Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13383
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Originalky byvaju prebalene NGK. Aky typ NGK tam mas?
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 07.11.2012 18:29
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Takže v originálním servisu jsem nakonec nebyl, ale nechal jsem seštelovat plyn, u kterého byla směs o 28% bohatější než u benzínu, po seřízení plynu již auto za studena nekucká ani nezdechá. Co se týče výkonu motoru, a jeho tahu, tak jsem nechal překontrolovat rozvody. Mechanik sice tvrdí, že byly OK, ale po té kontrole jede auto daleko lépe. Myslím si že je předtím špatně udělal a teď to popřel aby nevypadal blbě... Stále je cítit, když zašlápnu plný plyn a pomalu jej vracím zpět, že v jisté chvíli táhne lépe. Je to už jen nepatrné a tak to už dál asi řešit nebudu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.01.2017 14:35
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Ahoj, mám podobný problém. Focus 1.6 74kw 2010. Za studena i za ta tepla, když vyjedu od nízkých otáček dobrý, ale jakmile se blížím 2000, tak auto několikrát lehce zaškube, ale neztrácí výkon. Když dám v 1500 otáčkách na trojku plný plyn, tak malinko zaškubne hned na začátku, ale potom přeletím 2000 otáček bez zadrhnutí a táhne krásně až do omezovače pod plným plynem. ALE, když na trojku od 1500 otáček začnu pozvolna zrychlovat na 2000 otáčkách opět zaškube a potom kolem 3000 až do 4000 otáček také, jako by se na desetinu vteřiny zadrhoval a to vše při zrychlování na půl plynu. Když dám plný plyn tak to jede nádherně bez zadrhnutí.
Svíčky jsou v pořádku, dal jsem nové kabely a novou svíčku. Pořád stejné. Totálně bezradnej.
Dokážete někdo prosím poradit?
Děkuji
Svíčky jsou v pořádku, dal jsem nové kabely a novou svíčku. Pořád stejné. Totálně bezradnej.
Dokážete někdo prosím poradit?
Děkuji
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24344
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
zkusit nahrat starsi fw, ktery tak nelpi na exhalacich
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13383
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Skontroluj este cievku a konektor do nej. Ak to robi len pod plnym plynom, bude to nieco so zapalovanim. A sviecky a kabke mas uz nove..
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.11.2014 23:05
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Podívej se dolů ke svíčkám, bývá tam voda a za studena to zkratuje. Až se po zahratí voda odpaří, jede motor normálně. Je to taková nemoc FoFo 1,6 16v 74kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.08.2017 10:59
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Zdravím,
mám asi podobný problem C-max 2010, 1.6 duratec. Za studena hned po ranním nastartování motor cca 10 vteřin tupý na rozjez a kovovější zvuk. Nevíte náhodou co řídí motor bohatost, předstih, ... hned po studeném startu? Má hned za za studena nějaký vliv lambda? Myslím že to musí být něčím co se za tu chvíli hned zahřeje, změní hodnoty a napadá mě ta lambda. Diagnostika nic nevypisuje. Svíčky mám nové, měnil sem i MAP. Zatím bez výsledku.
Děkuji
mám asi podobný problem C-max 2010, 1.6 duratec. Za studena hned po ranním nastartování motor cca 10 vteřin tupý na rozjez a kovovější zvuk. Nevíte náhodou co řídí motor bohatost, předstih, ... hned po studeném startu? Má hned za za studena nějaký vliv lambda? Myslím že to musí být něčím co se za tu chvíli hned zahřeje, změní hodnoty a napadá mě ta lambda. Diagnostika nic nevypisuje. Svíčky mám nové, měnil sem i MAP. Zatím bez výsledku.
Děkuji
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Vše ma na starost ŘJ motoru dle nahraného softwaru. Samozřejmě důležitou roli hrají vstupy, tedy jednotlivá čidla, která sbírají aktuální hodnoty. MAP, MAF, teplota motoru, poloha klikové a vačkové hřídele, čidlo klepání atd.
Dokonalé spalování probíhá při cca 14ti dílech vzduchu a 1 dílu paliva a to řídí lambda sonda. Tato regulace ale začíná fungovat až na ohřátém motoru.
Dokonalé spalování probíhá při cca 14ti dílech vzduchu a 1 dílu paliva a to řídí lambda sonda. Tato regulace ale začíná fungovat až na ohřátém motoru.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.08.2017 10:59
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Tak kterým směrem se vydat nejřív když nejsou žádné chyby na diagnostice? Lambdu tedy asi vypustím, leda že by byla až tak vadná že dává informace už za studena. Nebo spíš otázka, podle čeho přichází čas kdy má lambda dávat informace k řízaní motoru? Čidlo teploty motoru? Nebo lambda začne vysílát informace automaticky po zahřátí ?
Děkuji za odpověď
Děkuji za odpověď
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.09.2015 08:43
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Ahoj, možná to bude znít blbě, ale proti pocukávání mi pomohlo motor protáhnout - se zahřátým motorem z 0 - 180 s tím, že jsem řadil až v omezovači otáček. Od té doby cca 3k km mám klid
.
FW AM51-12A650-AB 1,6L SIGMA 100PS iB5 EUR C307 MY2009 07/11/2011
Pro zajímavost zkusím jak se bude chovat s původním FW, jak psal ZaQik.

FW AM51-12A650-AB 1,6L SIGMA 100PS iB5 EUR C307 MY2009 07/11/2011
Pro zajímavost zkusím jak se bude chovat s původním FW, jak psal ZaQik.
FoFo II Combi, 2005, 1.6 74kW, silver Trend
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 14.11.2015 05:55
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Tak prišlo cukanie aj na mňa. Jedna sa o FOCUS 1.6 vtc r.v 2006, je tam namontovane LPG. Auto stráca výkon za studena, pri jazde na benzín. Stráca výkon a cuka pri nízkych otáčkach. Keď dám plný plyn tak sa to ako tak zbiera... Pri teplom motore ide auto normálne. Sviečky , kable som dnes vymenil, originálne. Autoadaptacne dáta boli vymazané. Jedine čo pomohlo je odpojenie váhy. Autu vtedy jemne kolísku otáčky, aj v zábere ale nestráca výkon. Nestretol sa niekto s týmto problemom? Kúpiť nový váhu? Diagnostika, keď je zapojená váha, nepíše žiadnu chybu...
S autom sa ráno nedá jazdiť, skáče ako koza...
Nepoznáte dakeho mechanika, som z Čadce. Takže z okolia... Žilina, Trinec?
Ďakujem
S autom sa ráno nedá jazdiť, skáče ako koza...
Nepoznáte dakeho mechanika, som z Čadce. Takže z okolia... Žilina, Trinec?
Ďakujem
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 14.11.2015 05:55
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Ešte by som doplnil že je veľky rozdie krátkodobej korekcii paliva...
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 14.11.2015 05:55
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Výmena váhy hodne pomohla. Auto je citeľné živšie, výpadky výkonu studeneho motora sa skoro stratili. No ešte je tam jedno jemne zaváhanie okolo 2000ot... Bude to kombinácia váhy a ešte dačo. Oplatí sa kúpiť lacnú zapalovaciu cievku?
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12.10.2024 20:28
Re: Focus 1,6 74kw 2010 cuka za studena a ztraci vykon
Ahoj,trápí mě úplně stejné problémy jako asi všechny ostatní.motor 1.6 ti 85 kW benzín + LPG.Pred časem začínalo být cítit v autě při přepínání na LPG a stání na volnoběh plyn.Zacal jsem tedy jezdit pouze na benzín s tím že se objednám na revizi LPG a případnou opravu.Ale auto začalo za studena poskakovat a jako by paleli jen 3 válce.Pozdeji se začalo projevovat i při zahřátém motoru a to mezi 1800-2000 otáček.svitila trvale kontrolka motoru a občas i problikavala.Zavezl jsem tedy auto k mechanikovi.Mechanik mi volal s tím,že diagnostika hlásí chybu zapalování na 2valci.Vymenili se tedy kabely,svíčky (NGK) a zapalovací cívka.Projel auto že se to trochu zlepšilo,ale že mezi 1800-2000 ot.obcas střílí do sání.Vymazal paměť závad a že mám zkusit jezdit chvíli jen na benzin s tím že mám přijet za týden a znovu napojí diagnostiku jestli bude stále chyba na druhém válci.Tak nějak mi naznačoval že pokud bude,muze se jednat o podpaleny ventil.Procetl jsem tady fórum,tak mě napada ještě zkusit odpojit baterií a zkontrolovat tu svorkovnici.
Napadá někoho ještě něco jiného,nebo se mám připravovat na GO hlavy?
Na LPG to jezdilo slušně tak jsem tomu žádnou váhu nepřikládal.
Napadá někoho ještě něco jiného,nebo se mám připravovat na GO hlavy?
Na LPG to jezdilo slušně tak jsem tomu žádnou váhu nepřikládal.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů