Ahojte.
Prosím Vás o radu...
Mám Focus 2008 1.6 TDCI 80kw
Motor je načipovaný a má cca o 25koní viacej.
Spojka mi zaberala skoro úúúplne hore a pri prevodoch 4-5 a plnom plyne mi kĺzala... rsp otáčky neúmerne stúpli a rýchlosť stúpala pomaly. Ak som pridával na tempomate tak tempomat vždy pri 4-5prevodoch vyplo.
Tak som investoval 500€ do novej spojky, ložiska, guferá + prevodový olej.
aaaaaaaaaaa spojka okrem toho, že tak isto kĺže!!!!!!!! okrem toho niekoľko cm pedál ide úplne ľahko a až par cm od spodku zacítim odpor a spojka vypne zaberá cca 1cm od spodku. JE TO NORMÁLNE???
Neviem či je auto už prekoňované ale 25koní hore že by ani nová spojka už nezvládala?
Pls poraďte mi či nanič vymenili spojku abo treba ubrať výkon
ĎAKUJEM
Spojka VS Čip
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Spojka VS Čip
Není to normální > reklamace u toho, kdo to podělal.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Spojka VS Čip
pokud vypina tempomat, tak je chyba ve fw PCM (nesedi predpokladane otacky motoru) ... neni tam spis nahrana kalibrace z jineho typu motoru?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů