Na to si prosím přišel jak? Podíval jsem se na net a ceny furt stejné. Navíc to furt nechápeš.ballu píše: 30.09.2020 18:45 Tak co pánové, nějak klídek. Dokud všude vychvalovali oturbené babety, to tu bylo plno žgrindů, že jsem dinosaurus a pindy o hospodských informacích.
Ale automobilky to nemohli tutlat do nekonečna. Již se to píše konečně veřejně a nikdo nemůže tvrdit, že to jsou hospodské řeči a JPP.
Pánové, s oturbenýma babetama jste nyní ve stádiu = neprodejné, a mohli jste je doma šlechtit jak chtěli. Kupec půjde raději do nafty, tam má jistotu že se vše sklouzne na běžnou údržbu.
Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
https://www.auto.cz/video-martin-vaculi ... IHxMJDy3aM
Odborník na auta si vzal na paškál 1.0 ecoboost a doporučuje, prý super motor
Odborník na auta si vzal na paškál 1.0 ecoboost a doporučuje, prý super motor
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4069
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
šmoula:
Ted jsem sem chtěl ten link postovat a koukám, že si mě předběhl.
Počítám, že z toho článku některý zde čistokrevně klepne pepka...
Co jsem procházel poslední ceník Focusu, tak jsem si tam práve 1.0 MHEV všiml, 114kW tam bylo nejvíc, co se dalo koupit s manuálem.
1.5 už jen s automatem.
Neříkám, že je to špatně, nemít STčko a chtít auto na běžný ježdění v kolonách a mezi městem, tak už chci dnes automat taky
Ted jsem sem chtěl ten link postovat a koukám, že si mě předběhl.
Počítám, že z toho článku některý zde čistokrevně klepne pepka...
Co jsem procházel poslední ceník Focusu, tak jsem si tam práve 1.0 MHEV všiml, 114kW tam bylo nejvíc, co se dalo koupit s manuálem.
1.5 už jen s automatem.
Neříkám, že je to špatně, nemít STčko a chtít auto na běžný ježdění v kolonách a mezi městem, tak už chci dnes automat taky
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
1,5 jen s automatem??? ach jo, podle tohoto testu tam byl jeste manual, ale to je klasika bez elektra https://www.auto.cz/ford-focus-1-5-ecob ... kapitola=2 ale dat tam soft na tech 147kW , to uz by slo, ale porad je to kastle ala vsichni 
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ten se úplně rozohnil..
On je asi skoro jediný, komu bych věřil i že to testované auto bylo bílé.
On je asi skoro jediný, komu bych věřil i že to testované auto bylo bílé.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4069
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jojo, test je starej. Možnost objednání do výroby je už tuším pár měsíců jen s automatem u té 1.5EBKarel2 píše: 01.10.2020 15:10 1,5 jen s automatem??? ach jo, podle tohoto testu tam byl jeste manual, ale to je klasika bez elektra https://www.auto.cz/ford-focus-1-5-ecob ... kapitola=2 ale dat tam soft na tech 147kW , to uz by slo, ale porad je to kastle ala vsichni![]()
Je to jako jinde, výběr menší a menší, asi aby toho nemuseli tolik homologovat, boj s emisema je zlo...
Já v tom teda problém nevidim, s tou 1.5 bude automat pohodový svezení, né každýho baví řadit 150x za pár kilometrů
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- 321910336
- Zkušený

- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdo zjistí jestli se dá 92kw verze přifouknout na těch 114? 
- Tomas_1
- Nováček

- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Len kde je zdravý rozum ?smoula píše: 01.10.2020 13:46 https://www.auto.cz/video-martin-vaculi ... IHxMJDy3aM
Odborník na auta si vzal na paškál 1.0 ecoboost a doporučuje, prý super motor![]()
Vaculík aj vy tu obahjujete, že trojalce sú dobré a sám hovorí, že to je nový motor druhá generácia a volá sa rovnako 1.0 EcoBoost.
Zmeny oproti prvej generácii : reťaz, vypína sa jeden valec, hydraulické zdvihátka ... takže nie je to to isté, čo bolo kritizované.
A možno tomu pomohli
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Čemu pomohli?V atmosféře 1,6 taky nejsou hydroštely a je tam řemen.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Remen sa netrha, pokial sa dava olej podla normy. Len ho treba menit (to ale uz aj retaze). Problemy byvali prave s retazami.
Hydrostely su tiez problematickejsie ako klasicke hrnceky. Hrnceky vydrzia bez problemov 250t km. Potom ich treba skontrolovat. To s hydrostelmi byvaju problemy aj skor.
Vypinanie valca ani nehovorim.
Takze mne to pride, ze v 1.0 ecobooste, co bol v podstate spolahlivy motor (ak neratam fail s hadickou do chladiacej nadrzky, to sa moze aj nemusi pocitat ako motor), pomenili zopar veci a je dost mozne, ze to bude krok zlym smerom.
Hydrostely su tiez problematickejsie ako klasicke hrnceky. Hrnceky vydrzia bez problemov 250t km. Potom ich treba skontrolovat. To s hydrostelmi byvaju problemy aj skor.
Vypinanie valca ani nehovorim.
Takze mne to pride, ze v 1.0 ecobooste, co bol v podstate spolahlivy motor (ak neratam fail s hadickou do chladiacej nadrzky, to sa moze aj nemusi pocitat ako motor), pomenili zopar veci a je dost mozne, ze to bude krok zlym smerom.
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hydroštely nezloběj,ale že se podpálej ventily, když se neseříďěj to se děje víc a je to už celkem retro.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Tomas_1
- Nováček

- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No, mne to pripadá, že sa tu experimentuje bez nejakého poriadneho otestovania.
Riedke olej, že zas nedostatočne mažú reťaz. Teda vždy niečo "vyskočí".
Riedke olej, že zas nedostatočne mažú reťaz. Teda vždy niečo "vyskočí".
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pridaj si k tomu vahadielka (nie nutne). Fordacke (PSA nafty) s tym nimi nemavaju problemy. Niektore motory napriklad od Opla, koncernu (aj hatepko), Mazdy... I ked je otazne, ci za to moze konstrukcia alebo udrzba (natahovanie intervalu oleja, pouzivanie "co bolo najlacnejsie/co bolo po ruke").fofok píše: 06.10.2020 21:36 Hydroštely nezloběj,ale že se podpálej ventily, když se neseříďěj to se děje víc a je to už celkem retro.
Podpaleny ventil pred 200t km som videl asi iba na HTP
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
spotreba hybridu bez elektriny a prime srovnani s atmo 3,0 https://www.youtube.com/watch?v=90Qqq8he8pY
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


