Tak přes kabely. Jestli není úplně mrtvá tak po chvilce nabíjení od dárce můžete zkusit natočit(samozřejmě se zapojenými kabely, ale to snad ani nemusím podotýkat... )
Mám jiný problém. V pohodě nastartuju, diagnostika čistá, auto jezdí normálně, nekouří nic.
Na první brnknutí nastartuju: motor jede na 700 ot., svítí kontrolka dobíjení a kontrolka motoru.
Podle diagnostiky altík a čerpadlo nedávají při startu tolik. Po pár vteřinách se v motoru něco znatelně přepne a vše frčí vesele dál.
Jen poznamenám, že vstřiky byly dělány na 160ti, ted tam je 215 a má to repasovaný alternátor.
Je možné, že je alternátor vadný a má to takový vliv? Nemám problém to strčit do pořádného servisu na diagnostiku, jenže nevím, po čem pátrat. Jestli klasika čerpadlo+vstřiky, nebo do normální, čidla a jiné problémy..
Těchto podobných problémů jsme zaznamenal na internetu jen pár, cca 3..
Tak mi mondeo nechce startovat . Starter se snazi tocit, ale jde mu to velmi ztuha, az se takrka zcela zastavi a pohasne podsvetleni budiku. Cele to trva tak 2 vteriny, dal to nechci trapit. Projev tedy velmi podobny slabe baterce. Baterku jsem dobil, ale nepomohlo to. Dneska jsem koupil novou originalni baterii Silver Calcium 80Ah a dela to uplne to samy. Baterkou to tedy asi nebude.
Nevsiml jsem si, ze by se behem pokusu o start rozsvitila nejaka kontrolka. Posledni tri starty uz mely lehky nabeh k popsanym problemum, ale jeste se podarilo nastartovat. Naposledy jsem po ujeti 40km auto chcipnul a zkusil nastartovat, ale uz se mi to nepodarilo. Napada nekoho cim by to mohlo byt? Starter nebo to muze byt neco horsiho?
Ford Mondeo Combi 2.0TDCi 96kW Ghia 6/2005 -> galerie
Buď startér, ale prvně bych zkusil projít kostry pod baterii a plus na startétu. Povolit, očistit kontaktní plochy jemným smirkem, máznout silikonovou pastou a dotáhnout.
je: Ford S-Max, 09/2020, 7míst, 2.0 ecoblue, 140kW, 4x4
bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
Uplne primitivni test...vzit voltmetr a pripojit na svorky baterie a na starter a merit pri startovani. U toho se ani neumazes. Jinak jak rika Krenda. Bude problem v privodu nebo ukostreni.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
Ahoj, mám podobný problém se studeným startem 2.0TDCi, 96kW, r.v.2006. Začalo to tím, že jsem nenastartoval napoprvé. Postupně se studené starty zhoršovaly. Startér motorem točí děsnou dobu, pak motor chytne, ale zní to tak, jako by motor šel nejdříve na 2, pak na 3 válce a nakonec se rozběhne.
Po zahřátí motoru auto jede úplně normálně. Teplý start je normální. Teď už za studena nejde nastartovat, ale lze jej roztáhnout a po zahřátí stále jede a chytá normálně.
Auto jsem dal do autorizovaného servisu, kde mi řekli, že nechali udělat diagnostiku vstřiků a dva jsou špatné. Nechal jsem je zrepasovat + vyměnit žhaviče za celkem cca 20tis, ale stav se nezměnil. Spíše naopak - zablokovali mi ŘJ, Před odtahem do aut. servisu jsem vyměnil paliv. filtr, a nechal zrepasovat startér. Před rokem měněn EGR ventil. K autorizovanému servisu Ford Auto IN Hradec Králové jsem ztratil poslední zbytek důvěry.
Netušíte někdo, prosím, kde by mohla být chyba?
Ahoj, díky za tip. Ale nejdříve mi musí zprovoznit řídící jednotky, bohužel už to trvá dlouho - mají tam auto už 10 týdnů. Obávám se, že nějakým nestandardním postupem zablokovali ŘJ trvale a nejsou ochotni to přiznat.
Ahoj, mám 2.0 TDCi 96 kW, včera jsem normálně zaparkoval auto a dnes ráno jsem přišel a nejde nastartovat. Rozsvítí se budíky, otočím klíčkem, ale nic se nestane. Relé cvaká, ale startér se ani nehne. Baterkou to není, to znám, to zacvaká, protočej se ručičky a nic. Tohle je jiný, prostě normálně se rozsvítí palubovka, nažhaví se to, ale startér se nehne ani o milimetr. Mám hledat nějakou pojistku? Nebo zkusit vyměnit relé, i když cvaká? Jak poznám že odešel imobilizér? Jen tak že nebliká kontrolka v hodinách (mám dojem, že ta bliká)?
čau chlapi, trochu oživím toto vlákno s mou žádostí. Docela by mi pomohlo, kdyby si někdo na funkčním mondeu změřil diagnostikou tlaky na railu a to před startováním a pak během startování a hodnoty sem dal. Nejlépe na motoru N7BB nebo N7BA. Případně mě navedl, kde se to dá zjistit. Předem díky za ochotu. Matěj