Fiesta MK7 - kontrola ventilových vůli + seřízení

Motor, převodovka, řízení, nápravy, ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Juros89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 31.01.2018 08:05

Fiesta MK7 - kontrola ventilových vůli + seřízení

Příspěvek od Juros89 » 27.09.2022 11:05

Ahoj,
řešil jstě někdo seřízení ventilových vůlí na Fiestě MK7 1,25?

Pokud ano, kdy k tomu došlo? (kolik km) a jak se to projevovalo?

Díky za info.
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Fiesta MK7 - kontrola ventilových vůli + seřízení

Příspěvek od Ma.rt » 27.09.2022 11:24

Nevím, jestli Ti to pomůže, já to řešil na 2.0. Co jsem pochopil, tak pokud si to auto chceš nechat, tak po 150 000 km by se to mělo nechat zkontrolovat, i když některé servisy tvrdí, že to není předepsáno. To stojí asi 3-4 tisíce. Když se to bude muset seřizovat, tak nevím jak na 1.25, ale u 2.0 docela drbačka a drahá sranda. Pokud to necháš být, tak se může něco stát (podpálit ventil) ještě předtím, než si všimneš něčeho divného.
Já šel na kontrolu asi při 175 000 km a bylo vše ok. Bývá to tak v drtivé většině případů.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Motor + Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host