1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
Odpoviem si teda sám. Odpojením autobatérie sa nevymažú adaptačné hodnoty ako u normálneho auta. Celú noc bola odpojená a dlhodobá adaptácia na voľnobehu bola aj tak -10.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
Když už nevíš kudy kam, co výfuk? Jako nevypadá to, ale kdysi dávno jsem z fordem zažil rozpadnutý kat a ucpaný výfuk, bylo to ale fatální a auto pak nechtělo vůbec jet. V servisu taky na to nemohli přijít (protože diagnostika, chyby atd.) až je napadlo odpojit kat.Roman9696 píše: 23.11.2022 05:47 Odpoviem si teda sám. Odpojením autobatérie sa nevymažú adaptačné hodnoty ako u normálneho auta. Celú noc bola odpojená a dlhodobá adaptácia na voľnobehu bola aj tak -10.
Kromě výměny svíček, co jejich odtrh? Na 1.6 jsem řešil cukání/škubání při prudkém přidání plynu (i za tepla), pomohlo sklepat svíčky z 1,3 na 1,1mm.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
Kat menil bývalí majteľ. Zrejme tento problém už riešil resp neriešil a zrejme mu odišiel kat. Každopádne je nový aj s lambdou.
Čo sa týka sviečok, odhrn je v poriadku a sviečky sú kvalitné. Používam ich už dlho a za tepla neje problém so škubaním ani na plyne.
Ja som už tento problém identifikoval, zrejme my lpg rozhadzuje adaptácie. Napriek tomu že som bol 2x u plynára, tento problém nezistil.
Keď som jazdil s LPG tak po starte trhalo motorom tak že sa nedalo ísť. Mal som dlhodobú adaptáciu tesne po štarte na vôlnobeh -10,9, po 2 týždnoch jazdenia na čistý benzín je -8. Nechápem prečo ich posúva tak pomaly. Kratkodobú som mal 8, teraz je 4,5. Štart sa trošku zlepšil, síce to stale pri prvom štarte zdochne ale potom to už netrhá tak extrémne. Aj spotreba je iná. Nechápem že na plyn mám kombinovanú 7 a na benzín 9. To je spôsobené tými adaptáciami. Teraz, aby som svoju teoriu potvrdil, potrebujem zistiť ako vymazať adaptácie. Moja diag to nevie, delphi tak isto, v servise tieš nevedia a na fórach my nikto nechce poradiť ako rozbehať focom kábel. Takže asi tak.
Čo sa týka sviečok, odhrn je v poriadku a sviečky sú kvalitné. Používam ich už dlho a za tepla neje problém so škubaním ani na plyne.
Ja som už tento problém identifikoval, zrejme my lpg rozhadzuje adaptácie. Napriek tomu že som bol 2x u plynára, tento problém nezistil.
Keď som jazdil s LPG tak po starte trhalo motorom tak že sa nedalo ísť. Mal som dlhodobú adaptáciu tesne po štarte na vôlnobeh -10,9, po 2 týždnoch jazdenia na čistý benzín je -8. Nechápem prečo ich posúva tak pomaly. Kratkodobú som mal 8, teraz je 4,5. Štart sa trošku zlepšil, síce to stale pri prvom štarte zdochne ale potom to už netrhá tak extrémne. Aj spotreba je iná. Nechápem že na plyn mám kombinovanú 7 a na benzín 9. To je spôsobené tými adaptáciami. Teraz, aby som svoju teoriu potvrdil, potrebujem zistiť ako vymazať adaptácie. Moja diag to nevie, delphi tak isto, v servise tieš nevedia a na fórach my nikto nechce poradiť ako rozbehať focom kábel. Takže asi tak.
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
Pokud chces, mam forscan a ten to umí. Klidně přijeď 
Holešov
Ale zkus jeste vymenit svicky, taky jsem tomu nevěřil. Ale ty original, vlastne NGK, funguji proste znatelne lip, jak vsechny jine, ktere jsem zkoušel. A nestoji tolik, mam pocit, ze neco kolem 130kc/ks
Nebo kdyz přijedeš, klidne ti je půjčím
Holešov
Ale zkus jeste vymenit svicky, taky jsem tomu nevěřil. Ale ty original, vlastne NGK, funguji proste znatelne lip, jak vsechny jine, ktere jsem zkoušel. A nestoji tolik, mam pocit, ze neco kolem 130kc/ks
Nebo kdyz přijedeš, klidne ti je půjčím
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
Takže. Auto bolo na nastavení lpg. Dlhodobá adaptácia tesne po šsarte klesla na -3, kŕatkodobá je na 0,8. Už nieje žiaden problém s trhaním ale motor pri prvom rannom štarte aj tak skape.
Podotýkam že s naštartovaním nieje problém. Motor sa pekne rozbehne ale po 2-3s proste vypne a ostanú svietiť len kontrolky. Diag čistá, žiadne vynecháné zápaly na počítadle.
Ak po štarte podržím pár sekúnd plyn aspoň na 2tis ot tak motor neskape
Podotýkam že s naštartovaním nieje problém. Motor sa pekne rozbehne ale po 2-3s proste vypne a ostanú svietiť len kontrolky. Diag čistá, žiadne vynecháné zápaly na počítadle.
Ak po štarte podržím pár sekúnd plyn aspoň na 2tis ot tak motor neskape
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26.02.2024 22:18
Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
Ahoj, podařilo se zjistit příčinu problému? Mám stejný u mondea mk3. Děkuji Jirka
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart
Vytahnout listu se vstřikovači a mrknout, jestli nahodou neprotikaji...pokud ano, auto startuje prechlastane
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů