Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4352
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
OK
Ono, třeba se to začne srát tak dám za pravdu i ostatním. Ale zatím naprostá spokojenost, co se týče jízdního projevu, spotřeby, výkonu, servisu a pod 
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5843
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Určitě se to vysere. Jsou toho plný bazary...
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fofok: jsi uplne vedle. Tady nikdo nerika, ze turba nejedou. A ze se ty turba serou vic nez atmosfery, to je nezpochybnitelny fakt. A ze atmosfery nejedou nebo jsou spatne, to je naprosto nesmyslny zobecneni.
Presne jak pise smoula, dokud se to nevysere, tak je clovek treba i spokojeny. Ale jsou lidi spokojeny i s atmoskou.
Presne jak pise smoula, dokud se to nevysere, tak je clovek treba i spokojeny. Ale jsou lidi spokojeny i s atmoskou.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tady jde taky o to, že atmoška odpustí daleko víc, než turbo. LSPI, dochlazování, jízdní styl, tomu všemu ještě napomáhá ekologický rádce řazení a pak ještě nějaké pseudoeco kytičky. 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tohle tu zjevne nekdo nechape, ze to nejsou zanedbatelne veci.
Ale kytičky...ty mam taky
Ale kytičky...ty mam taky
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Styď se. 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tady se to mohlo už dávno přejmenovat na "obhaj si svůj starý krám". Vůbec nejde o Atmosféra vs. downsizing motory.
Buďte rádi, že výkonnější a úspornější motory nahrazují ty staré a ne naopak.
Buďte rádi, že výkonnější a úspornější motory nahrazují ty staré a ne naopak.
Ford Focus ST 2014
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Aaa..plebs se prihlasil... jenze kdo do toho trochu vidi, tak Tvuj optimismus vubec nesdili. Bohuzel kvuli takovym chytrakum, jako jsi Ty, se k rozhodování dostali zelene bezmozky. Za to Ti deti nepodekuji.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale jen trochumiki21 píše:Styď se.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Koukám, že tě nadávky nepřešly.. Nejde o to myslet si, že do něčeho vidíš. Jako spíš mít zkušenosti o tom, o čem píšeš nebo mluvíš 
Ford Focus ST 2014
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takových zkušených je v Bruselu plno a jak jsme dopadli s normou euro xx. 
Všechno kolem oturbených sekaček má příčinu v EU. Pokud by se nevymyslely nesmyslné emisní normy, tak nic takového automobilky ani nenapadne. Teď jde jen o to, jak dlouho se to dá obhajovat. Na jedné straně pochybný ekologický prínos a na druhé straně letecká a lodní doprava s daleko větší výrobou exhalací.
Všechno kolem oturbených sekaček má příčinu v EU. Pokud by se nevymyslely nesmyslné emisní normy, tak nic takového automobilky ani nenapadne. Teď jde jen o to, jak dlouho se to dá obhajovat. Na jedné straně pochybný ekologický prínos a na druhé straně letecká a lodní doprava s daleko větší výrobou exhalací.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
... tak uvidíme, kam to půjde dál. Ono i v tom elektro se dobře veze. Ale ty zkušenosti některým zde opravdu zoufale chybí.IvanSt píše:Buďte rádi, že výkonnější a úspornější motory nahrazují ty staré a ne naopak.
Ford Focus ST 2014
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zkusenosti s cim? Ze nemam oturbenou sekacku, tak nemuzu mit relevantni nazor, kdyz vim, jak ty motory funguji? A ten kdo si slepe takovy paskvil koupil, tak ma ten spravny nazor, protoze spadnul do te vetsiny, komu se motor jeste nerozsypal?
Tak presne takovou demagogii nam ty urednici tyhle paskvily prisili. Presne jak pise miki21 - automobilky by do tohohle nikdy nesly.
A elektro, to uz vedi vsichni, ze je nesmysl za stavajici technologicke urovne. Jen je tezke to priznat. S ekologii to nema ale nic společného.
Tak presne takovou demagogii nam ty urednici tyhle paskvily prisili. Presne jak pise miki21 - automobilky by do tohohle nikdy nesly.
A elektro, to uz vedi vsichni, ze je nesmysl za stavajici technologicke urovne. Jen je tezke to priznat. S ekologii to nema ale nic společného.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4352
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nic borci, než je tu milion řečí o hovně, tak sem zavolal sestře co ted jezdí s rapid 1.2 TSI 82kW a udělali test vs. 2.0i 107kW. Rychlej sraz, během 15min otestováno.
Verdikt? Pokud tam nemám ideálně 3,5 a nejlíp 4tis otáček, tak dostanu naprdel a TSIčko doženu až za hooodně dlouho. Ono je to i celkem logické lehčí auto a většinou ty motory mají kolem 90kW. A oturbených 90kW je něco jiného než atmosférických 107kW
Pokud tam mám 3tis otáček a podřadím na lepší, tak stejně dostanu naprdel, protože než podřadím tak mi docela ujede a mám co dělat ho dohnat a předehnat
Pokud tam mám 3tis otáček a zrychlujeme bez podřazení, tak se nechytám vůbec. Takže řeči o tom, že atmosféra zrychluje podobně jako moderní 1.0 a 1.2 z nižších otáček, je holý nesmysl
))
Pokud bych ho porazil tak jsem chtěl udělat i vs. Karoq 1.5 TSI 110kW, ale myslím že je to naprosto zbytečné
A ted se nebavím o tom, co ty turbomotory vydrží nebo nevydrží. Ale stará atmosféra, pokud tam člověk nemá optimální otáčky se nechytá na moderní turbomotory.
A ještě jedna věc. Zkuste někoho vést v autě s motorem s atmosférou a jet 160. Brzo Vám řekne, ať zpomalíte neboť to hučí a přijde mu, že jedete rychle. To v oturbené "srajdě" neřekne, dokavad se nepodívá na tachometr, protože ten hluk je tam o hodně nižší a celkově ten jízdní komfort je o několik tříd výše. Na delší cesty vyšší rychlostí rozhodně lepší.
Verdikt? Pokud tam nemám ideálně 3,5 a nejlíp 4tis otáček, tak dostanu naprdel a TSIčko doženu až za hooodně dlouho. Ono je to i celkem logické lehčí auto a většinou ty motory mají kolem 90kW. A oturbených 90kW je něco jiného než atmosférických 107kW
Pokud tam mám 3tis otáček a podřadím na lepší, tak stejně dostanu naprdel, protože než podřadím tak mi docela ujede a mám co dělat ho dohnat a předehnat
Pokud tam mám 3tis otáček a zrychlujeme bez podřazení, tak se nechytám vůbec. Takže řeči o tom, že atmosféra zrychluje podobně jako moderní 1.0 a 1.2 z nižších otáček, je holý nesmysl
Pokud bych ho porazil tak jsem chtěl udělat i vs. Karoq 1.5 TSI 110kW, ale myslím že je to naprosto zbytečné
A ted se nebavím o tom, co ty turbomotory vydrží nebo nevydrží. Ale stará atmosféra, pokud tam člověk nemá optimální otáčky se nechytá na moderní turbomotory.
A ještě jedna věc. Zkuste někoho vést v autě s motorem s atmosférou a jet 160. Brzo Vám řekne, ať zpomalíte neboť to hučí a přijde mu, že jedete rychle. To v oturbené "srajdě" neřekne, dokavad se nepodívá na tachometr, protože ten hluk je tam o hodně nižší a celkově ten jízdní komfort je o několik tříd výše. Na delší cesty vyšší rychlostí rozhodně lepší.
Naposledy upravil(a) smoula dne 05.02.2020 19:18, celkem upraveno 3 x.
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No vyzní to docela směšně, když tu vypravíš (a nejen ty), jak se v tom a v tom jezdí a přitom s tím máš najezděno méně než já s autobusem. A přitom tu v klidu píší ti, kteří ty zkušenosti mají. Bohužel se to ztratí mezi těmito "relevantními názory - vím jak to funguje".Ma.rt píše:Zkusenosti s cim?
Ony ty automobilky touhle cestou jdou celou dobu, jen to nikdy nebylo tak dramatické. Říká se tomu vývoj
Ford Focus ST 2014
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ozzman a 3 hosti

