Oprava koroze
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13469
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Oprava koroze
Jemne rukou to prebrus. Na povrchu bude prachniva korozia, to treba dat dole. Potom samozrejme utriet acetonom a az nasledne farbit.
Ak das ciernu farbu a stetcom budes tahat zvnutra blatnika smerom von, po leme, ani neprejdes cez tu oblejsiu hranu ku dveram a opticky ti nevznikne prechodova ciara.
Ak das ciernu farbu a stetcom budes tahat zvnutra blatnika smerom von, po leme, ani neprejdes cez tu oblejsiu hranu ku dveram a opticky ti nevznikne prechodova ciara.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3098
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Oprava koroze
Dávám ještě pod Alkyton základní nátěr - Hostagrund Blokátor rzi. PU nátěr. Co jsem řešil ještě na MK1 Focusu touto kombinací, tak drží už 5let.
Na stávajícím autě tento lem zadního blatníku po ošetření Hostagrund + Alkyton 4roky v pohodě. Originální lak se v tom místě již loupák, stačilo přejet nehtem.
Pokud je to již rezaté, jako první začnu pasivací - osvědčil se mi odrezovač s taninem Worko - je nejblíže receptuře původního odrezovače T.
Na stávajícím autě tento lem zadního blatníku po ošetření Hostagrund + Alkyton 4roky v pohodě. Originální lak se v tom místě již loupák, stačilo přejet nehtem.
Pokud je to již rezaté, jako první začnu pasivací - osvědčil se mi odrezovač s taninem Worko - je nejblíže receptuře původního odrezovače T.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13469
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Oprava koroze
Pod Alkyton nedavam nic. 2 natery na hrubsie, uz to bude 8 rokov a hrzda nelezie von. Len treba osetrit plech z oboch stran.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14.08.2022 21:14
Re: Oprava koroze
Zdravím všechny,
Chtěl bych Vás poprosit o radu. Všiml jsem si na svém FoFO II z roku 2009 koroze (viz foto). Nevím zda si to opravit sám, protože se obávám, že by to nedopadlo dobře. Myslíte, že kdybych ho zavezl do Forda, že by mi to spravili? Četl jsem zde, že se některým z Vás podařilo korozi reklamovat a opravili Vám to.
Popřípadě není tu někdo ze Zlínského kraje a neporadil by mi nějakou lakovnu, kde by mi to spravili?
Předem díky za rady.
Chtěl bych Vás poprosit o radu. Všiml jsem si na svém FoFO II z roku 2009 koroze (viz foto). Nevím zda si to opravit sám, protože se obávám, že by to nedopadlo dobře. Myslíte, že kdybych ho zavezl do Forda, že by mi to spravili? Četl jsem zde, že se některým z Vás podařilo korozi reklamovat a opravili Vám to.
Popřípadě není tu někdo ze Zlínského kraje a neporadil by mi nějakou lakovnu, kde by mi to spravili?
Předem díky za rady.

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Oprava koroze
lakyrnik to udela levneji nez autorizak
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- robbert
- Zkušený
- Příspěvky: 1297
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Oprava koroze
Autorizak dává 12 let za podmínky, že dotyčný tam jezdil na všechny prohlídky.
Takže jak píše výše ZaQik, lakýrnk je řešení
Takže jak píše výše ZaQik, lakýrnk je řešení
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate (bílá folie)
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
- TomBaa
- Junior
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.06.2010 18:08
- Bydliště: JmK
Re: Oprava koroze
Ahoj, koupil jsem nedávno pro denní pracovní dojíždení Focuse z roku 2003. Když jsem sundal zadní podběh abych to očistil a trochu zakonzervoval, tak na mě vykoukl prasklý svár plechů dna kufru a bočnic. Když jsem na to sáhl loupalo se to jako perník a kuk dírka až do kufru, to oblast oslabení má tak 15 x 5 cm. Na druhé straně to není o moc lepší. Co s tím teď? Plánuju si to auto nechat cca 4-5let pokud vydrží... s rozumnýma investicema.
Focus mk 3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; black
Focus mk 2 1,6 Zetec ; 2009; Black
Focus mk 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
byl Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black
Focus mk 2 1,6 Zetec ; 2009; Black
Focus mk 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
byl Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black
-
- Test driver
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava koroze
Vyvařit jestli to má vůbec cenu.To je vyhnilej nosník.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů