rozesmálo ....... Tvrzení, že masivní (zvětšený) příval Nm v tzv. rozjezdových otáčkách namá vliv na životnost spojky.
A proč mnoho modelů má sw upravený (snížený) výkon až do třetího rychl. stupně? Proč chodí zrovna EB 1.0 na svolávačku se spojkou? Proč s tím mají mega problém TSI 1.0? Jen kvůli dlouhé jedničce to není. Že by kvůli zpětnému zrcátku?
Spojka má určitou schopnost přenosu (třecí plocha, silnější pružina

) je konstruovaná na nějaký Nm... Přidám ,,chipem,, desítky procent...a co bude následovat v rozjezdových ot? Že by porucha zpětného zrcátka?
...pokud mám na konci hnací hřídele 15kg a dám tam 22kg má to na něco vliv? Ano...na vše (zavěšení) a při rozjezdech hlavně na spojku.
Proto sem napsal kola super, výkon taky, ale spojka se bude více opotřebovávat.