ja bych tez na tu 1,6 uvital neco co by foukalo ale je tam na me prilis moc drahych veciPrvne stejnak musim pretesnit motor aby to vubec snesl takze toto neresim... zatim se drzim v realnych moznostech takze bez pretlaku






 to by bolo asi najlacnejsie riesenie...a 20koni (20shot) by pri wet systeme motor zvladol...aspon 2.0L aj 50shot zvlada
 to by bolo asi najlacnejsie riesenie...a 20koni (20shot) by pri wet systeme motor zvladol...aspon 2.0L aj 50shot zvlada
 preci jen, pouzivam to auto hlavne k praci takze par koniku navic ano, ale ne za moc penez a ne za cenu vetsiho opotrebeni motoru a podobne... Takze ja osobne asi zustanu u toho co sem planoval => filtr (ten uz je), kat pryc (stejnak je vysypany). stredovy dil vyfuku origo ale novy a koncak s neceho silnejsiho a tim asi skoncim... Taky mi u forda tvrdili, ze byla nejaka vyladena jednotka na 1,6 zetec se co mam na 85kW a ze by mi ji mozna sehnali tak nevim co si o tom mam myslet, nikdy sem o zadne takove 1,6 neslysel vyjma tech co maji variabilni ventily... Nevi nekdo o motoru 1,6 zetec se 85kW???
 preci jen, pouzivam to auto hlavne k praci takze par koniku navic ano, ale ne za moc penez a ne za cenu vetsiho opotrebeni motoru a podobne... Takze ja osobne asi zustanu u toho co sem planoval => filtr (ten uz je), kat pryc (stejnak je vysypany). stredovy dil vyfuku origo ale novy a koncak s neceho silnejsiho a tim asi skoncim... Taky mi u forda tvrdili, ze byla nejaka vyladena jednotka na 1,6 zetec se co mam na 85kW a ze by mi ji mozna sehnali tak nevim co si o tom mam myslet, nikdy sem o zadne takove 1,6 neslysel vyjma tech co maji variabilni ventily... Nevi nekdo o motoru 1,6 zetec se 85kW???
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů