EGR - zaslepení
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: EGR - zaslepení
Máte niekto zaslepený aj hadic, trubku do sania od egr
a výmenníka? Aby na savany vzduch išiel priamo do motora a ne tlačil ho ešte nas5 k egr? Egr mam zaslepený zaslepkov, tak tento jav je možný
Zaujímali by ma fotky takého riešenia
a výmenníka? Aby na savany vzduch išiel priamo do motora a ne tlačil ho ešte nas5 k egr? Egr mam zaslepený zaslepkov, tak tento jav je možný
Zaujímali by ma fotky takého riešenia
- Francois5
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 07.12.2016 19:39
Re: EGR - zaslepení
Takhle vypadá záslepka egr po roce,byla jen z 0,5 mm plechu ,teď jsem tam dal 1.5 nerez.Auto začalo zase pocukavat při přidání plynu a při rozjezdu, tak jsem šel najisto.
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10.02.2014 21:41
Re: EGR - zaslepení
Zdravím pánové,
tak řeším teď jednu záležitost taky s EGR a DPF. Mám zaslepené EGR cca 13 000 km, se zaslepením jsem měnil i DPF (bylo mrtvé). Tak a teď se ptám, vyskočila mi chyba špatného tlaku plnění turba s tím že diff. tlak na DPF je na volnoběhu 0.5 což je limita ne? Bude to tedy zaslepením EGR, že se mi přicpává neúměrně filtr a tím se rozhodí tlaky a turbo netlačí? Cca před 5 měsíci jsem měl tlak 0.1 se zaslepeným EGR a vše bylo v pořádku.
Projev: pouze při regeneraci, kdy auto začne lehce škubat a po nějaké době padne do nouzového režimu (max 50km cca a turbo netáhne). Po vypnutí/zapnutí motoru zase vše v pořádku.
Parametry motoru:
2.0 TDCi 2007 G6DB15
mám to kdyžtak hodi módi do solo vlákna?
Díky za rady
Petr
tak řeším teď jednu záležitost taky s EGR a DPF. Mám zaslepené EGR cca 13 000 km, se zaslepením jsem měnil i DPF (bylo mrtvé). Tak a teď se ptám, vyskočila mi chyba špatného tlaku plnění turba s tím že diff. tlak na DPF je na volnoběhu 0.5 což je limita ne? Bude to tedy zaslepením EGR, že se mi přicpává neúměrně filtr a tím se rozhodí tlaky a turbo netlačí? Cca před 5 měsíci jsem měl tlak 0.1 se zaslepeným EGR a vše bylo v pořádku.
Projev: pouze při regeneraci, kdy auto začne lehce škubat a po nějaké době padne do nouzového režimu (max 50km cca a turbo netáhne). Po vypnutí/zapnutí motoru zase vše v pořádku.
Parametry motoru:
2.0 TDCi 2007 G6DB15
mám to kdyžtak hodi módi do solo vlákna?
Díky za rady
Petr
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 845
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: EGR - zaslepení
EGR se otvírá při nízkých otáčkách motoru a malé zátěži. DPF se nejvíc přicpává, když jezdíš krátké trasy se studeným motorem. Do motoru se vstřikuje bohatší směs a tím se tvoří víc sazí aty zalepy DPF. Na to nestačí ani regenerace.... Jedině vyčistit v servisu.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10.02.2014 21:41
Re: EGR - zaslepení
S FoFo jezdím jen dálnici nebo mimo okres, pod 80kmh jedu tak 10% jízdy
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: EGR - zaslepení
Neviem ci s vyradenym EGR dokaze spravne bezat regeneracia. Ty mas 100kW, ze? To regeneruje dodatocnym oneskorenym nastrekom a EGR reguluje mnozstvo kyslika a teplotu vo vyfuku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10.02.2014 21:41
Re: EGR - zaslepení
ano ano, 100kw, takže to by bylo spíš na SW úpravu (k zaslepení) pokud by to vůbec pomohlo co?stano. píše: 12.04.2021 13:53 Neviem ci s vyradenym EGR dokaze spravne bezat regeneracia. Ty mas 100kW, ze? To regeneruje dodatocnym oneskorenym nastrekom a EGR reguluje mnozstvo kyslika a teplotu vo vyfuku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.09.2014 23:08
Re: EGR - zaslepení
skúsil by som toto https://www.dynamaxoil.com/dpf-cistic-m ... yTBK3JWF9E ja síce nemám DPF ale v skupine na FB to jeden majiteľ odporúčal
...len maly poznatok, mozno pomoze aj inym....fofo2 s dpf....skusal som rozne spreje na cistenie dpf bez demontaze, niektore nepomohli vobec, niektore trochu, nakoniec som dnes kupil cistic dpf ako aditivum do nadrze od Dynamax, po prejdeni asi 10 km( nemusl som davat auto do otacok) dpf podla tlaku ciste...predtym 4kPa, teraz 0-0.4 z wow
Ford Focus MK2 1,6TDCi 66kW 2007
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: EGR - zaslepení
Měl jsem EGR odstaven u své 407 s totožným motorem. U vstřikování Siemens (2005) jsou navíc směšovací klapky na sání.
Jde o to, že když otevírá egr, přivírá se klapka sání. To znamená, že se musí vyřadit i klapka na vstupu vzduchu do motoru.
Pokud ale máte směšovací klapky, tj. Obtok intercooleru, musí být pro správný odstavení EGRu udělán i FAPoff (DPFoff).
Obtok intercooleru je využíván pro gegenerace, aby šel do motoru teplý vzduch.
Jde o to, že když otevírá egr, přivírá se klapka sání. To znamená, že se musí vyřadit i klapka na vstupu vzduchu do motoru.
Pokud ale máte směšovací klapky, tj. Obtok intercooleru, musí být pro správný odstavení EGRu udělán i FAPoff (DPFoff).
Obtok intercooleru je využíván pro gegenerace, aby šel do motoru teplý vzduch.
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: EGR - zaslepení
Když zaslepiš egr u jakéhokoliv auta s DPF tak nastene velmi rychle jeho konec (toho dpf) Musí se udělat úprava v jednotce, zavřít a vypnout egr + vypnout regenerace dpf. Mám to tak na ff mk2 2.0tdci 100kw. Nechal jsem si zvednou výkon na nějakých 130kW + 430Nm auto jede jak pila a spotřeba je krásných 8 litrů.rtep2007 píše: 12.04.2021 12:15 Zdravím pánové,
tak řeším teď jednu záležitost taky s EGR a DPF. Mám zaslepené EGR cca 13 000 km, se zaslepením jsem měnil i DPF (bylo mrtvé). Tak a teď se ptám, vyskočila mi chyba špatného tlaku plnění turba s tím že diff. tlak na DPF je na volnoběhu 0.5 což je limita ne? Bude to tedy zaslepením EGR, že se mi přicpává neúměrně filtr a tím se rozhodí tlaky a turbo netlačí? Cca před 5 měsíci jsem měl tlak 0.1 se zaslepeným EGR a vše bylo v pořádku.

Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- Jason378
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 22.07.2019 22:06
Re: EGR - zaslepení
Ahoj kluci, mam fofo 2 po FL 1.8 tdci 85kw 2009 (kkda) predtim jsem mel egr zaslepeny a vse bylo ok. Jenze loni jsem nechal v servisu vymenit spojku a od te doby auto pocukava. Jizdy byli hrozne, na 2 do kopecka to skubalo jako prase pri lehkym seslapnutym plynem, kdyz jsem tomu nalozil tak to prestalo.tak jsem zaslepku sundal a bylo to lepsi a tak jsem tak nejak jezdil.nedavno jsem zkusil tam zas flaknout zaslepku a zkusil projet,jenze uz pri seslapnuti spojky bylo citit ze pedal jde ztuha, vubec to nechapu a projizdka byla hrozna kdyz jsem simuloval kolonu a ruzne popojizdeni
tak jsem to musel dat pryc. Tak jsem se chtel zeptat co to muze zpusobivat tahle ztuhlost a cukani? Elm obd 2 s aplikaci Car scanner mi hlasi obcas EGR chybu a pernamentne soucasti v emisich, ale DTC zadnou chybu nevyhodi.viz foto. Budu rad 6a kazdou radu a pomoc
- Jason378
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 22.07.2019 22:06
Re: EGR - zaslepení
Ještě mě napadlo jestli nekdo nezkoušel zaslepit egr pred vstupem do chlazení? A pak lidi na youtubku resi fitinku na ovladani egru ta se da vymenit? pochopil jsem asi ze se zasekavatak jestli ma na to vliv, ale pokud egr je zaslepeny a nejdou splodiny a jede na prazdno tak by to asi nemelo mit vliv ne? Ještě jednou vsem moc dekuji
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: EGR - zaslepení
-Car scanner je na dve veci ... , pouzivaj Forscan
- zaslepeny EGR z principu nemoze sposobovat trhanie
- "nechal v servisu vymenit spojku a od te doby auto pocukava" ries toto. Montaz CKP snimaca ma presny postup, popripade nejaky problem okolo neho ...
- zaslepeny EGR z principu nemoze sposobovat trhanie
- "nechal v servisu vymenit spojku a od te doby auto pocukava" ries toto. Montaz CKP snimaca ma presny postup, popripade nejaky problem okolo neho ...
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 845
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: EGR - zaslepení
Já už mám EGR zaslepený z obou stran, jak před chladičem, tak i za ním. Z důvodu rychlejší reakce turba. A měnili ti spojku komplet včetně dvouhmoty?
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- Jason378
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 22.07.2019 22:06
Re: EGR - zaslepení
Díky, to jsem hned udělal, ale prej to nemá nic se spojkou společného. 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů