Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6770
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Vzhledem k tomu, že mám teď docela čas, doladil bych mušky na autě. Jedna je ta, že mám širší spáru mezi nárazníkem a kapotou a chtěl bych to doladit. Ještě v rámci záruky se měnil chladič a pak to asi moc dobře nespasovali. Aby spára nebyla tak široká, mám zámek kapoty co nejníž a zase to nesedí pěkně kolem rohů světel. Nárazník by prostě chtěl o něco výš. Pokud jsem to dobře pochopil na Youtube, tak nejsou možnosti to nějak donastavit, je to tam v podstatě napevno. Takže asi potřebuju přizvednout konstrukci, na které je nárazník připevněn. Nemá někdo přístup k nějakým (obrázkovým) návodům?
Děkuji mockrát!
Děkuji mockrát!
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24164
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
vyfot mi misto pod kapotou, kde je uchycen naraznik - FF3 poFL tam ma stavitelne zamecky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6770
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Našel jsem jen videa z Mondea, tam žádné štelování není... Oddělal jsem plastový dekl a mrkni, co je pod ním - na nastavování mi to moc nepřijde. Leda zvednout ten černý plast (i s chladičem?) nahoru?
https://www.youtube.com/watch?v=HHVAdHHHNuk
https://www.youtube.com/watch?v=kScRWH3czTY
https://www.youtube.com/watch?v=HHVAdHHHNuk
https://www.youtube.com/watch?v=kScRWH3czTY
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24164
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
no jo, nemas to tam
- Přílohy
-
- smax2_krytnarazniku_predni.pdf
- (464.47 KiB) Staženo 217 x
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6770
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Nádhera, děkuji
Když už otravuju, třeba demontáž té příčky pod nárazníkem nebo chladiče tam není? Abych měl rovnou do zásoby návod, když to rozdělám a sám nic nezjistím
Ještě jednou díky, může se třeba v budoucnu hodit i jiným....
Když už otravuju, třeba demontáž té příčky pod nárazníkem nebo chladiče tam není? Abych měl rovnou do zásoby návod, když to rozdělám a sám nic nezjistím
Ještě jednou díky, může se třeba v budoucnu hodit i jiným....
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Dle fotek ostatních S-Maxů to má většina také (velkou spáru).
Předělat to určitě jde "čumák nadzvednout" (vrtání, vruty atd.), ale pozor na předělání jen části nárzníku, bude pnutí a každej malej ťukanec může znamenat velké poškození. Prvně mě napadlo spíše posunout kapotu dolů, ale to světla zřejmě nedovolí.
Předělat to určitě jde "čumák nadzvednout" (vrtání, vruty atd.), ale pozor na předělání jen části nárzníku, bude pnutí a každej malej ťukanec může znamenat velké poškození. Prvně mě napadlo spíše posunout kapotu dolů, ale to světla zřejmě nedovolí.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6770
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Jako teď mám podobnou spáru, jako máš na té fotce - ta je +/- v pohodě. Ale za cenu toho, že mám zámek kapoty v krajní poloze dole a nelícuje to v oblasti rohů světel... A to chci spravit.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3050
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Nestačilo by kapotu v rozích decentně přihnout ( třeba přes hranolek)?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Šel bych cestou, nárazník dolů a když už uvidíš a ohmatáš si montážní body, tak to usadit oku lahodící. Zřejmě na podruhé či třetí.
Z mích předělávek ST nárazníků, difůzorů, spojlerů trochu vím o čem to je....
Ale jde VŠE....jen to stojí čas a pot.
Z mích předělávek ST nárazníků, difůzorů, spojlerů trochu vím o čem to je....
Ale jde VŠE....jen to stojí čas a pot.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6770
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Tak dnes bylo po dešti, nebylo moc pěkně. Tak jsem si odbyl premiéru a demontoval nárazník . S obrázkovým návodem to šlo raz-dva. Pro příště vím, že není potřeba oddělávat šrouby mezi nárazníkem a půlměsícem za ním. Až na ten detail, že se trochu hůř odpojuje a zapojuje konektor aktivní mřížky chladiče, je to úplně zbytečné..
Abych si mohl pomoct akuvšroubovákem, bylo nutné auto kousek zvednout - stačilo to z jedné strany. S demontáží mi moc pomohla krabice podobné výšky, jako je výška nárazníku nad zemí. Jde to pak v pohodě v jednom člověku a docela přesně a v klidu. Po sundání nárazníku jsem zjistil, že příčka, na které je zavěšen je z každé strany na dvou šroubech. To mi umožnilo pozvednutí nárazníku cca o 3-4mm. Ještě jsem zkoumal co a jak dál, tak jsem cvičně demontoval i světla. Ale nic, co by stálo za řeč jsem z pohledu toho, co mě zajímalo, nenašel. Po pozvednutí příčky to bylo lepší, ale jen o trošku. Po delším laborování jsem to vzdal, slícoval co z hlediska těchto šroubů (samostatné foto, červené šipky), šroubů držících nárazník (červeně), nastavení zámku (oranžově) a nastavení pružných dorazů (modře) šlo a vrhnul se na hrubou sílu. Kapotu jsem v rámci možností přihnul na obou stranách u světel a světe div se, výsledek je docela v pohodě. Nakonec tato metoda byla účinnější. Do ničeho jsem nemlátil, čistě ruční práce. Dlaně, prsty + síla.
Po tom, co jsem byl spokojen s kapotou, jsem ještě oběhl auto, slícoval pravé zadní dveře (posunem třmenu zámku cca o 1-2mm). Teď už mi ne moc hezky sedí jen dveře kufru, ale tam tak nějak nemám co nastavovat a navíc to není do očí bijící. Takže jsem s klastlí hotov
Tady ještě fotky konektoru aktivní mřížky chladiče, který je vepředu dole uprostřed (žluté šipky) a konektoru nárazníku (zelené šipky), který je před podběhem předního kola u řidiče.
Abych si mohl pomoct akuvšroubovákem, bylo nutné auto kousek zvednout - stačilo to z jedné strany. S demontáží mi moc pomohla krabice podobné výšky, jako je výška nárazníku nad zemí. Jde to pak v pohodě v jednom člověku a docela přesně a v klidu. Po sundání nárazníku jsem zjistil, že příčka, na které je zavěšen je z každé strany na dvou šroubech. To mi umožnilo pozvednutí nárazníku cca o 3-4mm. Ještě jsem zkoumal co a jak dál, tak jsem cvičně demontoval i světla. Ale nic, co by stálo za řeč jsem z pohledu toho, co mě zajímalo, nenašel. Po pozvednutí příčky to bylo lepší, ale jen o trošku. Po delším laborování jsem to vzdal, slícoval co z hlediska těchto šroubů (samostatné foto, červené šipky), šroubů držících nárazník (červeně), nastavení zámku (oranžově) a nastavení pružných dorazů (modře) šlo a vrhnul se na hrubou sílu. Kapotu jsem v rámci možností přihnul na obou stranách u světel a světe div se, výsledek je docela v pohodě. Nakonec tato metoda byla účinnější. Do ničeho jsem nemlátil, čistě ruční práce. Dlaně, prsty + síla.
Po tom, co jsem byl spokojen s kapotou, jsem ještě oběhl auto, slícoval pravé zadní dveře (posunem třmenu zámku cca o 1-2mm). Teď už mi ne moc hezky sedí jen dveře kufru, ale tam tak nějak nemám co nastavovat a navíc to není do očí bijící. Takže jsem s klastlí hotov
Tady ještě fotky konektoru aktivní mřížky chladiče, který je vepředu dole uprostřed (žluté šipky) a konektoru nárazníku (zelené šipky), který je před podběhem předního kola u řidiče.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6770
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Tady je spojený nárazník s podnárazníkem a jeho nasouvání zpět na auto.
A výsledek práce . Slícování u světel, se kterým jsem spokojen a spára kapoty a nárazníku 6 mm na krajích a asi 7,5 mm uprostřed. Líp už to asi nejde.Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24164
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
prihnuti kapoty - toho bych se bal
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6770
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Demontáž předního nárazníku S-Max 2016
Taky se mi do toho nechtělo, ale když to jinak nešlo... Dělal jsme to bez nářadí, jen rukama a zas takovou sílu abych to nějak ohnul/zlomil... nemám . Ale je to docela tvárný.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti