1.8 - volnoběžné otáčky
- beris
- Junior

- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
- beris
- Junior

- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
- E-man
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Tak můžu potvrdit, že mírně zvýšené otáčky (1200ot/min) např. při přeřazování nejsou vůbec na škodu
Díky tomu je náš mazlík tak padnoucí do ruky. Já už 2 týdny bojuji s padajícíma otáčkama pod volnoběh a funkce "podržení" mi v současné chvíli nefunguje. Což vážne člověk pozná i při jízdě. Už z toho začínám být nervózní. Takže pokud jde o mírné podržení, neřešit! Užívat a užívat. Já už z toho ale nervózní jsem.Čau Čau
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak já se taky přidám k anomáliím
, za studena vse ok, jakmile se motor zahreje tak volnobeh misto 750 ktere byvaly nedavno mam cca 900 - 950, ale konstantnich, nic nelita, motor zcela kultivovany... Velmi zajimave je ze pri tomto velmi vzrostl vykon motoru a spotreba zustala cca stejna... Byl sem u forda na diagnostice - vse ok a rekli mi ze co si stezuju ze to jede lip zere stejne tak co mi vadi... tak sem se na to vykaslal a nechavam to jak to je...
ps: pri dojizdeni na krizovatku taktez 1200ot dokud se kola toci pak okamzite klesnou na 900 a ani necukne... Jaky ma vlastne byt volnobeh u 1,6 16V?
ps: pri dojizdeni na krizovatku taktez 1200ot dokud se kola toci pak okamzite klesnou na 900 a ani necukne... Jaky ma vlastne byt volnobeh u 1,6 16V?
- E-man
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
To ja nevim jak na to
mi se to stalo za jizdy... zrovna sem se pripojoval na dalnicu a najednou sem si vsiml ze to auto zrychluje nejak moc
a od te doby volnobeh 900 stabilni a pri dojizdeni na krizovatku zvysene otacky a pri jizde vyssi vykon... Voda mi nemizi, olej jako vzdycky benzin tez a ostatni kapaliny sou jak pred 15 000...
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- E-man
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Ahoj všichni,
tak jsem dnes přišel na zajímavou věc...
čerstvě nasněžilo, tak jsem při jízdě zkusil párkrát "nakopnout" ABS a ejhle, najednou otáčky nepadají. Neříkám, že se tím problém vyřešil, spíš to vypadá na bonus-čím víc abs, tím déle drží otáčky.
Každopádně v tom vidím indicii, tak jsem Vás chtěl poprosit o tip.
Díky
tak jsem dnes přišel na zajímavou věc...
Díky
- czafro
- Nováček

- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zdravim... tak jak tu vsichni pisete, mam stejny problem...kdo by to cekal
. No tak od zacatku mam FOFO 1,8 16V, 1999, otacky asi jako vsichni akorat mi to nechipa... ale muzu rict, ze Volnobezny ventil mi nepomohl ani vymenit, MAF jsem cstil jako blazen a znamy mi meril odpory...taky bez vysledku. Ale jednou jsem se docetl, ze by to mohlo byt Cidlem rychlosti na prevodovce...ale i tady Vas uklidnim. Proste kdyz jsem ho odpojil a rzojel, sedel jsem v uplne jinem aute, otacky klesaly jako po masle zadne straseni chodcu, zadne trapeni spojky a prevodovky proste jedna basen..
Al krutou pravdou je ze mi nejel tachometr, coz se sem tam hodi a taky nevim co by na to rikala RJ kdyby se ji to cidlo dlouho neozvalo...Kazdopadne jsem poridil novy kus a zvesela jsem ho zacal menit...Svine drzi na O krouzcich, ktere drzi jak luteranska vira a uz to vypadalo, ze budu nahrivat autogenem...coz je pro me zly sen a pro koho by nebyl kdyz je prevodovka hlinikova
ale nastesti si pak dalo rict a bylo venku...zasunul jsem novy kus
ale chyba lavky zadna zmena... Tak ted se vrhnu na Vase napady s hadickama...a pak pisnu, mejte se a diky za rady a napady...
- SlavaM
- Nováček

- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2008 03:18
to E-man
Ahoj , prosimtě mohl by jsi tu přesně popsat ten tvuj problem s padajícím volnoběhem ? Myslím tím jak přesně se motor chová , jestli např vibruje v pravidelných intervalech při tom volnoběhu , kolik ti asi tak ukazuje otáčkoměr nebo jestli například po zastavení auta a vypnutí motoru a pak následném nastartování se otáčky ihned sklidní tak jak mají být a auto se netřese. Pokus se prosim tento problem popsat. Diky , Michal
Ahoj , prosimtě mohl by jsi tu přesně popsat ten tvuj problem s padajícím volnoběhem ? Myslím tím jak přesně se motor chová , jestli např vibruje v pravidelných intervalech při tom volnoběhu , kolik ti asi tak ukazuje otáčkoměr nebo jestli například po zastavení auta a vypnutí motoru a pak následném nastartování se otáčky ihned sklidní tak jak mají být a auto se netřese. Pokus se prosim tento problem popsat. Diky , Michal
- E-man
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
SlavaM:Už jsem to tady někde popisoval. Problém začal asi před měsícem. Odpojil jsem baterku, kterou jsem chtěl přes noc nabít. Počítal jsem s restartem řídící jednotky a s tím spojené kolísání otáček, respektive volnoběhu...(už jsem to jednou absolvoval, ale po ujetých 9 kilometrech vše ok.) Tentokrát však nic. Najel jsem 200 km, 2 další restarty,ale nic. Při vyřazení, prošlápnutí spojky apod. šly otáčky rychle dolů... To znamená, buď k první čárce od spodu nebo pod ní... Párkrát chcípl. Když jsem dojížděl na křižovatku na neutrál, otáčky kolísaly v rozmezí cca 300 - 900, při zastavení se srovnaly. Když jsem dojížděl se spojkou, otáčky se srovnaly dřív. Žádné vypnutí motoru nepomohlo, maximálně kdyby schládl motor. Stačilo totiž, aby byl jen trošičku chladnější a sytič problém samozřejmě vyřešil. Takže se problém projevil až po zahřátí motoru. Prostě volnoběh proklatě nízko. Zkusili jsme vyměnit všechny věci, které by to mohli způsobit, ale vůbec nic nepomohlo. Váha vzduchu, hadice podtlaku, klapka sání, kabely, svíčky, volnoběžný ventil a já nevím co ještě. Na nic jsme nepřišli, tak jsem jezdil dál a rozhodoval se, jestli přeci jenom nezkusit diagnostiku... Jediné, co mi vrtalo hlavou byla baterka. 2 měsíce stará 55 Ah Banner z globusu
Každé ráno nebo vlastně každý den několikrát při startu - kontrolka ABS.. Nechal jsem ji změřit, dávala 10V, při plném nabití. Vzhledem k tomu, že je dle chytré knihy ke správnému restartu potřeba plně nabitá baterie, začal jsem věřit, že pomůže nová. Zajel jsem do Fordu, koupil originál a modlil se, ať se problém vyřeší. Jenomže po najetých 20 kilometrech nic. Přestal jsem se tím trápit a chystal se na diagnostiku,ale v den kdy sem posílal poslední příspěvek trošku víš, se po cca 80 kilometrech začal problém sám řešit. Volnoběh se začínal pomalu ale jistě srovnávat, takže teď sice nevím jestli jsem měl pravdu s baterkou nebo zasáhla vyšší moc, ale hlavně že je vše zase OK. Jediné co mě zarazilo, že mi dnes nebyla uznaná reklamace baterky, dle technika a protokolu, je v pořádku. Mazlíkovi ale nedělala dobře a za tím si stojím. Tak asi tak
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti




