Korekcie vstrekovacov 2.0 TDCI 103kw

Motor, převodovka, DPF ...
Moderátor:foki
Odpovědět
julius1981
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 27.09.2009 11:42

Korekcie vstrekovacov 2.0 TDCI 103kw

Příspěvek od julius1981 » 20.09.2023 22:09

Caute.

Mam Galaxy 2009 TDCi 103kw bez DPF (original z vyroby) Euro4
Diagnostikou som si dal nacitat korekcie. Cisielka poskakuju iba pri volnobehu, akonáhle pridam plyn vsetky ukazuju akesi 1,076......
Co znamenaju tie korekcie viď priloha? Viem,.ze je to vyvazenie davky nafty, ale ake je optimum a krajna tolernacia. Aka je vypovedna hodonota týchto udajov?

Ďakujem
Přílohy
IMG_20230920_220902.jpg

misanekx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 24.08.2023 10:25

Re: Korekcie vstrekovacov 2.0 TDCI 103kw

Příspěvek od misanekx » 01.10.2023 22:08

Podle korekcí vstřikovačů poznáš hlavně to v jaké jsou kondici samotné vstriky. Prostě úplný ideál by byl kolem nuly. Nevím jak velké korekce má povolené ford, ale například u koncernu pokud čísla skákala kolem 2,8 (+ i -) tak to značilo jediné, vstrik na výměnu. Pro bližší info bych použil Google 😉

julius1981
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 27.09.2009 11:42

Re: Korekcie vstrekovacov 2.0 TDCI 103kw

Příspěvek od julius1981 » 02.11.2023 21:43

Takže podla doposial zistených informacii, pokiaľ su korekcie pri volnobehu do 2, tak su ok. Po pridani plynu uz nekoriguje riadiaca jednotka. P
Vztahuje sa to k motoru 2.0.tdci 103 kw a jeho odrody.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů