Hele tohle už se tu opakuje dvacetkrát furt to samý jak přeskakující gramofonMa.rt píše:Ne, v novem jsem nejel. Zrovna 2.0 ma tocivy moment docela vysoký i dole. A jestli ma ten 1.0eb porad 170Nm max, tak to neni zadna slava. Zrovna pri zatizeni ten TB usporny zrovna neni. Jinak kdyz se podivas do nejakeho srovnavace, tak 2.0 v mondeu mk4 kombi je o neco hbitejsi nez v 1.0 v novem focusu.
Treba zde: http://www.automobile-catalog.com
Atmosféra vs. downsizing motory
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24900
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ford atmosfery porad dela a prodava i v CR: mustang 5.0 je Ti-VCT 
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- 321910336
- Zkušený

- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslím, že to v nějakém článku už bylo, ta 1.5 by byla už na hraně a stálo by to kotel peněz. Podladit 2.3 je jednodušší.Karel2 píše: Asi Te zklamu, ale ja vsude ctu, ze se vyrobci odvraci od zmensovani motoru, i ta anketa to ukazuje. No a ty atmosfery tu porad jsou v novych autech a vyvyjeji se porad.![]()
![]()
![]()
Stejne by me zajimalo, proc da Ford do noveho ST 2,3l motor a nenadupe ten 3 hrnek.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jasan..a porad je to marnyfofok píše:Hele tohle už se tu opakuje dvacetkrát furt to samý jak přeskakující gramofonMa.rt píše:Ne, v novem jsem nejel. Zrovna 2.0 ma tocivy moment docela vysoký i dole. A jestli ma ten 1.0eb porad 170Nm max, tak to neni zadna slava. Zrovna pri zatizeni ten TB usporny zrovna neni. Jinak kdyz se podivas do nejakeho srovnavace, tak 2.0 v mondeu mk4 kombi je o neco hbitejsi nez v 1.0 v novem focusu.
Treba zde: http://www.automobile-catalog.com
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mondeo Mk IV kombi 2.0 107kW
1/4mile (s): 17.2 speed 132 km/h
0- 1km (s): 31.2
spotřeba dle spritmonitor: 8.85l/km
Focus MK IV kombi 1.0 92kW
1/4mile (s): 17.5 speed 130 km/h
0- 1km (s): 31.8
spotřeba dle spritmonitor: 6.62l/km
Pokud chceš porovnat tyhle auta, tak ano, dá se říct, že mondeo je "hbitější" o cca 3 % a spotřebu má vyšší o cca 30 %.
A ano, mondeo je přeci jen o trochu těžší (jen na motoru bude rozdíl cca 50kg), má horší aerodynamiku a jen 5 st. manuál.
Tady vidíš pokrok, kdy starému dvoulitru dynamicky šlape na paty maličký turbo tříválec 1.0 a ve spotřebě ho hravě překoná. Pokud se budeme bavit o výkonovém potenciálu, starý atmosferický dvoulitr nebude mít žádnou šanci.
Průměr spotřeby u mondea je z cca 250 aut od roku 2000-2014. 2007-2014 cca 90 aut spotřeba 8.92l/km.
Průměr spotřeby u focusu je z cca 380 aut od roku 2011-2019. 2018-2019 cca 35 aut spotřeba 6.86l/km.
1/4mile (s): 17.2 speed 132 km/h
0- 1km (s): 31.2
spotřeba dle spritmonitor: 8.85l/km
Focus MK IV kombi 1.0 92kW
1/4mile (s): 17.5 speed 130 km/h
0- 1km (s): 31.8
spotřeba dle spritmonitor: 6.62l/km
Pokud chceš porovnat tyhle auta, tak ano, dá se říct, že mondeo je "hbitější" o cca 3 % a spotřebu má vyšší o cca 30 %.
A ano, mondeo je přeci jen o trochu těžší (jen na motoru bude rozdíl cca 50kg), má horší aerodynamiku a jen 5 st. manuál.
Tady vidíš pokrok, kdy starému dvoulitru dynamicky šlape na paty maličký turbo tříválec 1.0 a ve spotřebě ho hravě překoná. Pokud se budeme bavit o výkonovém potenciálu, starý atmosferický dvoulitr nebude mít žádnou šanci.
Průměr spotřeby u mondea je z cca 250 aut od roku 2000-2014. 2007-2014 cca 90 aut spotřeba 8.92l/km.
Průměr spotřeby u focusu je z cca 380 aut od roku 2011-2019. 2018-2019 cca 35 aut spotřeba 6.86l/km.
Ford Focus ST 2014
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hmmmm....
A posaď na pár set km nezaujatýho člověka do litrovýho Focusu a pak do dvoulitrovýho Mondea
Mám osobní tip, jak by to dopadlo. Většina lidí by měla jasno hned po nastartování. Vlastně spíš už po usednutí za volant
A posaď na pár set km nezaujatýho člověka do litrovýho Focusu a pak do dvoulitrovýho Mondea
Mám osobní tip, jak by to dopadlo. Většina lidí by měla jasno hned po nastartování. Vlastně spíš už po usednutí za volant
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je věc druhá. Pokud budeš brát auta jako taková, většina lidí bude mít jasno, ještě než otevře dveře
A mimochodem já jsem nezaujatý. Nemám ani 1.0EB ani Mondeo 2.0i
A mimochodem já jsem nezaujatý. Nemám ani 1.0EB ani Mondeo 2.0i
Ford Focus ST 2014
- Wolf78
- Pokročilý

- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
enjoy píše:Hmmmm....
Vlastně spíš už po usednutí za volant
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13518
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
aby se po dvou, třech svolávačkách a pár drahých opravách pro něho vrátil.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Wolf78
- Pokročilý

- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
nejdříve za 5 let 
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co jiného vytáhnout, než "že se to rozbije" ... 
Ford Focus ST 2014
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13518
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Downsizing je stejná slepá ulička jako elektromobily. Pokud někdo nepřijde na to, jak efektivně využít jiné zdroje, pořád se budeme motat dokola.
Všechny ty pseudoekonesmysly jsou jen kurvítka na kapsy lidí. S pokrokem nemají nic společného ani ekobuřty s vypínáním třeba všech válců.
Všechny ty pseudoekonesmysly jsou jen kurvítka na kapsy lidí. S pokrokem nemají nic společného ani ekobuřty s vypínáním třeba všech válců.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13518
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ano, čím je stroj složitější a jeho výkon hnaný na hranu, tím je větší pravděpodobnost, že něco nevydrží a posere se. 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolf78 píše:enjoy píše:Hmmmm....
Vlastně spíš už po usednutí za volanta nedejbože se rozjet
................ tak tam zrovna to Mondeo nechá protiúčtem
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti


