ventilky TPMS
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 481
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: ventilky TPMS
Hoj, tak jak jsem začal tohle téma, v letních nemám kompatibilní, tak na léto TPMS vypínám. V zimních mám, tak zapínám. Po zapnutí mi ale nechce načíst jedno kolo (minulý rok fungovalo).
Neřeším, které kolo dávám na jakou pozici. Řídím se velikostí vzorku.
Je možné, že si auto pamatuje kde jaké kolo bylo a teď třeba hledá (plácnu) levé přední kolo, které je vpravo vzadu? Po nasazení to našlo PP a LZ a dvě nic. Po restartu to dohledalo jedno a jedno ne a ne najít.
Už minulej rok mi přišlo, že tlak neseděl k pozicím, kde bylo kolo umístěné.
Neřeším, které kolo dávám na jakou pozici. Řídím se velikostí vzorku.
Je možné, že si auto pamatuje kde jaké kolo bylo a teď třeba hledá (plácnu) levé přední kolo, které je vpravo vzadu? Po nasazení to našlo PP a LZ a dvě nic. Po restartu to dohledalo jedno a jedno ne a ne najít.
Už minulej rok mi přišlo, že tlak neseděl k pozicím, kde bylo kolo umístěné.
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24276
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: ventilky TPMS
auto si pamatuje 8 kodu ventilku a pro kazdy ma ulozenou pozici kola ... takze kdyz kola prohazis, mel bys spustit ucici mod, ve kterem se aktivuje postupne kazde kolo zvlast od LP po LZ ... a behem tohoto "cviceni" snadno zjistis, ktery ventilek je problematicky (nenauci se)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6819
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: ventilky TPMS
i u FFIII? ja to nikdy nedelal, nebo to plati jen pokud to haze chybu?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24276
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: ventilky TPMS
FF3 Ti neukazuje tlak v jednotlivych kolech, tam to neres
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 481
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24276
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: ventilky TPMS
1. Turn the ignition to the OFF position.
2. Turn the ignition to the RUN position three times, ending in the RUN position. Do not wait more than two minutes between each key cycle.
3. Press and hold the brake pedal.
4. Turn the ignition switch to the OFF position.
5. Turn the ignition switch to the RUN position three times, ending in the RUN position. Do not wait more than two minutes between each key cycle.
6. When the message center displays “TRAIN LEFT FRONT TIRE,” place the magnet on the valve stem of the LF tire pressure sensor. The horn will sound briefly to indicate that the tire pressure sensor has been recognized by the TPMS module.
7. Within two minutes after the horn sounds, place the magnet on the valve stem of the RF tire pressure sensor.
Note: If the TPMS module does not recognize any one of the five tire pressure sensors during the tire training procedure, the horn will sound twice and the message center will display “TIRE TRAINING MODE INCOMPLETE” and the procedure must be repeated.
8. Repeat Step 7 for the RR, LR and spare tire.
When the tire training procedure is complete, the horn will sound twice and the message center will display “TIRE TRAINING MODE COMPLETE.”
2. Turn the ignition to the RUN position three times, ending in the RUN position. Do not wait more than two minutes between each key cycle.
3. Press and hold the brake pedal.
4. Turn the ignition switch to the OFF position.
5. Turn the ignition switch to the RUN position three times, ending in the RUN position. Do not wait more than two minutes between each key cycle.
6. When the message center displays “TRAIN LEFT FRONT TIRE,” place the magnet on the valve stem of the LF tire pressure sensor. The horn will sound briefly to indicate that the tire pressure sensor has been recognized by the TPMS module.
7. Within two minutes after the horn sounds, place the magnet on the valve stem of the RF tire pressure sensor.
Note: If the TPMS module does not recognize any one of the five tire pressure sensors during the tire training procedure, the horn will sound twice and the message center will display “TIRE TRAINING MODE INCOMPLETE” and the procedure must be repeated.
8. Repeat Step 7 for the RR, LR and spare tire.
When the tire training procedure is complete, the horn will sound twice and the message center will display “TIRE TRAINING MODE COMPLETE.”
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- uku
- Junior
- Příspěvky: 227
- Registrován: 17.09.2010 10:52
- Bydliště: Brno, Str.
Re: ventilky TPMS
ad návod od ZaQika - a nepotřebuje k tomu tu chytrou krabičku?
byl: Ford Focus C-Max, 1,8 92kW, r.v. 2006, seda metaliza
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 481
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: ventilky TPMS
To nejde smazat původní, ať se načtou nové? Tohle se mi dělat nechce a ještě řešit, jestli dávám kolo na správnou pozici? ![:nazdravi: :nazdravi:](./images/smilies/icon_prost.gif)
![:nazdravi: :nazdravi:](./images/smilies/icon_prost.gif)
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- uku
- Junior
- Příspěvky: 227
- Registrován: 17.09.2010 10:52
- Bydliště: Brno, Str.
Re: ventilky TPMS
Při tom párování postupuješ od LP, PP, PZ a PL - takže si myslím, že by mělo být jedno, kde které kolo bylo původně...
byl: Ford Focus C-Max, 1,8 92kW, r.v. 2006, seda metaliza
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24276
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: ventilky TPMS
to jsem si taky myslel, ale po odmazani se funkcionalita kousla a musel jsem senzory nahrat chytrou diagnostikou pro TPMS ... obycejna vysilacka nepomohla
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 07.07.2010 22:18
Re: ventilky TPMS
Tento návod byl pro mě nepřesný a do párovacího režimu jsem se nedostal (sešlápnutí brzdy není moc jasné). Pomohl mi až návod z konkurence od martyG (mám Fucus IV 2020 se startovacím tlačítkem):ZaQik píše: 10.12.2024 17:06 1. Turn the ignition to the OFF position.
2. Turn the ignition to the RUN position three times, ending in the RUN position. Do not wait more than two minutes between each key cycle.
3. Press and hold the brake pedal.
4. Turn the ignition switch to the OFF position.
------
"
Návod nastavenia TPMS pre auto so startovacim tlacitkom
Příspěvek od martyG » 01 bře 2016, 21:04
Vcedulom overený postup nastavenia TMPS senzorov Focus III:
skrateny navod nastavenia TPMS pre auto so startovacim tlacitkom:
- vypnut motor
- stlacit a uvolnit brzdovy pedal
- zapnut + vypnut + zapnut + vypnut + zapnut (zapaľovanie)
- stlacit brzdovy pedal na 2 sekundy
- vypnut + zapnut + vypnut + zapnut + vypnut + zapnut (zapaľovanie)
- mal by sa ozvat klakson 1x
- na displeji bude ziadost o nastavenie senzoru na lavej prednej
- treba odpustit vzduch z lavej prednej pneu, odpustat az pokial sa neozve klakson, ktory potvrdi, ze uz to ma
- to iste pokracuje na pravom prednom, potom pravom zadnom a nakoniec lavom zadnom
- na konci treba vypnut, ozve sa klakson 2x
- auto by uz malo poznat vsetky 4 senzory
"
Do párovacího režimu jsem se dostal. Odpouštět vzduch jsem nezkoušel, mám krabičku s tlačítkem (reset tool) z Alíku a s tou se mi to nepodařilo. C s tím?
FF IV 2020 1.5 EcoBlue 88 kW
FF II 2010 1.6 TDCi 80kW (minulost)
Fiesta 1999 1.3 44kW
FF II 2010 1.6 TDCi 80kW (minulost)
Fiesta 1999 1.3 44kW
- uku
- Junior
- Příspěvky: 227
- Registrován: 17.09.2010 10:52
- Bydliště: Brno, Str.
Re: ventilky TPMS
Nečetl jsem celé vlákno ale jestli přidáváš nové ventilky - co se stane když zkusíš "přepárovat" ty původní? Upozorňuji, že u mne jsem musel tu "vysílačku" přikládat co nejblíž k cidle v kole.
byl: Ford Focus C-Max, 1,8 92kW, r.v. 2006, seda metaliza
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 07.07.2010 22:18
Re: ventilky TPMS
Tak jsem vytáhl jedno letní kolo a to na párování reaguje. Takže mám nesprávné senzory?
Pořídil jsem nová kola (druhou sadu) a do nich nové senzory Schrader 1210. Vybíral jsem je podle toho, že by na moje auto (Focus 2020) měly být již předprogramované.
Pořídil jsem nová kola (druhou sadu) a do nich nové senzory Schrader 1210. Vybíral jsem je podle toho, že by na moje auto (Focus 2020) měly být již předprogramované.
FF IV 2020 1.5 EcoBlue 88 kW
FF II 2010 1.6 TDCi 80kW (minulost)
Fiesta 1999 1.3 44kW
FF II 2010 1.6 TDCi 80kW (minulost)
Fiesta 1999 1.3 44kW
- uku
- Junior
- Příspěvky: 227
- Registrován: 17.09.2010 10:52
- Bydliště: Brno, Str.
Re: ventilky TPMS
Vypadá to, ano (a nebo si čidla Schrader nerozumí s tou krabičkou). Ať ti prodejce čidel potvrdí, že máš ty správné a pokud ano tak zkus požádat o spárování v nějakém pneuservisu. (Teď už je asi pozdě ale asi by vyšlo levněji demontovat čidlo z letní pneu a podle něj si koupit stejná na Ali...)
byl: Ford Focus C-Max, 1,8 92kW, r.v. 2006, seda metaliza
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů