Ahoj, mám ford mondeo 2.0i 107kW 2006 kombi.
Na neutral a volnobeh je slyset u prevodovky takove seveleni- nejdriv jsem si myslel, ze je uvolneny ten plastovy box na filtr a poklepava sebou na drzaku(podle zvuku), ale kdyz zmacnu spojku, motor jde pekne potichu.
Nevite, drzi prevodovka jeste na nejakem silenbloku?
Prevodovka je zespodu sucha.
Kdyz pridam plyn, nevim jestli to dela, pres hluk motoru to nejde slyset.
A jeste, kdyz se to deje a polozim bosou nohu na spojkovy pedal, tak cejtim jak to trosku vibruje-skube pres botu to neni citit.
Diky za reakce
Ševelení u převodovky
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: Ševelení u převodovky
To silentblok nebude, klidně to může dělat dvouhmota (pokud je tyto mondea už měly), spojkový ložisko.....
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Ševelení u převodovky
Dvouhmotu má. Klidně by to mohla být příčina, jestli má už hodně najeto.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 28.11.2012 23:18
Re: Ševelení u převodovky
Sice asi tim tazatele nepotesim ale mysim, ze jsou to 2 samostatny zavady. To chveni muze byt dvouhmota nebo neco v motoru. To seveleni je spise lozisko v prevodovce. To by se teoreticky dalo testnout tak, ze se postavi z kopce a se seslapnutou spojkou a zarazenim kvaltem rozjede. Pokud to neprehlusi hluk od pneu a bude seveleni slyset a menit se stoupajici rychlosti tak je to nejspise lozisko na hnaci hrideli v prevodovce.Ma.rt píše:Dvouhmotu má. Klidně by to mohla být příčina, jestli má už hodně najeto.
Jeste k tomu chveni. Ventilator topeni pri vysich otackach docela dobre rozkmita celou palubku. Je to slabe a je to citit prave pri dotyku. U me to je typicky pravou nohou na plynu o stredovou cast palubky. Nez jsem si na to zvykl tak mi chvilku trvalo. Nevim jak je to s pedaly, ale zkuste vypnout ventilator a nebo jej naopak zapnout pri vypnutem motoru.
Mondeo kombi, 1.8 SCi, 9/2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů