volnoběžný ventil
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15.03.2017 09:10
Re: volnoběžný ventil
Zdravím pánové.
Snad to nevadí že nabídnu zde,ale při opravě jsem nepoužil tak nabízím dál...
Pokud by nekdo potřeboval, chtěl mám tu jeden podtlakový ventilek odsávání klikovky
orig čislo ford 1251743 novy nepouzity. Kdo ma zajem ozvete se.
Petr
Snad to nevadí že nabídnu zde,ale při opravě jsem nepoužil tak nabízím dál...
Pokud by nekdo potřeboval, chtěl mám tu jeden podtlakový ventilek odsávání klikovky
orig čislo ford 1251743 novy nepouzity. Kdo ma zajem ozvete se.
Petr
Focus C-MAX 11/2003 benzin 1,8, 88kw, 120 HP
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.02.2017 11:09
Re: volnoběžný ventil
Problém na mém autě se mi vyřešit bohužel zatím nepodařilo, ale mám nový poznatek, který mi nedává moc smysl teda... Můj problém je přesněji popsán na předchozí stránce (zvyšující se otáčky při dobržďování, pomalé padání při řazení).
Zjistil jsem, že když odpojím konektor od MAFu, tak se otáčky při dobržďování a řazení chovají přesně tak, jak by se chovat měly (chovají na jiných autech). Ale na volnoběh skáčou mezi 750 a 1000 otáčkami a při zrychlování motor neběží zcela plynule.
Z toho mi vyplývá, že pokud připojení konektoru MAFu srovná plynulost běhu motoru a volnoběžné otáčky, tak by měl pracovat a to snad i správně. Proč ale jeho odpojení řeší ty předchozí problémy s rostoucími otáčkami?
Čím dál víc to opravdu působí, jako by jednotka chtěla, aby se to takto chovalo...což mi zase ale přijde divný, že by se takhle ty auta chovaly od novoty.
Zjistil jsem, že když odpojím konektor od MAFu, tak se otáčky při dobržďování a řazení chovají přesně tak, jak by se chovat měly (chovají na jiných autech). Ale na volnoběh skáčou mezi 750 a 1000 otáčkami a při zrychlování motor neběží zcela plynule.
Z toho mi vyplývá, že pokud připojení konektoru MAFu srovná plynulost běhu motoru a volnoběžné otáčky, tak by měl pracovat a to snad i správně. Proč ale jeho odpojení řeší ty předchozí problémy s rostoucími otáčkami?
Čím dál víc to opravdu působí, jako by jednotka chtěla, aby se to takto chovalo...což mi zase ale přijde divný, že by se takhle ty auta chovaly od novoty.
FoFo 1, 2004, 5dv., 1.6 Zetec SE
- hunger
- Pokročilý
- Příspěvky: 966
- Registrován: 02.03.2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: volnoběžný ventil
Pomalý padání otáček- mrtvej potak na škrtící klapce, lítání otáček nahoru při dobržďování- nejpravděpodobněji prasklá nějaká podtlaková hadice odvětrávání... Ale není o co stát po výmeně potaku na skrtici klapce mi otacky sice padaj rychle dolu ale je to spis na skodu...
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8
Ford Mondeo MK3 1.8
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.02.2017 11:09
Re: volnoběžný ventil
Můžeš k tomu prosím napsat více informací, kde tyhle věci hledat? Ten podtlak na škrtící klapce je co a kde prosím?
Já už totiž ty nejčastější viníky měnil - volnoběžný ventil, podtlakové hadice odvětrávání klikovky i s ventilkem. A žádná změna.
Já už totiž ty nejčastější viníky měnil - volnoběžný ventil, podtlakové hadice odvětrávání klikovky i s ventilkem. A žádná změna.
FoFo 1, 2004, 5dv., 1.6 Zetec SE
- hunger
- Pokročilý
- Příspěvky: 966
- Registrován: 02.03.2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: volnoběžný ventil
Tak podtlakový odvetravaci hadine nejsou jenom od klikovky, v mym pripadě to nebyla hadice od klikovky, ale jiná odvětrávací hadice, která to mi přesně neřekli, jen nadávali, že aby se tam dostali muselo jít dolů celý sání....
Jinak trochu jsme se nepochopili, na škrtící klapce neni ždáná podtlaková hadice, ale potenciometr, kterej hlásí řídící jednotce na kolik ° je škrtící klapka otevřená, v mém případě hlásila, že je škrtící klapka pořád otevřená na 17° proto mi s největší pravděpodobností nepadaly otáčky, po výměně pohoda.
Zvýšenej volnoběh a vytáčení těsně před zastavenim měla na svědomí jak už jsem říkal prasklá podtlaková hadice... je potřeba zkontrolovat všechny... je jich tam dost závada řídící jednotky je hodně nepravděpodná...
Jinak trochu jsme se nepochopili, na škrtící klapce neni ždáná podtlaková hadice, ale potenciometr, kterej hlásí řídící jednotce na kolik ° je škrtící klapka otevřená, v mém případě hlásila, že je škrtící klapka pořád otevřená na 17° proto mi s největší pravděpodobností nepadaly otáčky, po výměně pohoda.
Zvýšenej volnoběh a vytáčení těsně před zastavenim měla na svědomí jak už jsem říkal prasklá podtlaková hadice... je potřeba zkontrolovat všechny... je jich tam dost závada řídící jednotky je hodně nepravděpodná...
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8
Ford Mondeo MK3 1.8
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
Lafr píše:Můžeš k tomu prosím napsat více informací, kde tyhle věci hledat? Ten podtlak na škrtící klapce je co a kde prosím?
Já už totiž ty nejčastější viníky měnil - volnoběžný ventil, podtlakové hadice odvětrávání klikovky i s ventilkem. A žádná změna.
mk1.8- je jinej motor než, máš ty.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 727
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: volnoběžný ventil
Prosim, 1,8 88kw benzin c-max 2003 má volnobezny ventil, nebo ne. Pripadne, kde hledat, pod klapkou?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- monro
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.08.2018 06:52
- Bydliště: Nymburk
Re: volnoběžný ventil
Dobrý den, můžete mi pomoci doporučit jaký nový ventil mám koupit, nebo kde? U fordu mi řekli 4290,-
VIN. WF0FXXWPDF1P00525

VIN. WF0FXXWPDF1P00525
Ford Focus Sedan 2001 1.6 16V ZETEC-SE GHIA
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: volnoběžný ventil
Na FFI jsem kdysi použil ventil Pierburg. Přesný typ už tedy nevím.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- monro
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.08.2018 06:52
- Bydliště: Nymburk
Re: volnoběžný ventil
Ten mi nabízejí kolem 3000,-.Jemar píše:Na FFI jsem kdysi použil ventil Pierburg. Přesný typ už tedy nevím.
Ford Focus Sedan 2001 1.6 16V ZETEC-SE GHIA
- monro
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.08.2018 06:52
- Bydliště: Nymburk
Re: volnoběžný ventil
Díky, ale nemám zkušenost. Zdá se mi to podezřele levné. A já mám ty díry obdélníkové.
Ford Focus Sedan 2001 1.6 16V ZETEC-SE GHIA
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: volnoběžný ventil
Do 31.7. 2001 jsou díry kulaté poté hranaté:
https://ford.7zap.com/cs/car/42/6.34926 ... 470/#9F715
Koupit něco z: https://mlparts.cz/vyhledavani?search=1113127
https://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/ ... s4u9f715bc
https://granex.cz/vyhledavani?search=1113127
https://ford.7zap.com/cs/car/42/6.34926 ... 470/#9F715
Koupit něco z: https://mlparts.cz/vyhledavani?search=1113127
https://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/ ... s4u9f715bc
https://granex.cz/vyhledavani?search=1113127
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- monro
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.08.2018 06:52
- Bydliště: Nymburk
Re: volnoběžný ventil
Moc děkuji!Stehnak píše:Do 31.7. 2001 jsou díry kulaté poté hranaté:
https://ford.7zap.com/cs/car/42/6.34926 ... 470/#9F715
Koupit něco z: https://mlparts.cz/vyhledavani?search=1113127
https://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/ ... s4u9f715bc
https://granex.cz/vyhledavani?search=1113127

Ford Focus Sedan 2001 1.6 16V ZETEC-SE GHIA
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: volnoběžný ventil
Není zač.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti