tak teraz si ešte nastavit automaticky podpis, podat oficialnu prihlašku k "drátenkam" a si plnohodnotný člen
Focus Combi 12/2004,259tis kč-co vy na to?
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
taky gratuluji ke koupi a věřím, že jsme ti poradili dobře 
p.s. a za kolik jsi ho teda koupil, jestli to není tajné?
p.s. a za kolik jsi ho teda koupil, jestli to není tajné?
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
-
pwramp
- Nováček

- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Cena
Nakonec jsem koupil za 255000. Mám v autě najeto něco okolo 3000 km a jediná věc, která mi fakt vadí, je, že nemohu lokálně otevřít páté dveře. Výkon motoru je na auto tak akorát, neoslní ale nezprudí, oceňuji klid v interiéru při nerovnostech a co je devizou všech kombíků - do auta strčíte např. vchodové dveře od baráku bez nějakého přemýšlení
. Líbí se mi neutažené ABS jako např. ve škodovkách, ve Focusu zabírá až když je opravdu potřeba a vyhřívané přední sklo - u nás na horách je to k nezaplacení. Co dodat - slouží a doufám, že bude sloužit dlouho, než si řekne o nějakou údržbu.
Díky za rady i za toto fórum - našel jsem zde dost informací, na co si dát před koupí pozor.
Díky za rady i za toto fórum - našel jsem zde dost informací, na co si dát před koupí pozor.
Bylo: Skoda 120 GLS (1982), Renault 19 1.8i (1994), Skoda Fabia 1.4 MPI (1999), FF1 Kombi Viva 1.6 16V (2004), FF2 Kombi, 2008, 1.6 / 74 kW, modrá aquamarine, od Fokiho, Volvo XC70 D5 (2011)
Je: FF1 Sedan, 2003, 1.6 / 74 kW, zlatá Oyster
Je: FF1 Sedan, 2003, 1.6 / 74 kW, zlatá Oyster
-
Foqus
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
- akumulator
- Nováček

- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Rek bych ze tim mysli to, ze vzadu kdyz si chces jen z kufru neco vzit, mas nastartovano a neodemknes si tlacitkem, tak se od kufru budes muset vratit zpet dopredu a zmacknout tlacitko... Je o stary navyky. Ja byl taky zvykly, ze kdyz je auto odemcene, jsem schopen otevrit i kufr - bez klice. Kdyz auto zamnku, zamkne se i kufr...
Ze zacatku jsem premyslel o natazeni tlacikta otevirani nekam dozadu na zadni dvere, ale ted jsem si uz zvykl... Jde jen o zvyk...
Ze zacatku jsem premyslel o natazeni tlacikta otevirani nekam dozadu na zadni dvere, ale ted jsem si uz zvykl... Jde jen o zvyk...
Ford Focus kombi 1.6 16V ZETEC SE, 2002, tmave modra metaliza, LPG Landi Renzo Omegas + FlashLube, zimni: Goodyear Ultra Grip 7+; 185/65 R 14 86 T, letni: Michelin Energy E3A; 195/60 R 15 88 H
-
pwramp
- Nováček

- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Přesně, rozčiluje mne, že vylezu z auta, ať už s natočeným či stojícím motorem, přejdu ke kufru ... a nic - zpět k volantu nebo 2 x klíč. Jde skutečně o starý zvyk z bývalé fóbie. O tlačítku jsem taky přemýšlel, ale nakonec jsem se zařekl, že s "vylepšováním" aut končím. Ještě před fóbií jsem měl Renault 19 a nepřál bych nikomu, aby ho dostal do ruky - měl tolik elektrických nedokumentovaných "vychytávek", jako třeba 3 x blik po doteku směrovky, postupné zhasínání interiéru, nastavitelný cyklovač, dálkové ovládání s immobilizérem a tak. Věci pěkné, jen dokud fungují, jestli tam něco odešlo a majitel začal tahat ty kabelový svazky ... být v jeho kůži, prokleju se do 21. kolena
. Focus ode mne odejde tak, jak jsem ho koupil, ale nějaký ten rok to ještě potrvá.
Bylo: Skoda 120 GLS (1982), Renault 19 1.8i (1994), Skoda Fabia 1.4 MPI (1999), FF1 Kombi Viva 1.6 16V (2004), FF2 Kombi, 2008, 1.6 / 74 kW, modrá aquamarine, od Fokiho, Volvo XC70 D5 (2011)
Je: FF1 Sedan, 2003, 1.6 / 74 kW, zlatá Oyster
Je: FF1 Sedan, 2003, 1.6 / 74 kW, zlatá Oyster
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

