Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13549
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Ak by malo byt v super stave, pride mi to lacne. Este aj vata pre bazarnika za dovoz.
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 683
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Jestli chceš manuál, tak hledej manual. Proč riskovat drahou opravu automatu, když ho vlastně ani nechceš?
Ja hledal 7-mistny, to je mnohem horší najít, než auto s manualem
Ja hledal 7-mistny, to je mnohem horší najít, než auto s manualem
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Jo, to máš pravdu. Ono s tou výbavou a v manuálu jich je asi stejně, jako těch 7 mistnych... no ještě dotaz, jeden jsem v merku měl, ale nemá vyhřívané čelní sklo, proto jsem jej vyřadil... Ale jinak má vše, co chceme, tudíž má otázka zní, jak je těžké technicky a finančně náročné dodělat vyhřívané čelní sklo? Máte někdo tucha? Případně tip na člověka, který toto umí?? Jinak díky všem za diskuzi, jsem rád za všechny názory
Ještě bych tedy požádal o zjištění k vozidlu, vin WF0JXXWPCJGT52436, https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/s-max/18993233
Děkuji.

Ještě bych tedy požádal o zjištění k vozidlu, vin WF0JXXWPCJGT52436, https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/s-max/18993233
Děkuji.
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13549
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Byvas v dome? Vies k autu dostat zasuvku?
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Když se budu snažit, tak ano.
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13549
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Zasuvka ovladana na dialku (vypinac v dome alebo dialkovy ovladac). Elektricky fukar do auta. Mas aj vykurene auto, aj rozmrazene okna.
- peris
- Člen klubu
- Příspěvky: 950
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Já bych vyhřívání ani nepotřeboval, při dnešních zimách ho použiji 2-3x za rok a navíc pojistka na to sklo je celkem dost drahá oproti studenému.bennyx píše: 02.01.2021 13:30 Jo, to máš pravdu. Ono s tou výbavou a v manuálu jich je asi stejně, jako těch 7 mistnych... no ještě dotaz, jeden jsem v merku měl, ale nemá vyhřívané čelní sklo, proto jsem jej vyřadil... Ale jinak má vše, co chceme, tudíž má otázka zní, jak je těžké technicky a finančně náročné dodělat vyhřívané čelní sklo? Máte někdo tucha? Případně tip na člověka, který toto umí?? Jinak díky všem za diskuzi, jsem rád za všechny názory![]()
Ještě bych tedy požádal o zjištění k vozidlu, vin WF0JXXWPCJGT52436, https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/s-max/18993233
Děkuji.
Je: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)

Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Děkuji za inspiraci, ale tohle pro mne není moc komfortní. Podobnou odpověď jsem čekal, nicméně, fórum je o diskuzi a ne soutěž o diplom od MacGyvera...
Já Ford nikdy neměl, nebude stát malé peníze, a proto se ptám na vše. To, že jsem neřešil jestli automat nebo manuál je proto, že mi to bylo jedno, nemám problém řídit oboje, ale pokud je PS tak špatná, jak tady většina z vás tvrdí, tak to toho raději nepůjdu. Proto jsem se taky ptal na to další auto, které ale nemá výhřev, a protože potřebujeme doma druhé auto nechci čekat třeba 3 měsíce, než se objeví vysněný vůz. Takže pokud by třeba dodělání výhřevu čelního skla nestalo balík, šel bych do toho... Pokud by to balík stálo, tak bych to zvážil, nebo do toho nešel, stejně jako do těch aut s automatem... Bohužel ( nebo bohudík) SMax není Octavia, kde bych si z tisíců nabízených aut určitě vybral, proto vybírám z těch současně dostupných, kterých je nyní celkem 18...
Já Ford nikdy neměl, nebude stát malé peníze, a proto se ptám na vše. To, že jsem neřešil jestli automat nebo manuál je proto, že mi to bylo jedno, nemám problém řídit oboje, ale pokud je PS tak špatná, jak tady většina z vás tvrdí, tak to toho raději nepůjdu. Proto jsem se taky ptal na to další auto, které ale nemá výhřev, a protože potřebujeme doma druhé auto nechci čekat třeba 3 měsíce, než se objeví vysněný vůz. Takže pokud by třeba dodělání výhřevu čelního skla nestalo balík, šel bych do toho... Pokud by to balík stálo, tak bych to zvážil, nebo do toho nešel, stejně jako do těch aut s automatem... Bohužel ( nebo bohudík) SMax není Octavia, kde bych si z tisíců nabízených aut určitě vybral, proto vybírám z těch současně dostupných, kterých je nyní celkem 18...
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Peris děkuji za zaslání.
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13549
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Tak sa chod pozriet do Skandinavie. Cely narod MacGyverov 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13549
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
A powershift nie je zly. Od 2014 maju vychytane problemy. Len musis si byt na 200% isty, ze v nej menili olej podla planu.
Pokym nebyvas niekde na horach, kde aj mrzne, alebo nebudes na tom chodit kazdy den o piatej rano do prace, tak vyhrev celneho skla nie je podla mna dolezita vybava.
Pokym nebyvas niekde na horach, kde aj mrzne, alebo nebudes na tom chodit kazdy den o piatej rano do prace, tak vyhrev celneho skla nie je podla mna dolezita vybava.
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
No do práce samozřejmě jezdím ráno, ale na horách nebydlíme. Je fakt, že poslední roky těch dnů, kdy se okno škrábe, je málo... Rozhodli jsme se, že ještě počkáme, tak dva týdny a uvidíme, co se naskytne... Ale vzhledem k tomu, že hranice jsou zavřené, resp. volný pohyb je omezený, tak těch dovozu moc nebude, co? Prostě blbá doba na koupi auta 

S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Na odkaz jsem se díval až teď, že je to Power Shit.bennyx píše: 01.01.2021 19:48 Díky za info, no ženě i mi se libí, jak jsem už psal, je to náš favorit... Škoda, že nemá druhou sadu kol...blablabla
Vůbec nechci radit, ale u druhého prodejce (Třebíč) alespoň zvýšená pozornost.
Prodejce v Zastávce u Brna je v pohodě, koupeno tam s klienty už cca 10 aut.
Po předchozích zkušenostech s touto napodobeninou DSG bych váhal.
Pokud to klient opravdu chce, dělám to tak, že se předem ujistím o tom, že byly provedeny všechny předepsané výměny oleje v převodovce tj. co 60 k s tím, že připustím plus mínus 10 tis. km.
Pokud ne, věc končí a dál neřeším.
Pokud ano, tak na místě je provedena (mimo jiné) kompletní diagnostika elektroniky před i po zkušební jízdě v délce trasy minimálně 30, lépe 50 km.
Při "zjevení se" jakékoliv chyby zapsané do ŘJ převodovky po zkušební jízdě věc z mojí strany taktéž končí.
Konec hlášení v českém jazyce.
- Sirk9
- Nováček
- Příspěvky: 148
- Registrován: 02.01.2011 20:38
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Mohl by mi prosím někdo zjistit, jestli není nějaký záznam ve Fordu VIN: WF0JXXGAJJ9K45213
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
Podle FORDZONY by se mělo jednat o provoz 4.11.2009, což dole sedí, nahoře píšou 1/2010.
Díky za info
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
Podle FORDZONY by se mělo jednat o provoz 4.11.2009, což dole sedí, nahoře píšou 1/2010.
Díky za info

Ford C-max, 1,6 TDCi, 85kW, r.v. 3/2014 (od 2017), ~5,5l/100km za 3 roky
- peris
- Člen klubu
- Příspěvky: 950
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Sirk9 píše: 10.01.2021 10:56 Mohl by mi prosím někdo zjistit, jestli není nějaký záznam ve Fordu VIN: WF0JXXGAJJ9K45213
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
Podle FORDZONY by se mělo jednat o provoz 4.11.2009, což dole sedí, nahoře píšou 1/2010.
Díky za info![]()
Je: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)

Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host