Příspěvek
od MaCe1971 » 19.08.2015 13:46
Má sice super přístup, chudák vlastně sám naletěl a teď za to trpí...
Ale já pořád vidím problém v tom, že koupíte si auto (sportovní, které má tudíž předpoklady k vyššímu opotřebování všeho kvůli povaze řidičů i předurčení vozidla), které má prostě najeto 170, 200, 250 TISÍC kilometrů za takovou částku? Beru to koupit si cokoliv s 200 tisíc + najetým za pár kaček na rok dva na přežití od STK k STK, ale auto je 7-9 let starý, do veterána nebo young timera daleko a cena bych řekl, je prostě VYSOKÁ. Při 200+ tkm se totiž začíná hodně věcí jaksi víc kazit a křivka pravděpodobnosti vady jde strmě nahoru. A to i u aut, který jsou vyrobený ještě poctivě, neošizeně. Za tohle obecně přiměřeně tak 100-120 kKč, víc ne, ale to by pak měly být všechny ceny trošku jinak.
Asi mě za tenhle názor roznesete na kopytech, ale prostě tohle mě napadá..
Nic proti nikomu a ničemu, jenom mě to tak napadlo. A to mám sám starej krám....
Je: Focus Mk. 3 FL 9/2016, 1,6, 77kW, Winter + Focus CC 5/2007, 2.0, 107kW
Bylo: Mondeo Mk.III Combi, 5/2001, 1.8, 92kW, Ghia, najeto 195555 km (11.10.2015), 200000 km (16.7.2016)