kastle vypada tak ze vsechny dily maji od 130 do 170µm levy prední blatník ma 250-300µm (bud prelak nebo meneny ) a rantly zadních lemů maji 220-250µm . vzhledem k tomu ze normalni lak je 90-120µm tak u 3vrstve metalizy bych videl tech 160-180µm
dále prohlídkou bylo zjisteno ze tam cvaka prava poloosa , chybi deflektor mezi naraznikem a chladicem (od toho osoupany plastovy podbeh jak se uvolnil a vzduch ho pri jizde tlacil na kolo ) , je odreny naraznik zespoda a lehce močí vana . vsechny tyto zavady byly odstraneny , jedine co zustalo je odreny naraznik . auto bylo prodano na zimnich kde na jedno disku byl ohly rantl (obrubnik , díra v silnici ... ) , po cca tydnu se vybila baterka a bylo zjisteno ze to dela spojka kompresoru klimy ktery byl taktez vymenen a byla koupena nova baterie .
interier je bezne opotrebeny - prach v kobercich a pod kobercem v kufru je misty odreny lak patrne kdyz majitel v tom neco prevazel (to je asi to ze se o nej moc nestaral ) je tam vymene okno z roku 2011 . v interieru je vada cca 0,6cm velka dirka od cigarety která je zakryta ale pri detailnim hledani je videt .
to je tak celkovy stav ktery dle tebe (podle smajla ) je spatny . Naopak si myslim ze na to kolik to ma najeto je stav laku a karoserie velmi pekny .
opravdu nevím jaka kriteria maji ve svycarsku , ale vozidlo bylo kupovano v rakousku a tam ho koupil nejaky handlíř patrne z nejake aukce . je mozne ze tam bylo dáno na zaklade vad ktere melo a to mohlo být uvadene poskození svycarským servisem . nicmene od pocitace toho asi clovek moc nepozna
PS1: treba bral servis to ze se o nej nestaral ze k nemu nejezdil

protoze pod tím textem se da vylozit plno vecí .
PS2: zajimalo by me kolik mas ty na tvem ST µm ?