Chiptuning TDDi
- michalm1
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
- lubec
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Robila mi to firma Profituning http://www.profituning.sk v Bratislave. Stálo to 9500,-sk aj s meraním na brzde pred a po čipovaní. Ale viac ako 112 koní z tohoto motora asi nedostaneš, nedá sa tu regulovať tlak turba, dosiahne sa to len zvýšením bohatosti zmesi. Ak ti niekto bude tvrdiť, že ti z toho dostanú vyše 115 koní, tak ti určite nedajú graf z brzdy, kde by to bolo dokázané.michalm1 píše:lubec kolko to stalo?Kde ti to spravili?
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
tak sem zkoumal a asi do toho půjdu
Dobrý den,
na základě Vašeho požadavku Vám zasíláme informace o možnostech úpravy vašeho
automobilu.
Poznámky technika:
na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s základními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla FORD FOCUS (1.8 TD di - 90CV) - r.v.99. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Úprava je prováděna prostřednictvím diagnostického rozhraní - není tedy potřeba demontovat řídící jednotku z vozu. Cena úpravy je 9.990,- (uvedena bez 19%dph). Životnost je dlouze polemizovaným tématem a odvíjí se především od stylu užívání samotného řidiče. Tzn. dodržovat zahřívání oleje, ddbát na jeho pravidelnou výměnu apod.
V případě Vašeho zájmu o provedení úpravy, odešlete prosím odpověď na tento email
a získáte zajímavou 5% slevu a hned si můžete s
našimi techniky domluvit na provedení chiptuningu. Uvedená sleva se vztahuje na úpravy realizované na naší centrále.

Dobrý den,
na základě Vašeho požadavku Vám zasíláme informace o možnostech úpravy vašeho
automobilu.
Poznámky technika:
na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s základními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla FORD FOCUS (1.8 TD di - 90CV) - r.v.99. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Úprava je prováděna prostřednictvím diagnostického rozhraní - není tedy potřeba demontovat řídící jednotku z vozu. Cena úpravy je 9.990,- (uvedena bez 19%dph). Životnost je dlouze polemizovaným tématem a odvíjí se především od stylu užívání samotného řidiče. Tzn. dodržovat zahřívání oleje, ddbát na jeho pravidelnou výměnu apod.
V případě Vašeho zájmu o provedení úpravy, odešlete prosím odpověď na tento email
a získáte zajímavou 5% slevu a hned si můžete s
našimi techniky domluvit na provedení chiptuningu. Uvedená sleva se vztahuje na úpravy realizované na naší centrále.
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- lubec
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
A na aký výkon ti to spravia ti nepovedali? Tá cena je aj s meraním na brzde? U akej to je firmy? Mne riadiacu jednotku museli rozoberať 

Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 34%. Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.8 TD di - 90CV
Rok uvedení modelu: 2001
Poèet / obsah válců: 4 / 1753 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravy BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 90 / 4000 120 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 200 / 2000 272 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 184 200
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 12 10
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5 4
měření na brzdě 1500kč
Model: FOCUS
Motor: 1.8 TD di - 90CV
Rok uvedení modelu: 2001
Poèet / obsah válců: 4 / 1753 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravy BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 90 / 4000 120 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 200 / 2000 272 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 184 200
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 12 10
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5 4
měření na brzdě 1500kč
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- lubec
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:


Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Dej urcite vedet, jak jsi dopadl, zacinam o tom taky premyslet. Nevite, jaky jsou dopady pro motor? Urcite to s nim neco po par letech udela...kasi píše:Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 34%. Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.8 TD di - 90CV
Rok uvedení modelu: 2001
Poèet / obsah válců: 4 / 1753 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravy BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 90 / 4000 120 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 200 / 2000 272 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 184 200
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 12 10
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5 4
měření na brzdě 1500kč
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
vše prý záleží hodně na stylu jízdy až pojedem příští rok na tuning sraz v Příbramy tak je stánek bitpower a májí tam ještě slevu kde vám to čipnou a můžete s tím jezdit v areálu po celý den a budete li stím souhlasit zaplatíte a taky nemusíte a dají vše do původního stavu tak uvídíme co to udělá 

je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- PePe_tdci
- Junior
- Příspěvky: 275
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Měli jsme upravenou Octavii 1,8T 4x4..
Byl tam chip, KN filtr, výfuk i se svody a upravené chlazení turba..
Měla cca 200k (+50k) a 280nM(+70nM)..
Lítala teda hodně solidně, ale ten motor dostávál docela zabrat..
Po 130 000km (100 000km s úpravou) byly ventily na výměnu, jednou v průběhu odešlo turbo (naštěstí to kryla záruka, stálo to prý 110 tis. kč), jednou se vysrala váha vzudchu.
Spojka, diferenciály a podobný věci byly v pohodě.
Hodně jsem přemejšlel dát to do focuse, ten výkon se zvedne neuvěřitelně, ale aby se mi pak takhle sral? Taky se bojim, že za mnou bude kouřová clona..
Byl tam chip, KN filtr, výfuk i se svody a upravené chlazení turba..
Měla cca 200k (+50k) a 280nM(+70nM)..
Lítala teda hodně solidně, ale ten motor dostávál docela zabrat..
Po 130 000km (100 000km s úpravou) byly ventily na výměnu, jednou v průběhu odešlo turbo (naštěstí to kryla záruka, stálo to prý 110 tis. kč), jednou se vysrala váha vzudchu.
Spojka, diferenciály a podobný věci byly v pohodě.
Hodně jsem přemejšlel dát to do focuse, ten výkon se zvedne neuvěřitelně, ale aby se mi pak takhle sral? Taky se bojim, že za mnou bude kouřová clona..
- lubec
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Lenže na zraze určite nebudú mať brzdu, tak nebudeš vedieť, kolko tam je koní. Budeš cítiť, že to ide o dosť lepšie, ale nebudeš vedieť, či je tam 110 alebo 120 koní.kasi píše:vše prý záleží hodně na stylu jízdy až pojedem příští rok na tuning sraz v Příbramy tak je stánek bitpower a májí tam ještě slevu kde vám to čipnou a můžete s tím jezdit v areálu po celý den a budete li stím souhlasit zaplatíte a taky nemusíte a dají vše do původního stavu tak uvídíme co to udělá
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si a potvrdili to z mé zkušenosti, že jakýkoliv úpravy vedoucí ke zvíšení výkonu u nafty vedou vždy ke snížení životnosti motoru, záleží už jen na tom o jakou úpravu jde a jak moc se zvedne mechanické zatížení jednotlivých dílů v motoru. Například u německých sousedů když jedna firma dělala výběrové řízení na motor do vojenského speciálu byla jedna z podmínek motor na naftu a s životností nějaký počet motohodin a aby to VW bylo schopné dodržet snížili výkon asi o 10kw jednalo se o motor 1.9 TDI a to podepsaly.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komna okr.Uherske Hradiste
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host