FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Škoda, že neudělali rovnou i ty ventily... Kdyby to rovnou změřili a případně seřídili tak bys měl na dejme tomu 200tis km. Takhle za pár let dojedeš ke 240tis km kde ty ventily stejně dělat budeš - a tím pádem zase rozvody...
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 157
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Ahoj chlapci. Tak jsem se konečně rozhoupal a jdu objednat ty FL hadice. Ještě malej dotaz než je objednám. Nějaký problém z výměny těch hadic časem v provozu nenastal?
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 157
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Ahoj, tak si odpovím sám
Cca před měsícem vyměněny vodní hadice za po FL verzi + nádobka chladící kapaliny + nové víčko a vše v naprostém pořádku. Pro každého kdo má FoFo MK3 1.0 před FL, to je asi "must have"
Už mi to leželo v garáži déle, ale stará hadice začala v té pojebané plastové spojce sáknout, tak mne to donutilo
Hadice 2122838 1398 Kč s DPH - koupeno ve Fordu
Hadice 1855418 464 Kč s DPH - koupeno ve Fordu
Nádobka + víčko cca 500 Kč s DPH - neoriginální



Hadice 2122838 1398 Kč s DPH - koupeno ve Fordu
Hadice 1855418 464 Kč s DPH - koupeno ve Fordu
Nádobka + víčko cca 500 Kč s DPH - neoriginální
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Ahoj, je stejný postup i pro verzi motoru se 74 kW? (Viz můj podpis)
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 157
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Tak poslušně hlásím
Cca po dvou letech naprosto žádný problém, můžu tedy s klidným svědomím doporučit 


Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Zdalo se mi minuly tyden, ze po mne divne lidi koukaji na parkovisti, nechapal jsem proc. Vystoupim z auta, obejdu kolem, vse v pohode... Neresil jsem to. Pak jsem zajel ted v ty mrazivy rana do lesa a kdyz jsem vystoupil z auta, tak sahara funela jak splasena. Si rikam, to je divny, dyt je tam fakt zima... Dnes mi to nedalo a pro jistotu jsem nahledl pod kapotu - expanzka prazdna. Pritom zadne chyby, pri jizde teplota motoru klasicky 90C, nic krome te sahary nenasvedcovalo tomu, ze je nekde problem.gabriiel píše: 07.12.2023 10:22 Ahoj, je stejný postup i pro verzi motoru se 74 kW? (Viz můj podpis)
Dolil jsem asi litr a pul chladiciho mixu, nastartoval a behem minutky nebo dvou vidim jak mi jde z te tenke hadicky s tim ypsilonem para. Po dalsi minutce vidim jak z ni kape. Jak jsem malinko zamackl u toho ypsilonu, najednou syceni a para jako prase. Stahl jsem dolu tu ochrannou buzirku a tam krasna prasklina pres celou hadicku, drzelo to uz jen na 2mm

Tak jsem to dnes cely rozebral, vypustil, vymenil za ty po-faceliftovy a funguje jak vino. Takze potvrzuji, ze je to stejne i na ten muj motor. Opravdu stacily jen ty dve hadice, jak je v prispevcich drive, ta tlusta od expanzky do turba a zespodu, a ta tenka nekam zboku do motoru. Vymeneno asi za 2 hodiny a snad bude klid.
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16.10.2008 20:18
C-max 2014 1.0 92kW, mrtvý motor, opravit? Kde?
Ahoj. Prošel jsem tady spoustu stran a témat, ale nedaří se mi k tomuto motoru najít praktické zkušenosti z generálky motoru nebo výměny za repas.
Je to Ecoboost 1.0 92kW, r. 2014, DXA M1DA, - závada: unikla voda (do motoru), přehřál se, pak nenastartoval, nemá tlak na dvou válcích
. Můj servisák se do opravy nechce pouštět, ani do výměny za repas.
Hledám informaci, zda to někdo řešil a vyřešil?
A hlavně kde a u koho byl spokojený?
Kdo to umí vyřešit za ekonomicky přijatelnou cenu?
Ideálně na Moravě.
Je to Ecoboost 1.0 92kW, r. 2014, DXA M1DA, - závada: unikla voda (do motoru), přehřál se, pak nenastartoval, nemá tlak na dvou válcích

Hledám informaci, zda to někdo řešil a vyřešil?
A hlavně kde a u koho byl spokojený?
Kdo to umí vyřešit za ekonomicky přijatelnou cenu?
Ideálně na Moravě.
nyní C-max 2014, 1.0 92kw, benzin
Focus 2007, 1,8l, benzin, "kombik"
Focus 2007, 1,8l, benzin, "kombik"
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 18.06.2020 00:52
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti