Škubání motoru
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
A to se neda vycistit? I kydz je mozne, ze vubec nebezi a palivo tece jen samospadem. Dopravni cerpadlo a takovych penez? Neni jen odpojeny drat nebo vypadly bezpecnostni spinac?cajda píše:Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného?
-
- Test driver
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No pokud to pujde tak se vyčistí nebo podobně, ale jestli je šrot tak se koupi noveho nevyhnu! Zkusil bych to sám, ale když jsem se dozvěděl, že musíš sundat nádrž a až pak je přístup k čerpadlu tak mě ti amici zase kousek víc nasraliJiri02 píše:A to se neda vycistit? I kydz je mozne, ze vubec nebezi a palivo tece jen samospadem. Dopravni cerpadlo a takovych penez? Neni jen odpojeny drat nebo vypadly bezpecnostni spinac?cajda píše:Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného?

- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Cajda mě auto dělalo to samí,byl jsem z toho nešťastnej jak šafářův dvoreček,auto mi škubalo,dusilo se to a nechtělo to jed.Při vyšších otačkách cca 3000 tis.a při teplým motoru to jakštakš jelo.Byl jsem taky na diag.,vytahli ze mě 16 stovek a řekli že je zřejmě po palivovem čerpadle a kuloví,byla to cívka zapalování!Být tebou,udělal bych jednoduchej test,tak jako já.Nejdříve,pokud nemáš vyměněný palivoví filtr,tak jej vyměň.Odvzdušníš tím,že auto nastartuješ.Potom odpoj přívodní hadici paliva od vstřikovací lišty,namiř ven a někdo druhej ať otočí klíčem zapal.do polohy II.Čerpadlo bzikne a začne podávat palivo.Pokud ti to z toho vyletí pod tlakem,tak je v pořádku,pokud jen učurkne tak je po něm.Tak jsem to vyzkoušel já.Já jsem byl ještě se vztřikovačema na ultrazvuku,tam zjistí jestly jsou ready a davaj co mají.Já je měl OK,ale když už tam byly tak mi je vyčistili a FoFo jezdí jak šlak.Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
-
- Test driver
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mě diagnostika stála naštěstí jen 300,- a to čerpadlo vyzkouším. Jen nevím od jaké vstřikovací lišty odpopjit hadicu a kde jeVankart píše:Cajda mě auto dělalo to samí,byl jsem z toho nešťastnej jak šafářův dvoreček,auto mi škubalo,dusilo se to a nechtělo to jed.Při vyšších otačkách cca 3000 tis.a při teplým motoru to jakštakš jelo.Byl jsem taky na diag.,vytahli ze mě 16 stovek a řekli že je zřejmě po palivovem čerpadle a kuloví,byla to cívka zapalování!Být tebou,udělal bych jednoduchej test,tak jako já.Nejdříve,pokud nemáš vyměněný palivoví filtr,tak jej vyměň.Odvzdušníš tím,že auto nastartuješ.Potom odpoj přívodní hadici paliva od vstřikovací lišty,namiř ven a někdo druhej ať otočí klíčem zapal.do polohy II.Čerpadlo bzikne a začne podávat palivo.Pokud ti to z toho vyletí pod tlakem,tak je v pořádku,pokud jen učurkne tak je po něm.Tak jsem to vyzkoušel já.Já jsem byl ještě se vztřikovačema na ultrazvuku,tam zjistí jestly jsou ready a davaj co mají.Já je měl OK,ale když už tam byly tak mi je vyčistili a FoFo jezdí jak šlak.Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!

Palivový filtr je měněný!
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Startovani? To jsi IMHO odpojil vytlak ze vstrikovaciho cerpadla a ne vstup do vstrikovaciho cerpadla, co je vystupem z dopravniho cerpadla.
Dopravni cerpadlo by melo davat po celou dobu behu motoru a ne jen pri startovani.


Naposledy upravil(a) Jiri02 dne 05.09.2007 22:45, celkem upraveno 1 x.
-
- Test driver
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Odpojil jsem to presne tam jak mi to Vankart napsal (bílá objímka).Jiri02 píše:Starovani? To jsi IMHO odpojil vytlak ze vstrikovaciho cerpadla a ne vstup do vstrikovaciho cerpadla, co je vystupem z dopravniho cerpadla.![]()
Dopravni cerpadlo by melo davat po celou dobu behu motoru a ne jen pri starovani.
A motor bežet nemohl když byl odpojený přívod benálu.

- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Odpoj to, co vede od nadrze do cerpadla. Jakmile zapnes klicek do polohy zapnuto, mel by Ti jit benzin - tak, jak pise Vankart. Pokud ne, zkontroluj, zda nemas vypadly bezpecnostni spinac, ktery se rozpoji, kdyz zjisti priznaky nehody. Mrkni do navodu, kde ho mas. Viz strana 4 na http://www.fordfocus.hostuju.cz/download/manual.pdf .
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů