
Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Paráda, děkuji. Tak km sedí 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Zdravím vespolek. Plánujeme v nejbližších dnech pořídit S-Maxe a tak pročítám fóra a podobně. Narazil jsem na tuto možnost a tak bych ji chtěl využít. Mohl by někdo prověřit tyto dva S-Maxy? Děkuji.
VIN: WF0JXXWPCJHU43897 viz https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
VIN: WF0JXXWPCJGK54079 viz https://www.ekonomicke-vozy.cz/nabidka-vozidel/p2007/
VIN: WF0JXXWPCJHU43897 viz https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
VIN: WF0JXXWPCJGK54079 viz https://www.ekonomicke-vozy.cz/nabidka-vozidel/p2007/
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
- peris
- Člen klubu
- Příspěvky: 950
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
WF0JXXWPCJHU43897 - neplatný VINbennyx píše: 31.12.2020 08:25 Zdravím vespolek. Plánujeme v nejbližších dnech pořídit S-Maxe a tak pročítám fóra a podobně. Narazil jsem na tuto možnost a tak bych ji chtěl využít. Mohl by někdo prověřit tyto dva S-Maxy? Děkuji.
VIN: WF0JXXWPCJHU43897 viz https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
VIN: WF0JXXWPCJGK54079 viz https://www.ekonomicke-vozy.cz/nabidka-vozidel/p2007/
Je: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)

Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
- peris
- Člen klubu
- Příspěvky: 950
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
správný je: WF0JXXWPCJHU43898peris píše: 31.12.2020 21:32WF0JXXWPCJHU43897 - neplatný VINbennyx píše: 31.12.2020 08:25 Zdravím vespolek. Plánujeme v nejbližších dnech pořídit S-Maxe a tak pročítám fóra a podobně. Narazil jsem na tuto možnost a tak bych ji chtěl využít. Mohl by někdo prověřit tyto dva S-Maxy? Děkuji.
VIN: WF0JXXWPCJHU43897 viz https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
VIN: WF0JXXWPCJGK54079 viz https://www.ekonomicke-vozy.cz/nabidka-vozidel/p2007/
Je: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)

Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Díky moc, no vypadá to, že km u obou sedí, ale u toho Maxe z Itálie je jen jeden záznam... Divné
byl to můj favorit 


S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Vůbec nechci radit, ale u druhého prodejce (Třebíč) alespoň zvýšená pozornost.bennyx píše: 31.12.2020 08:25 Zdravím vespolek. Plánujeme v nejbližších dnech pořídit S-Maxe a tak pročítám fóra a podobně. Narazil jsem na tuto možnost a tak bych ji chtěl využít. Mohl by někdo prověřit tyto dva S-Maxy? Děkuji.
VIN: WF0JXXWPCJHU43897 viz https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
VIN: WF0JXXWPCJGK54079 viz https://www.ekonomicke-vozy.cz/nabidka-vozidel/p2007/
Prodejce v Zastávce u Brna je v pohodě, koupeno tam s klienty už cca 10 aut.
- peris
- Člen klubu
- Příspěvky: 950
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
To jsou také jen záruční opravy - není to výpis ze servisní knihy.bennyx píše: 01.01.2021 10:14 Díky moc, no vypadá to, že km u obou sedí, ale u toho Maxe z Itálie je jen jeden záznam... Divnébyl to můj favorit
![]()
Je: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)

Byl: Ford Focus III kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011)
Byl: Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Díky za info, no ženě i mi se libí, jak jsem už psal, je to náš favorit... Škoda, že nemá druhou sadu kol, původně jsem měl rozpočet do 350 tis., potom do 370, ale nechci dát vše za auto, ještě servis kola a pod... Dá se s nimi mluvit o nějaké slevě? Samozřejmě čím větší sleva tím, lépe, ale jsem realista, je mi jasné, že na tom chtějí také vydělat... Je reálné z Vaší zkušenosti, že by šli na nějakých 360-370 ?? V pondělí jsem chtěl právě ty auta obě zkouknout...
Wolodyjowsski píše: 01.01.2021 17:09
Vůbec nechci radit, ale u druhého prodejce (Třebíč) alespoň zvýšená pozornost.
Prodejce v Zastávce u Brna je v pohodě, koupeno tam s klienty už cca 10 aut.
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Aha, děkuji za upozornění.
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13549
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
To auto kupili pred 3-3.5 rokom za vyse 35tisic eur. Najazdili cca 120t km.
Vyhodnot si to ako chces.
Vyhodnot si to ako chces.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Čím větší auto, tím rychleji a víc ztratí na ceně. Je teď hledám něco malého a mám pocit, že se ti lidi zbláznili. I když zrovna tyto dva kousky jsou cenově už teď docela nízko.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
To auto má ale dnes 170 tis. km...
stano. píše: 01.01.2021 20:08 To auto kupili pred 3-3.5 rokom za vyse 35tisic eur. Najazdili cca 120t km.
Vyhodnot si to ako chces.
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 683
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Mě na smaxy nepřipadá nijak drahy.. Ja kupoval v srpnu rv 2016, najeto 145000, cena 419.000
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
A to je podle Tebe hodně nebo málo? Máš to na půl roku na dojetí, nebo počítáš s tím, že ti to nějakou dobu vydrží? Evidentně to jezdilo spíše delší trasy, které jsou pro auto lepší. A asi spíš druhá možnost, co? To samé třeba myslí i prodejce. Takže to nejspíš nemá být mrdka "za odvoz". Necelý 4 roky starý auto za 1/3 prodejní ceny je teda moc??bennyx píše:To auto má ale dnes 170 tis. km...
Máš vybraný kusy s bohatou výbavou, automatem (jak už jsem Ti psal, na ten bych byl opatrnej). Slev z požadavků a sleví se ti třeba i cena.. Jinak případná oprava Powershiftu počítej min 60tis. Kč.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- bennyx
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 30.12.2020 21:17
- Bydliště: 10 km od Ostravy na I/58
Re: Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
Mi se to moc právě nezdá, byla to reakce na kolegu, který psal, co jsem aspoň pochopil, že mu se zdá, že to má málo najeto... Auto bych si chtěl samozřejmě nechat několik let, plánujeme třetí dítě... A cena se mi nijak vysoká nezdá, samozřejmě kdyby byla nižší, tak by bylo super, ale co se tak dívám, se ty ceny takto pohybují, navíc jak píšeš, je to s bohatou výbavou. Co se mě týče, já už nechci dělat kompromisy, takže jsem si řekl, že tentokrát to bude přesně to, co chci v autě mít, což ten SMax má... Teda kdyby měl manuál, bylo by to top, ale těch moc není, resp. jsem žádný nenašel, takže pokud to bude ok, asi bych do něj šel...Adow píše: 02.01.2021 09:08 A to je podle Tebe hodně nebo málo? Máš to na půl roku na dojetí, nebo počítáš s tím, že ti to nějakou dobu vydrží? Evidentně to jezdilo spíše delší trasy, které jsou pro auto lepší. A asi spíš druhá možnost, co? To samé třeba myslí i prodejce. Takže to nejspíš nemá být mrdka "za odvoz". Necelý 4 roky starý auto za 1/3 prodejní ceny je teda moc??
Máš vybraný kusy s bohatou výbavou, automatem (jak už jsem Ti psal, na ten bych byl opatrnej). Slev z požadavků a sleví se ti třeba i cena.. Jinak případná oprava Powershiftu počítej min 60tis. Kč.
Naposledy upravil(a) bennyx dne 02.01.2021 09:21, celkem upraveno 1 x.
S-Max, 2016, 2.0 TDCi, 132 kW, Powershift - totálně zlikvidován 
S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)

S-Max, 2018, 2.0 ecoblue, 110 kW (140 kW)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů