



Už se na těch ostřikovačích pracuje ,tak jak to dám dohromady tak se ti ozvuBoban píše:Máš pravdu v těch pérech sou opravdu tvrdší, já mám taky tvrdší, mám auto ve předu o 45mm níž vzadu 40mm, mám to taky tvrdší, ale záleží hodně jestli vezu v zádu jen našeho pejska nebo ještě batožinu.jen zatím netuším kde zhánět to ostřikování?
Jojo naprosto s tebou souhlasím ohledně požití xenonů 8000K a více.jenda píše:Po xenonech už taky začínám pomalu pokukovat a myslím si, že teplota o 4300 K je naprosto v poho a tady jsem našel včera na netu ještě tenhle názor - je to ale o používání o teplotě 8000 K:
"8.000K je sice krásné modré světlo, ale xenon má nejvyšší účinnost a vyzáření světelného toku v oblasti od 5.000K - 6.000K, výše už světlo přechází do modrého (jakoby rentgenového spektra), které je sice efektní - modré, ale svítí méně!!! Pro srovnání, myslíte si, že byste si posvítili na cestu rentgenem?"
No to si snad nikdo nemyslí, že by se před horizontem světlo sklápělo, smozřejmě jde jen o kalibraci sklonu závislé na zatížení a tedy náklonu vozu kterou ale ovlivňuje právě rozjezd nebo brždění. Více o tom třeba zde: http://www.bencar.cz/navody37.htmWolf2 píše:koukám kolik tady máme odborníků na xenony![]()
.Tak ohledně toho automatického sklonu světel ,jestli si někdo myslí ,že když jede auto s xenonama do kopce tak ta automatika něco zaregistruje ,tak se hodně plete a ani nepozná ,že se blíží na horizont a td. Reaguje jen na náklon při brzdění a akceleraci a při zatížení zavazadlového prostoru automaticky nastaví sklon světel ,proto ,když se zapnou xenony ,tak je vidět ,jak se to kalibruje.
![]()
Ostřikovače světel ,je dobrá věc ,ale u Focusu není až tak potřeba ,protože tvar světla zaručuje ,že se to tolik ten přední plast nezasírá ,něco jiného je třeba u vozů značky Škoda td. kde světla mají stupidní sklon a jsou pořád zasraný .
Problematika xenonů a přestaveb mám prozkoumáno od A do Z. Ono záleží na značce auta a td .který má tyhle xenony zamontovaný ,něco jiného je třeba nějakej frantík ,kterej když zastavíš se ještě půl hodiny houpe a má měkké pérování a něco jiného je třeba tvrdej Focus ,kterej ,ani při rozjezdu se nehoupeHonzaV píše:No to si snad nikdo nemyslí, že by se před horizontem světlo sklápělo, smozřejmě jde jen o kalibraci sklonu závislé na zatížení a tedy náklonu vozu kterou ale ovlivňuje právě rozjezd nebo brždění. Více o tom třeba zde: http://www.bencar.cz/navody37.htmWolf2 píše:koukám kolik tady máme odborníků na xenony![]()
.Tak ohledně toho automatického sklonu světel ,jestli si někdo myslí ,že když jede auto s xenonama do kopce tak ta automatika něco zaregistruje ,tak se hodně plete a ani nepozná ,že se blíží na horizont a td. Reaguje jen na náklon při brzdění a akceleraci a při zatížení zavazadlového prostoru automaticky nastaví sklon světel ,proto ,když se zapnou xenony ,tak je vidět ,jak se to kalibruje.
![]()
Ostřikovače světel ,je dobrá věc ,ale u Focusu není až tak potřeba ,protože tvar světla zaručuje ,že se to tolik ten přední plast nezasírá ,něco jiného je třeba u vozů značky Škoda td. kde světla mají stupidní sklon a jsou pořád zasraný .
No řekl bych že když budou mít homologaci a certifikát tak ani tam ne !nego píše:policajti to asi hrotit nebudou, ale problem muze byt spis na technicke
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host