Palivove cerpadlo?
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28.11.2022 01:49
Re: Palivove cerpadlo?
Zdravím přítomné, před dvema roky jsem též vynechal konektor u nádrže a vývody jsem přiletoval přímo na kabel. Nyní se mi občas stane,že opět neslyším při zapnutí klíčku zvuk čerpadla. Mrknu na pojistku 15A v motorovém prostoru , je přepálená, dám jinou 15A a třeba měsíc je vše ok. V posledním týdnu jsem ji musel ale 3x vyměnit. Myslíte , že je čerpadlo na pokraji životnosti ? Díky za Vaše názory.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13371
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Palivove cerpadlo?
Tipl bych, že ano.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 632
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Palivove cerpadlo?
Pokud hoří pojistky tak je velký odběr = přidřený čerpadlo, zkrat apod. Čerpadlo taky může být přetěžovaný ucpaným pal. filtrem nebo se blbě chladí při vyjíždění nádrže do sucha, nebo prostě už má život za sebou..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28.11.2022 01:49
Re: Palivove cerpadlo?
Takže po výměně čerpadla je vše OK.Diky.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.02.2025 08:42
Re: Palivove cerpadlo?
Měl jsem stejný problém a vyřešil jsem to výměnou čerpadla.
dentalzz.pl prodává online následující vybavení: intraorální kamera, klíč k implantátům
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Palivove cerpadlo?
V zime me menili to cerpadlo,dalo se Bosch a od te doby spatruje vse ok,takze to bylo tim cerpadlem.Citronek píše: 09.12.2024 19:24 Ohledne cerpadla na Focuse,ten koukam u Helly
https://www.autorozvody.cz/cs/katalog/d ... 21/8274758
je ten konektor kracne celyvidet,ja fakt 6-ti pinovy a zapojene je to jak pises,jsou vyuzite 1 a 2,pak je 3 vynechano a pak 4 a 5 a pak je 6 vynechano.
Horsi je,ze ted jsem neudelal ani emise,ani STK.Mam prorezlej koncovej tlumic ladenej Ulter sport,pan na technicky to zkousel tu diru ucpat hadrem,jesti to pujde namerit,ale stejne to nepomohlo a na STK tam nasli zavad,ze uz nemam chut to resit.Za jedno bych napred musel vyresit emise,takze novej ten koncak,pak to projet po dalnici,pac se s tim autem najelo 1500 km rocne aa spis couracky.Otazka jestli to pomuze a nebude tam jeste neco dalsiko,katalyzator nebo neco dalsiho a pak bych musel vyresit tu STK,rozlestit predni svetla,dat novy sterace,pak cep rizeni levej,pak prej predni brzdy kotouce + desticky a zadni leva brzda tam spatne dolejha desticka ke kotouci,pak brzdova kapalina,tak se nemelila uz nejakej rok to je,ale nejhorsi je,ze to cely zespoda hnije,uz tam byl opravovanej prah vpravo vzadu,ale prej je to neoddorne a hejbe se to a ikdyybch tohle vsechno vyresil,tak zrovnatak casem muzu resit prah na druhy strane.Lemy bratniku ty jsou vyvyrovany.Dokonce byla prorezla i trubka na benzin od vicka k nadrzi,takze ta je tam nova.Brzdove trubicky sice napohled ok,ale ja je nemenil.Koupil jsem to auto jako 13 let stary a ikdyby predchozi majitel je tesne pred prodejem ty trubicky menil (reznou cca od pulky auta dozadu,predek je vetsinou jak novej),tak furt uz ty trubicky tam budou minimalne 14 let za meho vlastnictvi,protoze ted uz je auto 27 let stary.A casem by se museli resit znova a pokud tam jsou jeste dele,tak tim hore.Navic ty zavady dalsi,auto se samo v zime zamyka,jedno otevirani okenka vzadu funguje jen vzadu a ne u ridice nebo obracene,uz nevim.Porad sviti kontrolka otevrenejch zamku,pac neco odeslo v zamku kufru.Obcas netroubi klakson,staci hnout trochu volantem a chyti se to a je to ok.Na hodinach odchazeji ty segmenty.Ted za rok ci dva bych musel davat nove svitky a delat rozvody.Dalsi vec zimni gumy ty uz jsou na hrane 5 mm,takze take investice.Letni ty ani nevim,kjak na to jsou.Ale jinak bych to auto uz asi zrusil,protoze tech oprav tam pribejva kazdej rok jak maku a jednak na to nemam cas ani nervy a jednak nevim,co tam casem odejde zas dalsiho.Penize na novejsi auto nejake mam,takze asi neni o nem.Premejslim bud znova Focuse,ale ty litrovy trivalce s turbem nevim no,navic jsem nekde cetl,ze je tam problem s hadickou na chlazeni a to pakl clovek nevi,co muze koupit,spatne tesneni pod hlavou nebo praskla hlava,protze to predchozi majitel uvaril.Myslel jsem taky Fabii,ale tam zase ten trivalec s turbem a navic ve vetsine pripadu to muze byt jetej ceskej sluzebak,co ho nekdo dal do bazaru,takze uplne taky nechci.Zajimavy pro me by byl Citroen Kaktus,ale zatim jsem nic k tomu moc nezjistoval anebo Mini Cooper 5 dverak anebo uplne idelane Mazda 3 s autosferickym dvoulitrem.Takze jeste uvidim.Urcite benzin,manual a nejlepe atmosfera.Predni hanoh,motor vepredu.Dveri 5 a hatchback.Urcite ne kombi,nebo dlouhej sedan.Proste maly auto na dobry parkovani.Idealne uz s taznym.Tak uvidim jeste,co vyberu.Focuse jednickovyho je skoda,ale uz to ma vek,je to 27 let stary a jsou s tim akorat starosti porad.
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 632
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Palivove cerpadlo?
Proč takovej román, stačilo shnilá plečka začíná žrát prachy a neprošla technickou = vytěžit a do hutí.
Jo, škoda že MK1 se už nevyrábí, vzal bych novýho a měl 20 let klid.. Už MK2 je horší kára, MK3 a dál to už je plný kokotin.. Jetej Ekobuřt nebrat.
Hjondé atmosféra je rozumnej motor akorát se do toho sedá jak do vany.. Nebo Tipo s 1,4 FIRE, ať atmo nebo oturbenej T-jet.. Nebo Dacii
Ford holt bejvávalo...
Jo, škoda že MK1 se už nevyrábí, vzal bych novýho a měl 20 let klid.. Už MK2 je horší kára, MK3 a dál to už je plný kokotin.. Jetej Ekobuřt nebrat.
Hjondé atmosféra je rozumnej motor akorát se do toho sedá jak do vany.. Nebo Tipo s 1,4 FIRE, ať atmo nebo oturbenej T-jet.. Nebo Dacii

FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host