Tohle je ale jen tvoje domněnka, ne? Opravdu jsou nějaké dokumentované případy 132 kw verzí s propálenými písty? Tahle vada se u 110 kw nevyskytuje?Jožko2018 píše: 21.11.2025 06:11 Chceš kľudne spávať, ber 110, chceš sa "lepšie" voziť ber 132. Všetko je o Tvojich prioritách.
rozdíl mezi 110 a 132 kW
- Otomar
- Člen klubu

- Příspěvky: 542
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Ford EDGE ST line sport,2.0/132kW*2017*White
ex_Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*LPG*2015*White
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
ex_Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*LPG*2015*White
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13618
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Ci to nie je domotane z 1.6Ecoboostu. Tam su 110kW a 134kW myslim. (Vseobecne Ecoboost, konkretne Mondeo to takto nemalo).Achiler píše: 20.11.2025 17:46 Ahoj, je pravda, že se té 132kw propalují písty?
....
To o propalování pístu u 132 kw říkal pán, který mi nabízel právě tu 110 kw, což může zkreslovat. Na druhou stranu ten pán provozuje servis se zaměřením pouze na Fordy a je v okolí vcelku vyhlášený, takže mě ta informace o několika autech se 132 kw s propaleným pístem vylekala...
-
Jožko2018
- Nováček

- Příspěvky: 83
- Registrován: 18.06.2020 00:52
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Chalan tu má osem strán o tom "probléme". Čo viac mu poradiť, o problémoch s piestom tu nič nieje...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jožko2018 a 0 hostů

