AUTOMOBILOVÝ KONSTRUKTÉR: Ach ty zadní nápravy...

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

AUTOMOBILOVÝ KONSTRUKTÉR: Ach ty zadní nápravy...

Příspěvek od hide » 18.01.2008 15:32

Dnešní článek z TIPCARS.COM a z Lidovek.

http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=3102

Uživatelský avatar
Šimi
Junior
Junior
Příspěvky: 454
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vrbice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šimi » 18.01.2008 18:51

Bouhžel automobilkám jde jen o zisk tak jako každé fabrice. Jde o to levně prodat a draho a ve velkém množství prodat. Bezpečí,pohodlí a další aspekty dopravy už jsou jen nakonfigurovány podle ceny, která bude konkurence schopna.
Ford Focus het.,r.v.98,74Kw,1,6 Ghia - benzin
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 18.01.2008 19:23

Podla mna velmi dobry clanok. Kopirovanie vozovky zadnou napravou je velmi dolezite pre kvalitu jazdy ale aj bezpecnost. Casy motokar uz davno skoncili. Vlecna naprava je cestou spat.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 18.01.2008 19:58

Suhlasim, dobry clanocek... :P
Ale zas na druhej strane suhlasim aj s jednym nazorom z diskusie a to ze pre beznych, rozumej rodinnych/pomalsich ci kludnejsich vodicov je aj limit dobre naladenej vlecnej napravy dost daleko a skor ako technicku sofistikovanost a este vzdialenejsi limit multi-linku si cenia nenarocnu udrzbu a vacsi kufor (aj ked to ma trosku zarazilo, nakolko FoFo II ma skoro najvacsi kufor medzi hatchbackmi). My mame multilink, ale po 5 mesiacoch mi klepu plasty a tecie do kufra :roll: Ale za tu jazdu mi to stoji :twisted:
Co sa tyka Civicu Type-R tak novy je krasny, ale tou napravou to vazne posrali a ja osobne by som siel do starsej aj ked hrozne skaredej a nudnej (dizajnovo) ale zato diabolsky jazdiacej verzie :wink:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 18.01.2008 20:34

Ja sa na vsetky tieto veci (teda prisposobene pre obycajneho vodica) pozeram trocha inak. Dobra zadna naprava, teda nie len zadna, ale podvozok celkovo, je vybornym prvkom aktivnej bezpecnosti. Automobilky samozrejme viac uznavaju pasivnu. Airbagy, narazove zony a pod. Ved z toho je vacsi biznis. Rodina je spokojna, ze ma bezpecne auto. Az na to, ze v nudzovych situaciach, ked by sa snad dalo este nieco spravit, tak je to auto prudko nebezpecne. Priklad: vlecna naprava pri prejazde cez mostove spoje pri namraze, alebo prudke brzdenie na ceste vo vyjazdenych kolajach a pod. Bohuzial, trend je taky, ze radsej si dam rozbit auto a vybuchut airbagy, ako by som si mal kupit auto, ktore sa takymto situaciam vyhne.

To je moj pohlad na vec.

PS: este nepijem, ale uz si idem otvorit vinko :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 18.01.2008 20:47

Suhlas, suhlas... Ale marketingovo tiez skor strelis 8 airbagov aku to ze mas vzadu multi-link :roll:
Je to ako vzdy a vsetko o prachoch...
Inac vinko nech chuti... :wink:

FoFo7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Detva SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FoFo7 » 18.01.2008 22:18

tu sa niečo tiež piše ohľadom Ford Control Blade
http://www.carbibles.com/suspension_bible.html

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoo » 18.01.2008 22:20

jj dobry clanok, dobra vec ten multilink ! :wink: ale myslim si, ze na bezne jazdenie beznemu soferovi bohate postaci aj ta lesenarska trubka (ci ako to tam nazvali). a ked sa uz dostane do krizovej situacie, tak si bezny sofer tak ci tak namlati hubu, multilink, nemultilink... :lol:

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoo » 18.01.2008 22:24

FoFo7 píše:tu sa niečo tiež piše ohľadom Ford Control Blade
http://www.carbibles.com/suspension_bible.html
tak to je dost brutal clanok... aj keby bol po slovensky, tak neviem ci by som sa donho pustil... :oops:
PS: ten trabant vyzera dost cool 8O :lol:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 18.01.2008 22:25

vzdy som si myslel, ze Control Blade je jednoduchsia konstrukcia, len som cital, ze je to zlozit. Ale podla toho, co je v tom odkaze, tak je to kurna zlozite :!: 8O 8O 8O
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Alonso68
Junior
Junior
Příspěvky: 216
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: u Staré Boleslavi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alonso68 » 19.01.2008 09:53

TripleJay píše:... Ale zas na druhej strane suhlasim aj s jednym nazorom z diskusie a to ze pre beznych, rozumej rodinnych/pomalsich ci kludnejsich vodicov je aj limit dobre naladenej vlecnej napravy dost daleko ..........:
Jenže i sváteční řidič může na rozbité okresce plné zatáček potkat překážku, kvůli které musí udělat úhybný manévr. A Focus opravdu sedí, to je jedna z věcí, která mě a Focusu nadchla. Na výborném suchém povrchu bude sedět většina aut, ale na dírách a zvlněné cestě vynikne zadní náprava u Fokuse.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver 
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů