Ale logicky fungovat nema. Me teda taky nefunguje a mam po FL.stano. píše:Nie je uplna pravda. Mne na sedane pred FL nereaguje. Otcovi na HB po FL reaguje.vitacz píše:Když je auto zamčené, čudlík v palubce na zadní dveře nereaguje.
Zlobí centrál na klíček
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Zlobí centrál na klíček
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13514
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Zlobí centrál na klíček
Na sedane nie. Do kufra sa z kabiny neda dostat. A ukradnut nieco. Na HB sa da. Takze ak rozbijes okno, vybrat kufor mozes. Neviem, ci je to nejako dodatocne aktivovane, alebo od vyroby, alebo je to chyba.
Este otazka. Mas 4 elektricke okna? Odomykas auto tak, ze nedno stlacenie vodicove dvere. Drube stlacenie ostatne? Alebo vsetky dvere odomyka naraz?
Este otazka. Mas 4 elektricke okna? Odomykas auto tak, ze nedno stlacenie vodicove dvere. Drube stlacenie ostatne? Alebo vsetky dvere odomyka naraz?
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16.02.2013 16:25
Re: Zlobí centrál na klíček
No takto elektricke okna su len v predu pricom doraz ma len vodicove a to smerom dole (dole sa stahuje samo hore treba drzat ale podla obrazku to je od vyroby)
Dvere sa zamikaju tym sposobom ze ked ich ovlada spolujazdec tak reaguju vsetky dvere, ked zamika vodic reaguju len vodicove dvere, proste ako keby vodicove dvere nedavali signal o stave ale vedeli ho prijat.
Ale dalsia zmena je taka ze ked auto stoji den tak to zasa je cele mrtve potom ked nato skvari slnko tak spolujazdec vie ovladat vsetky dvere a par krat sa stalo ze za jazdy sa odomklo cele auto a na par sekund reagovalo na stav vodicovich dverei (vzdy ked sa to stane skusim zamknut vodicove spravim to 2 3x po sebe a rychlo mackam aj kufor ten je vzdy mrtvi)
Konektory su ocistene a kebych vedel kde je 2 konec kablov tak ich prepipam ci niesu zlomene ale netusim kde je koniec.
Ono to asi bude ten spinac v zamkoch asi bdue zaneseny abo oplaeny kontakt :/
Dvere sa zamikaju tym sposobom ze ked ich ovlada spolujazdec tak reaguju vsetky dvere, ked zamika vodic reaguju len vodicove dvere, proste ako keby vodicove dvere nedavali signal o stave ale vedeli ho prijat.
Ale dalsia zmena je taka ze ked auto stoji den tak to zasa je cele mrtve potom ked nato skvari slnko tak spolujazdec vie ovladat vsetky dvere a par krat sa stalo ze za jazdy sa odomklo cele auto a na par sekund reagovalo na stav vodicovich dverei (vzdy ked sa to stane skusim zamknut vodicove spravim to 2 3x po sebe a rychlo mackam aj kufor ten je vzdy mrtvi)
Konektory su ocistene a kebych vedel kde je 2 konec kablov tak ich prepipam ci niesu zlomene ale netusim kde je koniec.
Ono to asi bude ten spinac v zamkoch asi bdue zaneseny abo oplaeny kontakt :/
- kecup
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11.03.2009 19:14
Re: Zlobí centrál na klíček
Dobrý den. Při zamykání dveří klíčkem u řidiče se mi nezavřely všechny dveře, ale jen u řidiče. Současně přestalo fungovat otevírání kufru na palubce vedle volantu. Dle návodu (mimochodem vynikajícího) na výměnu spínače v zámku dveří jsem pouze "rozchodil" tento spínač. Byl dost unavený, při zmáčknutí trvalo cca 3 sec než se vrátil nebo se nevrátil vůbec. Odstranil jsem pryžovou mini prachovku z vypínače, promazal a krásně jede. Tím jsem ho ale odsoudil ke krátkému životu, tak koupím nový. Problémy naprosto zmizely, vše šlape jak má. Stejný problém bude i u spolujezdce. Poku má někdo problémy s centrálem v mrazech, šel bych určitě po těchto mikrospínačích. Už tak "unavený" spínač v mrazu uplně zatuhne. Zmizely i problémy při samovolném zamykání auta za jízdy. Při odvrtávání čepu nevrtejte moc hluboko, jako jsem to udělal já. Je lepší větším vrtákem (cca pr. 10 mm), lépe se čep potom důlčíkem zajistí.
Focus 1.6 16V 74 kW, r. 1999 Silver metal
Mondeo 2.0 TDCi 103 kW, r. 2011, metal hnědá Lunar Sky
Mondeo 2.0 TDCi 103 kW, r. 2011, metal hnědá Lunar Sky
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Zlobí centrál na klíček
Když chci z kabiny do kufru, tak si vodklopim zadní opěradlostano. píše:Na sedane nie. Do kufra sa z kabiny neda dostat. A ukradnut nieco. Na HB sa da. Takze ak rozbijes okno, vybrat kufor mozes. Neviem, ci je to nejako dodatocne aktivovane, alebo od vyroby, alebo je to chyba.
Este otazka. Mas 4 elektricke okna? Odomykas auto tak, ze nedno stlacenie vodicove dvere. Drube stlacenie ostatne? Alebo vsetky dvere odomyka naraz?

Ten čudlík nefunguje proto, aby nešel zmáčknout drátem zvenku přes těsnění dveří = nejde otevřít kufr a tím vlízt do auta.
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Zlobí centrál na klíček
Začal mi zlobit centrál, projevuje se to tak, že auto nejde zamknout. Dálkou na klíči jen cvaknou zámky, ale je to stejný zvuk, jako když mačkám i to odemykací tlačítko. Když zamykám klíčem ve dveřích, tak se to zamkne a hned zase odemkne, resp. se zamknou jen ty jedny dveře. To samé, když zamykám zevnitř auta tím čudlíkem u kličky. (Kufr jde odemykat normálně i dálkou i tlačítkem na palubce.)
Někdy, ale už jen velice vyjímečně se auto umoudří a po stisknutí tlačítka na klíči se zamkne. Většinou to nejde. Plánuju jako hotfix vyřadit centrál, aby šlo auto zamknout aspoň ručně (jako starou stodvacítku, oběhat všechny dveře...
).
Dokážete někdo podle tohohle popisu určit, co je špatně?
Když zamykám dveře a podržím v nich klíč, tak se to se mnou pere a opakovaně to odmyká, ale nakonec to auto vzdá a pak se nechají aspoň zamknout postupně všechny dveře.
Někdy, ale už jen velice vyjímečně se auto umoudří a po stisknutí tlačítka na klíči se zamkne. Většinou to nejde. Plánuju jako hotfix vyřadit centrál, aby šlo auto zamknout aspoň ručně (jako starou stodvacítku, oběhat všechny dveře...

Dokážete někdo podle tohohle popisu určit, co je špatně?
Když zamykám dveře a podržím v nich klíč, tak se to se mnou pere a opakovaně to odmyká, ale nakonec to auto vzdá a pak se nechají aspoň zamknout postupně všechny dveře.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Tohle se tu tusim uz resilo, nejakej problem s konkretnim zamkem, budto u ridice, nebo u spolujezdce...
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Zlobí centrál na klíček
No tos mi teda moc nepomoh, že je problém se zámkem, to vím a že to bude spolujezdec nebo řidič, to vím taky.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlobí centrál na klíček
Odpoj konektor v jednech prednich dverich a zkus to. Kdyz auto zamkne, je to problem prave v tech odpojenych dverich ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- fotopetr
- Člen klubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 30.08.2014 00:19
- Bydliště: Poříčany
Re: Zlobí centrál na klíček
Ford Focus II Combi, 1,8TDCI, 85kW, r.v.2008
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlobí centrál na klíček
Tahle prace uz je zbytecna, obyc zamek sezene za 250 - 300 Kc. Navic zamky po FL uz tim skoro netrpi ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Zlobí centrál na klíček
Odpojil jsem a připojil zpátky konektory od dveří a začalo to chodit. Nevím jestli napořád, je to takovej ten nahodilej typ závady, která se objevuje a mizí.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlobí centrál na klíček
Nebo to muze byt nacaty kablik v krku dverni kabelaze. Uvidis casem ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Zlobí centrál na klíček
Nakonec jsem vydedukoval, že závada bude nejspíš v GEMu, resp. v jednom z relé. Dá se to řešit rozborkou GEMu a výměnou relé nebo výměnou celého GEMu z vrakáče (cena dnes 300-500 Kč, ale je tu riziko, že bude zlobit taky, navíc musíte vybrat stejný typ GEMu, abyste měli stejnou výbavu, ovšem pokud jde o vyhřívané čelní sklo, to je tam naprogramované extra a nedá se to podle typového označení poznat.)
Relé je tam tohle, jsou to vlastně dvě relé v jednom pouzdře, tj. dvě cívky a dva přepínací kontakty: http://www.gme.cz/automobilove-rele-te- ... 3-p634-772
Auto se mi někdy vůbec nezamykalo, při zamykání dálkou bylo slyšet jen cvakání relé v GEMu, ale zámky nic. Při zamykání klíčem zámky sice rachotily, ale auto se nezamklo. Závada spínače ve dveřích by se měla projevovat tak, že by se celé auto zamklo a hned zase odemklo a to i při ovládání dálkou.
Když jsem praštil do GEMu, tak se to spravilo, zřejmě zůstával přilepený kontakt relé a otřesem se odlepil.
Opravil jsem to nahrazením vadného relé běžným autorelé z autodílů, ale to se nevešlo dovnitř GEMu, takže jsem vytáhl dráty a relé připevnil zvenku GEMu (přišrouboval na plastový obal GEMu). Trochu bastl, ale 100% funkční a nikdo se na to koukat nebude, je to schované za přihrádkou spolujezdce. Navíc je to vlastně šetrnější k desce plošných spojů, protože vadné relé jsem nemusel vyndávat, jen přerušit jednu cestu, kam jsem připojil kontakt z nového relé.
Rozbilo se zrovna to zamykací relé, zřejmě proto, že jeho kontakt je víc zatížený, spíná všechny zámky současně, zatímco odemykání je rozdělené na více větví (přední / zadní zámky), viz příslušná schémata.
Relé je tam tohle, jsou to vlastně dvě relé v jednom pouzdře, tj. dvě cívky a dva přepínací kontakty: http://www.gme.cz/automobilove-rele-te- ... 3-p634-772
Auto se mi někdy vůbec nezamykalo, při zamykání dálkou bylo slyšet jen cvakání relé v GEMu, ale zámky nic. Při zamykání klíčem zámky sice rachotily, ale auto se nezamklo. Závada spínače ve dveřích by se měla projevovat tak, že by se celé auto zamklo a hned zase odemklo a to i při ovládání dálkou.
Když jsem praštil do GEMu, tak se to spravilo, zřejmě zůstával přilepený kontakt relé a otřesem se odlepil.
Opravil jsem to nahrazením vadného relé běžným autorelé z autodílů, ale to se nevešlo dovnitř GEMu, takže jsem vytáhl dráty a relé připevnil zvenku GEMu (přišrouboval na plastový obal GEMu). Trochu bastl, ale 100% funkční a nikdo se na to koukat nebude, je to schované za přihrádkou spolujezdce. Navíc je to vlastně šetrnější k desce plošných spojů, protože vadné relé jsem nemusel vyndávat, jen přerušit jednu cestu, kam jsem připojil kontakt z nového relé.
Rozbilo se zrovna to zamykací relé, zřejmě proto, že jeho kontakt je víc zatížený, spíná všechny zámky současně, zatímco odemykání je rozdělené na více větví (přední / zadní zámky), viz příslušná schémata.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů