Příspěvek
od krenda » 25.04.2016 21:44
Celkem blbá souhra závad. Zapalování a asi neodborný plynař
Existují řídící jednotky LPG, které komunikují po CAN sběrnici s řídící jednotkou motoru. Tato komunikace slouží snad k přesnému doladění systému LPG, která by měla vést k provozu na LPG v podstatě bez rozdílu od provozu na BA95. Toto propojení ovšem nemusí u některých značek aut dělat dobrotu. Je možné, že toto se stalo právě u tebe a proto se nelze spojit diagnostikou s řídící jednotkou motoru. Pokud je to tento problém, plynař by to měl vědět a doporučuji propojení obou řídících jednotek zrušit- pravděpodobně připojené na diagnostický konektor auta. Ostatně plyn jde seřídit i bez tohoto propojení a celé to funguje na 100% Aspoň teda u mě
Určitě koupit ve Fordu nové svíčky a vyměnit. Případně na zkoušku náhradní zapalovací modul, jestli nové svíčky nepomůžou. A dořešit komunikaci s diagnostikou. Udeřit na plynaře, který to montoval ať to dá zase do pořádku. Je to nové, drží záruku, tak ať maká!
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz