AUTOMOBILOVÝ KONSTRUKTÉR: Ach ty zadní nápravy...
- hide
- Pokročilý
- Příspěvky: 872
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
- Šimi
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vrbice
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Podla mna velmi dobry clanok. Kopirovanie vozovky zadnou napravou je velmi dolezite pre kvalitu jazdy ale aj bezpecnost. Casy motokar uz davno skoncili. Vlecna naprava je cestou spat.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Suhlasim, dobry clanocek...
Ale zas na druhej strane suhlasim aj s jednym nazorom z diskusie a to ze pre beznych, rozumej rodinnych/pomalsich ci kludnejsich vodicov je aj limit dobre naladenej vlecnej napravy dost daleko a skor ako technicku sofistikovanost a este vzdialenejsi limit multi-linku si cenia nenarocnu udrzbu a vacsi kufor (aj ked to ma trosku zarazilo, nakolko FoFo II ma skoro najvacsi kufor medzi hatchbackmi). My mame multilink, ale po 5 mesiacoch mi klepu plasty a tecie do kufra
Ale za tu jazdu mi to stoji
Co sa tyka Civicu Type-R tak novy je krasny, ale tou napravou to vazne posrali a ja osobne by som siel do starsej aj ked hrozne skaredej a nudnej (dizajnovo) ale zato diabolsky jazdiacej verzie

Ale zas na druhej strane suhlasim aj s jednym nazorom z diskusie a to ze pre beznych, rozumej rodinnych/pomalsich ci kludnejsich vodicov je aj limit dobre naladenej vlecnej napravy dost daleko a skor ako technicku sofistikovanost a este vzdialenejsi limit multi-linku si cenia nenarocnu udrzbu a vacsi kufor (aj ked to ma trosku zarazilo, nakolko FoFo II ma skoro najvacsi kufor medzi hatchbackmi). My mame multilink, ale po 5 mesiacoch mi klepu plasty a tecie do kufra


Co sa tyka Civicu Type-R tak novy je krasny, ale tou napravou to vazne posrali a ja osobne by som siel do starsej aj ked hrozne skaredej a nudnej (dizajnovo) ale zato diabolsky jazdiacej verzie

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Ja sa na vsetky tieto veci (teda prisposobene pre obycajneho vodica) pozeram trocha inak. Dobra zadna naprava, teda nie len zadna, ale podvozok celkovo, je vybornym prvkom aktivnej bezpecnosti. Automobilky samozrejme viac uznavaju pasivnu. Airbagy, narazove zony a pod. Ved z toho je vacsi biznis. Rodina je spokojna, ze ma bezpecne auto. Az na to, ze v nudzovych situaciach, ked by sa snad dalo este nieco spravit, tak je to auto prudko nebezpecne. Priklad: vlecna naprava pri prejazde cez mostove spoje pri namraze, alebo prudke brzdenie na ceste vo vyjazdenych kolajach a pod. Bohuzial, trend je taky, ze radsej si dam rozbit auto a vybuchut airbagy, ako by som si mal kupit auto, ktore sa takymto situaciam vyhne.
To je moj pohlad na vec.
PS: este nepijem, ale uz si idem otvorit vinko
To je moj pohlad na vec.
PS: este nepijem, ale uz si idem otvorit vinko

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Detva SK
- Kontaktovat uživatele:
tu sa niečo tiež piše ohľadom Ford Control Blade
http://www.carbibles.com/suspension_bible.html
http://www.carbibles.com/suspension_bible.html
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
tak to je dost brutal clanok... aj keby bol po slovensky, tak neviem ci by som sa donho pustil...FoFo7 píše:tu sa niečo tiež piše ohľadom Ford Control Blade
http://www.carbibles.com/suspension_bible.html

PS: ten trabant vyzera dost cool


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
vzdy som si myslel, ze Control Blade je jednoduchsia konstrukcia, len som cital, ze je to zlozit. Ale podla toho, co je v tom odkaze, tak je to kurna zlozite





Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Jenže i sváteční řidič může na rozbité okresce plné zatáček potkat překážku, kvůli které musí udělat úhybný manévr. A Focus opravdu sedí, to je jedna z věcí, která mě a Focusu nadchla. Na výborném suchém povrchu bude sedět většina aut, ale na dírách a zvlněné cestě vynikne zadní náprava u Fokuse.TripleJay píše:... Ale zas na druhej strane suhlasim aj s jednym nazorom z diskusie a to ze pre beznych, rozumej rodinnych/pomalsich ci kludnejsich vodicov je aj limit dobre naladenej vlecnej napravy dost daleko ..........:
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů