Škubání motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.09.2007 22:35

A co Foki? Kontaktoval jsi jej.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 03.09.2007 22:48

Ne :oops: Už jdu na to! :roll:

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 03.09.2007 23:19

cajda píše:Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného?
A to se neda vycistit? I kydz je mozne, ze vubec nebezi a palivo tece jen samospadem. Dopravni cerpadlo a takovych penez? Neni jen odpojeny drat nebo vypadly bezpecnostni spinac?
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 03.09.2007 23:52

Jiri02 píše:
cajda píše:Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného?
A to se neda vycistit? I kydz je mozne, ze vubec nebezi a palivo tece jen samospadem. Dopravni cerpadlo a takovych penez? Neni jen odpojeny drat nebo vypadly bezpecnostni spinac?
No pokud to pujde tak se vyčistí nebo podobně, ale jestli je šrot tak se koupi noveho nevyhnu! Zkusil bych to sám, ale když jsem se dozvěděl, že musíš sundat nádrž a až pak je přístup k čerpadlu tak mě ti amici zase kousek víc nasrali :P

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 04.09.2007 18:36

Cajda mě auto dělalo to samí,byl jsem z toho nešťastnej jak šafářův dvoreček,auto mi škubalo,dusilo se to a nechtělo to jed.Při vyšších otačkách cca 3000 tis.a při teplým motoru to jakštakš jelo.Byl jsem taky na diag.,vytahli ze mě 16 stovek a řekli že je zřejmě po palivovem čerpadle a kuloví,byla to cívka zapalování!Být tebou,udělal bych jednoduchej test,tak jako já.Nejdříve,pokud nemáš vyměněný palivoví filtr,tak jej vyměň.Odvzdušníš tím,že auto nastartuješ.Potom odpoj přívodní hadici paliva od vstřikovací lišty,namiř ven a někdo druhej ať otočí klíčem zapal.do polohy II.Čerpadlo bzikne a začne podávat palivo.Pokud ti to z toho vyletí pod tlakem,tak je v pořádku,pokud jen učurkne tak je po něm.Tak jsem to vyzkoušel já.Já jsem byl ještě se vztřikovačema na ultrazvuku,tam zjistí jestly jsou ready a davaj co mají.Já je měl OK,ale když už tam byly tak mi je vyčistili a FoFo jezdí jak šlak.Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 04.09.2007 18:55

Vankart píše:Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!
Ja ne, to by jelo stejne spatne i pri plne nadrzi. Spise to bude v doprave benzinu ke vstrikovacimu cerpadlu.
Ale ten zpusob zkousky dopravniho cerpadla je dobry. Hlavne pri ni nekourit!
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 04.09.2007 19:17

Vankart píše:Cajda mě auto dělalo to samí,byl jsem z toho nešťastnej jak šafářův dvoreček,auto mi škubalo,dusilo se to a nechtělo to jed.Při vyšších otačkách cca 3000 tis.a při teplým motoru to jakštakš jelo.Byl jsem taky na diag.,vytahli ze mě 16 stovek a řekli že je zřejmě po palivovem čerpadle a kuloví,byla to cívka zapalování!Být tebou,udělal bych jednoduchej test,tak jako já.Nejdříve,pokud nemáš vyměněný palivoví filtr,tak jej vyměň.Odvzdušníš tím,že auto nastartuješ.Potom odpoj přívodní hadici paliva od vstřikovací lišty,namiř ven a někdo druhej ať otočí klíčem zapal.do polohy II.Čerpadlo bzikne a začne podávat palivo.Pokud ti to z toho vyletí pod tlakem,tak je v pořádku,pokud jen učurkne tak je po něm.Tak jsem to vyzkoušel já.Já jsem byl ještě se vztřikovačema na ultrazvuku,tam zjistí jestly jsou ready a davaj co mají.Já je měl OK,ale když už tam byly tak mi je vyčistili a FoFo jezdí jak šlak.Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!
Mě diagnostika stála naštěstí jen 300,- a to čerpadlo vyzkouším. Jen nevím od jaké vstřikovací lišty odpopjit hadicu a kde je :oops:
Palivový filtr je měněný!

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 04.09.2007 19:27

Tady jsem ti to načrtnul.
Přílohy
Zetec SE.JPG
Zetec SE.JPG (15.55 KiB) Zobrazeno 4458 x
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 04.09.2007 20:14

Vankart píše:Tady jsem ti to načrtnul.
Jéé moc děkuju !!!! Hned zítra jdu stříkat benzínem po autě :lol:

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 05.09.2007 17:19

Tak jsem to zkusil, oddělat to byla maturita :lol:
klíč poloha 1 - nic, poloha 2 - nic ,startovaní - čerpadlo nestříká ale vytéká z něj benzín, žádny tlak spíš to tak jen lehce čourá. takže asi čerpadlo schrot!

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 05.09.2007 18:38

Startovani? To jsi IMHO odpojil vytlak ze vstrikovaciho cerpadla a ne vstup do vstrikovaciho cerpadla, co je vystupem z dopravniho cerpadla. :?: :!: Dopravni cerpadlo by melo davat po celou dobu behu motoru a ne jen pri startovani.
Naposledy upravil(a) Jiri02 dne 05.09.2007 22:45, celkem upraveno 1 x.
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 05.09.2007 19:41

Jiri02 píše:Starovani? To jsi IMHO odpojil vytlak ze vstrikovaciho cerpadla a ne vstup do vstrikovaciho cerpadla, co je vystupem z dopravniho cerpadla. :?: :!: Dopravni cerpadlo by melo davat po celou dobu behu motoru a ne jen pri starovani.
Odpojil jsem to presne tam jak mi to Vankart napsal (bílá objímka).
A motor bežet nemohl když byl odpojený přívod benálu. :?:

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 05.09.2007 22:53

Odpoj to, co vede od nadrze do cerpadla. Jakmile zapnes klicek do polohy zapnuto, mel by Ti jit benzin - tak, jak pise Vankart. Pokud ne, zkontroluj, zda nemas vypadly bezpecnostni spinac, ktery se rozpoji, kdyz zjisti priznaky nehody. Mrkni do navodu, kde ho mas. Viz strana 4 na http://www.fordfocus.hostuju.cz/download/manual.pdf .
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 06.09.2007 15:07

Musíš odpojit tu hadici,na které je ten ventil!To je přívod paliva do vstřikovačů!Je to ta levá.Bezpečnostní spínač je v pravo dole u nohou spolujezdce.Je tam taková malá krytka ve vtaru trojůhelníku,tu když odděláš,je tam červenen čudl a ten musí být zamačknutej.
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 08.09.2007 14:18

Udělal jsem vše jaks napsal a prostě to teče jen když startuju :?
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti