Bezpecnostni matky na kola

Prostě vše kolem kol.
Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6793
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Bezpecnostni matky na kola

Příspěvek od Karel2 » 01.02.2022 12:59

vladka1 píše: 01.02.2022 10:38 ...........nejdřív mimo auto heftneš 150mm hřebík, na to cvakneš kleště a pak vaříš.......... Ale u tý matky to je zbytečný, pokud kleště necvakne někam na blok motoru :mrgreen: , ale bude to ten okruh kleště na hřebíku - trubka/matka - elektroda...
Dneska mam dlouhy vedeni, kam das ten hrebik, kam ho prilozis, tu kostru?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13304
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Bezpecnostni matky na kola

Příspěvek od miki21 » 01.02.2022 13:13

Tak já to pochopil tak, že kleště kostru chytneš na ten hřeb, heftnutý na matku.. Po přivaření za vnitřek hřeb ulomíš a pak jen klíč a pojď. Takhle bych to provedl já. :nixw:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 622
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Bezpecnostni matky na kola

Příspěvek od vladka1 » 01.02.2022 15:05

jj přesně tak, nejdřív si mimo auto heftneš hřebík na tu matku, pak na hřebík cvakneš kleště-kostru, přiložíš k bezp. matici a vaříš. Za ten hřebík se to i dobře drží. Hřebík pak ulomíš a nasadíš klíč. Ono to ani jinak moc nejde, cvakat kostru někam na brzdovej kotouč nebo nápravnici je blbost, pak proud teče přes ložisko, kolem snímače pro ABS atd.. Když použiješ trubku která kus čumí z disku ven, tak kleště jdou cvaknout přímo na trubku.
Než matka tak je lepší trubka, můžeš použít větší díru a líp se to vaří. Pak to chytneš třeba hasákem a šroubuješ ven..
Okolo je dobrý namotat karton protí opálení disku a hned jak dovaříš tak to chladit, např. na ten karton rozprašovačem stříkneš vodu aby zatekla až dozadu do díry (aby žhavej svar sáláním nepoškodil barvu na disku)
Nějakou tu tyčku při vaření drobných dílů používám hodně často, i jako třetí ruku která ten díl drží (hřebík přidělám někam svěrkou a naohejbám podle potřeby). Pak se to uřízne..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Odpovědět

Zpět na „Focus - pneumatiky a disky“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host