originál svíčky
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3050
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
1.8i ve FF2 má cívky na svíčkách, kabelama to teda určitě nebude.
BTW, nároky na OČ paliva s přeplňováním nesouvisí, ale IMHO je poznat použití N98, resp. Vervy 100, oproti N95 i na 50 let starém dvoutaktu, kterému by měl v pohodě stačit benzín OČ 80
BTW, nároky na OČ paliva s přeplňováním nesouvisí, ale IMHO je poznat použití N98, resp. Vervy 100, oproti N95 i na 50 let starém dvoutaktu, kterému by měl v pohodě stačit benzín OČ 80
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6793
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: originál svíčky
myslim ze Balu daval celou pikslu VIFu na nadrz, kdyz mu auto zacalo cukat a to mel klasiku 2,0 benzin, osobne bych nezavrhoval i vycisteni spal. prostoru vodou, zvlaste u starsich motoru
jenikHK : no ja muzu jen posuzovat asi 100k km na 1,6 co jsem mel a v prubehu najezdu jsem to zkousel nekolikrat, u tehle 1,6 to nemelo smysl, u primovstriku to smysl ma, cim lepsi benzin tim lepe, problemy jsou prece zname, u meho 1,5EB jsem sice nikdy nedal neco horsiho jak 98, ale na tomhle aute(motoru) jde "spatny" benzin poznat velice jednoduse na dalnici, na 6 je velmi dobre poznat jak taha, takze u meho turbobenzinu to smysl ma.
jenikHK : no ja muzu jen posuzovat asi 100k km na 1,6 co jsem mel a v prubehu najezdu jsem to zkousel nekolikrat, u tehle 1,6 to nemelo smysl, u primovstriku to smysl ma, cim lepsi benzin tim lepe, problemy jsou prece zname, u meho 1,5EB jsem sice nikdy nedal neco horsiho jak 98, ale na tomhle aute(motoru) jde "spatny" benzin poznat velice jednoduse na dalnici, na 6 je velmi dobre poznat jak taha, takze u meho turbobenzinu to smysl ma.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2857
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Ja jsem měl na 1.8 civku zvlast a kabely zvlast.
Jinak pokud je benzin ok, nepoznam vice oktanu a myslím, ze to nepozná zadna atmosféra s kompresnim pomerem, kde se to pohybuje do 11:1. Cistici složky ale určitě svuj vyznam mají a třeba kombinace obyc.benzinu bez lepsich aditiv, pretahovani vymen oleje a jeste kratke trasy, to zakarbonuje i neprimy vstrik a muze to take zpusobit cukani.
Jinak pokud je benzin ok, nepoznam vice oktanu a myslím, ze to nepozná zadna atmosféra s kompresnim pomerem, kde se to pohybuje do 11:1. Cistici složky ale určitě svuj vyznam mají a třeba kombinace obyc.benzinu bez lepsich aditiv, pretahovani vymen oleje a jeste kratke trasy, to zakarbonuje i neprimy vstrik a muze to take zpusobit cukani.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3050
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Ano, Duratecy v MK3 Mondeu mají jednu cívku a kabely, ale FF2 + Mondeo MK4 mají cívky má svíčkách.
Jinak VIF dávám dlouhodobě v množství větším než malém - 1.5 ml/l benzínu a při výměně svíček jsem koukal endoskopem na písty, zakarbonování jsem nepozoroval a demontáží svíček opadal spíš prach z hlavy na písty, než nějaký kusy karbonu.
Můžu zkusit vyklopit půl litru VIFu do nádrže, ale popravdě nevěřím, že by to něco změnilo.
Zatím jsem vypozoroval, že cukání na N98 prostě zmizí. Momentálně máme v nádrži 3/4 obejmu N95 bez biolihu, z 1/4 vyjetou a cukání se (zatím) nevrátilo.
Sice by teoreticky benzín s vyšším OČ měl být potřeba pro motory s vyšší kompresí, ale i ten letitej dvoutakt letí na Vervu jako střela
Prostě podezřívám, že N95 prodavaný u nás není úplně N95, jak by měl být. Možná je to čidlo klepání, který v zátahu to cukání způsobuje. Jiné vysvětlení momentálně nemám.
Jinak VIF dávám dlouhodobě v množství větším než malém - 1.5 ml/l benzínu a při výměně svíček jsem koukal endoskopem na písty, zakarbonování jsem nepozoroval a demontáží svíček opadal spíš prach z hlavy na písty, než nějaký kusy karbonu.
Můžu zkusit vyklopit půl litru VIFu do nádrže, ale popravdě nevěřím, že by to něco změnilo.
Zatím jsem vypozoroval, že cukání na N98 prostě zmizí. Momentálně máme v nádrži 3/4 obejmu N95 bez biolihu, z 1/4 vyjetou a cukání se (zatím) nevrátilo.
Sice by teoreticky benzín s vyšším OČ měl být potřeba pro motory s vyšší kompresí, ale i ten letitej dvoutakt letí na Vervu jako střela
Prostě podezřívám, že N95 prodavaný u nás není úplně N95, jak by měl být. Možná je to čidlo klepání, který v zátahu to cukání způsobuje. Jiné vysvětlení momentálně nemám.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2857
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Proste neresitelny pripad
A kde mají N95 bez biolihu? Protoze i Eurooil biolih v benzinu ma. Nekde jsem cetl, ze N95 ma bezne oktanove cislo 96-97 a od 98ky se tolik neliší. Ale pokud Ti to na 98 necuka, muze byt problem v nějakém rizeni spalovani. A ta 1.8, co mas, je flexifuel?
Ja teda VIF taky pouzivam, ale beru obyc 95 u hypermarketu, u Tesca nekdy i Ultra95 a nikdy me tohle, tuk tuk, nastesti nepotkalo.
A kde mají N95 bez biolihu? Protoze i Eurooil biolih v benzinu ma. Nekde jsem cetl, ze N95 ma bezne oktanove cislo 96-97 a od 98ky se tolik neliší. Ale pokud Ti to na 98 necuka, muze byt problem v nějakém rizeni spalovani. A ta 1.8, co mas, je flexifuel?
Ja teda VIF taky pouzivam, ale beru obyc 95 u hypermarketu, u Tesca nekdy i Ultra95 a nikdy me tohle, tuk tuk, nastesti nepotkalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3050
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
N95 s 0% biolihu mají právě u EuroOilu, ale nikoliv v celé ČR, ale jen na severu Moravy a ve Slezsku - a třeba v Brně zase necelých 5% biolihu - dá se to vyhledat v té jejich appce.
Ta naše 1.8 flexifuel není, řízení spalování je hezký pojem
U našeho se to celé projevuje cuknutím (někdy opakovaným) při akceleraci kolem 2800 otáček a to nejvýrazněji na Effectu95.Není to v našem případě nic, s čím by se nedalo žít, ale jako proč to na jinej benzín nedělá, to je prostě záhada.
Ta naše 1.8 flexifuel není, řízení spalování je hezký pojem
U našeho se to celé projevuje cuknutím (někdy opakovaným) při akceleraci kolem 2800 otáček a to nejvýrazněji na Effectu95.Není to v našem případě nic, s čím by se nedalo žít, ale jako proč to na jinej benzín nedělá, to je prostě záhada.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2857
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
No jo, mas pravdu, na Moravě bez biolihu.
Teda ze by Effecta95 byl nějaký jiny benzin...podle me to bude plus minus to same, co 95ky jinde. To Ti teda nezavidim..
Teda ze by Effecta95 byl nějaký jiny benzin...podle me to bude plus minus to same, co 95ky jinde. To Ti teda nezavidim..
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5535
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: originál svíčky
Zajímavá informace s tim biolihem v appce. Vůbec jsem si toho nevšiml. Např. Rousínov 0%, hned vedle Slavkov 4,9%. V Brně u Výstaviště 0%, ostatní brněnské pumpy 4,7 - 4,9%. Křenovice na D1 v jednom směru bez a druhý s biolihem.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3050
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Nesleduju to pravidelně - jen jsem si vybíral tipy, kde tankovat o dovolené v Jeseníkách a to, že zrovna mají N95 s 0% mě mile překvapilo - jestli to je nějak dlouhodobě, to absolutně netuším. Určitě naberu ještě při návratu.
Jinak teda když jsme už off-topic, tak Effecta95 by mělo bejt N95 + VIF v dávce 0,7ml/l benzínu - zřejmě minimum pro fungování aditiva.
Jinak teda když jsme už off-topic, tak Effecta95 by mělo bejt N95 + VIF v dávce 0,7ml/l benzínu - zřejmě minimum pro fungování aditiva.
Naposledy upravil(a) jenikHK dne 19.08.2022 23:22, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2857
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Vzdyt VIF se davkuje 1ml/1l
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3050
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Pardón, mělo být 0,7ml/l - opraveno.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2857
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Nez aby to naaditivovali, jak ma byt, tak radsi trhnou 10 hal. na litru. Takze je fakt asi lepší vzit benzin u Makra za 38,90 a ten VIF si tam dolit pořádně
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: originál svíčky
Čidlo klepání jsem měnil a bez výsledku. Cuka mi to v širokým spektru, proto jsem podezrival ovládání vyrivych klapek, ale ani vymena selenoidu nepomohla. Už nemám moc ponětí po čem jít.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.05.2023 11:51
Re: originál svíčky
Kluci, pořídil jsem focus Mk3 1,6 ti-vct 92kw.
Válí se mi doma nové FoMoCo svíčky AYFS22CB. Už nevím, kdy jsem je objednával.
Jedná se o origo nebo mám raději objednat od Motorcraftu? Tady na těch je znáček bosch HR8MEV Russia.
Podle vinka přes autokelly je kód: FOR 2050957
Válí se mi doma nové FoMoCo svíčky AYFS22CB. Už nevím, kdy jsem je objednával.
Jedná se o origo nebo mám raději objednat od Motorcraftu? Tady na těch je znáček bosch HR8MEV Russia.
Podle vinka přes autokelly je kód: FOR 2050957
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 494
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: originál svíčky
Jen tak pro info, objednával jsem ve Fordshopu svíčky na mého Focuse a také na Fiestu.
Svíčka pro Focus, aktuální cena 264Kč. FoMoCo / Made in Japan. Měla na sobě i ochranný papírový váleček :
Svíčka na Fiestu a Fusion, aktuální cena 242Kč. Motorcraft / Made in Mexico. Bez ochranného papírového válečku :
Svíčka pro Focus, aktuální cena 264Kč. FoMoCo / Made in Japan. Měla na sobě i ochranný papírový váleček :
Svíčka na Fiestu a Fusion, aktuální cena 242Kč. Motorcraft / Made in Mexico. Bez ochranného papírového válečku :
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti