Netěsnost na sacím potrubí

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13466
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od stano. » 14.09.2015 19:18

Precitaj si aj prvu cast vety ;) Mam to odskusane.
Otacky mozu lietat aj kvoli kope inych veci. Tvoja uprava vyriesi nefunkcny ventilek na odvetrani klukovky. Ver mi, ze keby mas nanos na ventiloch, nepomoze ti to. Ale vacsina tychto starych aut ma viacero problemov. Takze kazda takato uprava pomoze trosku, ale ani jedna sama o sebe to nevyriesi.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od petulak » 14.09.2015 19:22

když, myslíš,--nechám tě u toho.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od Johny181 » 14.09.2015 19:50

Přesně tak problémů může být víc ale tohle řešení vlastně nic nestojí a je na pořád.BTW už dlouho to mám odvedené do airboxu a za tu dobu sem tam nalil párkrát Petrol inject cleaner, a teď sem pořídil VIF a dnes sem s ním natankoval už 4. nádrž + beru z 95% OptimalE95 od Eurooilu u nás na Čepru https://www.ceproas.cz/optimal-95e který je také aditivován někde sem dokonce četl že VIFem takže možná aditivuji 2x :D Takže to pročistění ventilů už teoreticky mohlo proběhnout.BTW palivo se vstřikuje do sacích kanálů před sací ventil nebo přímo do válce?Protože pokud by to bylo přímo do válce tak by to ventily asi moc nečistilo.
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od petulak » 14.09.2015 20:07

na ventily,"talířky".
paprsek se rozděluje na dva.1+1 ventilu.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

lu2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 04.08.2015 08:15

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od lu2 » 14.09.2015 22:26

Tak přidávám další poznatky.

1. Když na neutrál stojím na brzdovém pedálu, tak otáčky nekolísají, ale motor v neurčitých intervalech na pár sekund zavibruje a zhlasí se.

2. Ke kolísání otáček dochází i při vyřazení v nenulové rychlosti.

3. Při opakovaném sešlapávání brzdového pedálu slyším zvuk podobný unikajícímu vzduchu (jako bych pupičkou foukal cyklistické kolo :)
Lu2

Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od petulak » 15.09.2015 08:27

hadice k posilovači nebude O.K.
nebo samotný posilovač.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

lu2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 04.08.2015 08:15

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od lu2 » 15.09.2015 08:56

to petulak: Můžeš mě prosím navést, kde hledat? Jinak brzdy brzdí dobře, zabírají hned od horní polohy pedálu.

Díky
Lu2

Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od petulak » 15.09.2015 11:04

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

lu2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 04.08.2015 08:15

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od lu2 » 15.09.2015 12:01

Perfekt, díky. Kde je posilovač umístěný? Dostanu se k němu bez jámy nebo zvedáku?
Lu2

Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13399
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od miki21 » 15.09.2015 12:12

Pod pojistkovkou v motorovém prostoru. Kulatý "hrnec" umístěný na příčce mezi kabinou a mot. prostorem.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od petulak » 15.09.2015 12:13

cca- pod nádobkou s brzd. kapalinou.

miki byl rychlejší. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

lu2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 04.08.2015 08:15

Re: Netěsnost na sacím potrubí

Příspěvek od lu2 » 15.09.2015 12:24

Díky, borci. Vyzkouším.
Lu2

Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host