IvanSt píše: 05.04.2020 18:05
Ale nesere

a moc se to ani nikdy nesralo. Kolik lidí tady řešilo problémy? 10 lidí za deset let? Nebo 20 lidí? Ale vlastně oni by se tím nechlubili že, tak odkud máš tyhle informace? Já si odpovím, řeklo ti to tvé podvědomí, nebo chodíš na pivo s ředitelem všech autoopraven v ČR a nemůžeš tyto tajné informace veřejně šířit, tak říkajíc TOP secret

Vlastně ono se to teprve začne srát, až budou mít ty motory 20 let, je to tak správně?
V turbu se jede líp, obzvlášť pro běžnou ženskou - nebavím se o závodění na trati. A v elektrice se dá jet ještě líp/komfortněji
Karle Mazda má ještě atmošky ne? Půjdeš si ji koupit? Atmosféra je samozřejmě hlučná hlavně proto, že se musí vytáčet, aby jela. Takže z toho důvodu je i v relativně dobře odhlučněném FFIII slyšet více.
Nesere? To je stejná blbost, jako kdybys tvrdil, že to ten benzín vyrábí. Podívej se, co je inzerátů s ecoboosty, kde je motor po smrti, nebo vyměněný. Někdo má motor už třetí. Fakt se tohle stávalo s duratecama? Ani náhodou. Ballu ti to napsal dobře, přečti si, co se v tom motoru děje. Kolik času dochází v těch motorech k nedokonalému spalování. Že tomu motoru třeba vadí malá zátěž, což je naprosto běžný režim, protože na většinu trasy TI stačí jen zlomek max.výkonu. Jasně, že se to technicky řeší, zdá se, že motory budou tedy mít obojí vstřikování, přímé i nepřímé. To je další složitost.
Hlučnost atmosféry není dána ani tak motorem, jako bohužel absencí 6. stupně. Ty kvalty, co má třeba litrový eb, by dvoulitr utáhl s prstem v nose.