Atmosféra vs. downsizing motory
-
maverick
- Pokročilý

- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
1.5EB ale s chipom...a nepotrebujes ani ST

FFIII kombi 1.5 110kW
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Novy auto na muj najezd asi ne.IvanSt píše: Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy. Protože bys byl zaručeně ten jeden z tisíce, co když už si koupí nové auto, tak se mu za ty kecy zaručeně celý posere týden po záruce
K někomu ta atmosféra asi prostě patří, i kdyby na špalcích před barákem stála
Spis bych rekl, ze atmosfera patri k urcitemu jizdnimu rezimu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A odsere to v aute kdeco...jako by tech svolavacek bylo malomaverick píše:1.5EB ale s chipom...a nepotrebujes ani ST![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
maverick
- Pokročilý

- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
no pokial to prezenies, tak ano...chce to tak akurat, ziadne 200kW a 400Nm...kompromisMa.rt píše:A odsere to v aute kdeco...jako by tech svolavacek bylo malo
FFIII kombi 1.5 110kW
- Wolf78
- Pokročilý

- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ma.rt píše:A proc od 1.5EB vys? Proc ne od 2.0EB vys,
to záleží dle libosti každého soudruha
Je - Focus 2,3 ST-X Performance mk4,5
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Babetar...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor

- Příspěvky: 9513
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ve světě motorů je článek o tom jak rozebrali rapida 1.0 tsi se 100 000km, celkem zajímavé čtení 
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mám ho doma, ještě jsem ho nerozbalil.Tuším jak to dopadlo a místní hateři budou dělat jako by nic 
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24911
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ve zkratce: motor je jak z vyroby ... cekal jsem alespon "pomackanou" klikovku a jeji ulozeni, ale pry jak nove
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To uz ADAC rozebiral 1.0EB po 100 tkm a dopadlo to vyborne. Jakou to ma ale vypovidaci schopnost? Oni s tim jezdi porad, coz je pro motor dobry. Prakticky kazdy motor v tomhle rezimu bude po 100 tkm temer jako novy.
To ze ty motory se statisticky sypou vic nez atmosfery drive, to je nevyvratitelny fakt. Ale maji vetsinou lepsi ucinnost a lepsi prubeh Nm. To tu nikdo nerozporuje.
To ze ty motory se statisticky sypou vic nez atmosfery drive, to je nevyvratitelny fakt. Ale maji vetsinou lepsi ucinnost a lepsi prubeh Nm. To tu nikdo nerozporuje.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Oni tomu dávají čočku se podívej na spotřebu kolik jim to žere,tahali s tím karavan atd
Řekl bych,že to odpovídá dvojnásobnými počtu km při tom zacházení u soukromého majitele.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No pro ty turba je to asi dobre, ze tomu davaji čočku, ty zname problémy vznikaji pri nezatizenem motoru
Tech testu po 100tkm je spousta a problemy byvaji jinde nez v opotrebenem motoru, ale vetsinou toho moc nebyva, 100 tkm zase neni tak moc. Ty testy ADAC jsou myslim volne na netu.
Zrovna TSI jsou ted podle meho názoru docela povedene, ale ukaze to cas.
Tech testu po 100tkm je spousta a problemy byvaji jinde nez v opotrebenem motoru, ale vetsinou toho moc nebyva, 100 tkm zase neni tak moc. Ty testy ADAC jsou myslim volne na netu.
Zrovna TSI jsou ted podle meho názoru docela povedene, ale ukaze to cas.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No neřekl bych,že po 200 km/h po dálnici třeba dochlazujou turbo a po stotisících km by podle zdejších odborníků měl bejt dávno po smrti.Jak říkám jasnej důkaz a někoho to stejně nepřesvědčí.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6896
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja cekal i mirne opotrebeni valcu, salku vlivem "ridkeho" oleje a ono nic. Co me zarazilo, ze nedolevali olej. Je ale videt, ze to postupne ladi a tenhle motor ma daleko k puvodnimu. Treba i ta silnejsi spojka. Ikdyz na sacich vent. je karbon, tak bych chtel videt, jak to bude vypadat pri najezdu 10kkm/rok (cvrndacky) a po tech 100kkm. Takhle pri cca 70kkm/rok to porad jezdi skoro v optimalnich podminkach. Celkove to auto dopadlo dobre, podobne jako ten test FFIII s trihrnkem.ZaQik píše:ve zkratce: motor je jak z vyroby ... cekal jsem alespon "pomackanou" klikovku a jeji ulozeni, ale pry jak nove
https://www.auto.cz/video-rozebrali-jsm ... dla-129749
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tezko rici, ale podle me dochlazuji, urcite je to v manualu a pokud testujou auto, meli by to dodrzet. A jestli ne, kolikrat se to stalo? Bezni uzivatele s najezdem 10-15 tkm rocne maji ti cetnost mnohem vetsi a tam uz by to asi znat bylo.fofok píše:No neřekl bych,že po 200 km/h po dálnici třeba dochlazujou turbo a po stotisících km by podle zdejších odborníků měl bejt dávno po smrti.Jak říkám jasnej důkaz a někoho to stejně nepřesvědčí.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

