1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.05.2015 12:29
1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
Focus 2005 mám velkou spotřebu cca 7-7,5L dřív jezdil za 5 max 6L .Auto jede pěkně má dobrý výkon, pravidelný servis, nevím čím to je, že je spotřeba, tak vysoká? Řešil někdo z Vás tento problém, předem děkuji
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.05.2015 12:29
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
to nikdo neřešil vysokou spotřebu ??? Prosím Vás o radu, děkuji
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
Vaha vzduchu? Nedava spatne udaje a pak vice nafty?
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.05.2015 12:29
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
diky za radu mužu vyzkoušet, ale diagnostika nic nehlásí a váhu vzduchu by asi napsala ze je spatná, nebo ne?Sagic píše:Vaha vzduchu? Nedava spatne udaje a pak vice nafty?
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
Ja mel zasvinenou od oleje co slo z turba. Davala hodnoty vzduchu na volnobech ktery desne litaly. Zadna chyba ohledne toho nebyla ale motor se pravidelne pridusoval, na zaklade tech hodnot se cyklicky oteviral a zaviral egr...
Takze podle me nemusi hlasit chybu a presto davat spatny hodnoty.
Takze podle me nemusi hlasit chybu a presto davat spatny hodnoty.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
MAF je pred turbom hned za airboxom. Preco myslis, ze bola zasvinena olejom z turba ? MAP / IAT je za turbom. Skor si myslim, ze ked si ju mal zasvinenu, tak z odvetrania klukovky. Alebo si uz na 2.0TDCI nepamatam tak, ako by som mal ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
V12..olej (olejova mlha) jde běžně od víka ventilu (odvetravani) před turbo, ale pokud má turbo nadměrnou vůli na hridelce jde olej i proti sani k filtru k váze vzduchu. Protože olejovej je tlačen přes vůli tlakem ven, takže obě varianty.
Proto jsem udělal olejovej separator, abych tohle a jiné potíže vyloučil.
Proto jsem udělal olejovej separator, abych tohle a jiné potíže vyloučil.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
Ako ? Ved v sani je stale podtlak, toto nie je benzinak so skrtiacou klapkou, kde sa v sani vytvara pretlak po nahlom uvolneni plynu a zavreti skrtiacej klapky (dovod nutnosti BlowOff ventilu u benzinakov). Mozes ma prosim poucit ? Nejako tomu nerozumiem.
Pokial si dobre pamatam, na mojom ex FFII 2.0TDCI sla hadica z PCV do airboxu za vzduchovy filter, teda do jeho "cistej zony", takze odtial sa potom olej mohol dostat na MAF. No cez turbo urcite nie, to vsetko skoncilo v IC. Aj v mojom pripade, olej v IC bol dovod vymeny turba, rozpravky na dobru noc pro zlobive ridice dieslu o diesel runaway som mal na pamati a nechcel som sa zucastnit takeho sice spektakularneho, ale pre motor nebezpecneho cirkusu.
Pokial si dobre pamatam, na mojom ex FFII 2.0TDCI sla hadica z PCV do airboxu za vzduchovy filter, teda do jeho "cistej zony", takze odtial sa potom olej mohol dostat na MAF. No cez turbo urcite nie, to vsetko skoncilo v IC. Aj v mojom pripade, olej v IC bol dovod vymeny turba, rozpravky na dobru noc pro zlobive ridice dieslu o diesel runaway som mal na pamati a nechcel som sa zucastnit takeho sice spektakularneho, ale pre motor nebezpecneho cirkusu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
U 1.6 tdci 100% vím - videl sem, že ten olej tam jde od turba. Proti sani a dokáže se dostat časem až na filtr.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.05.2015 12:29
Re: 1,6 TDCi bez DPF 66kw - velká spotřeba!
tak jsem vyměnil váhu vzduchu a zdá se, že pruměrná spotřeba klesla, tak uvidíme ještě musím najet více km, abych to potvrdil. Jinak v hadici od turba do filtru mám také olej.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů