Příspěvek
od pkadecka » 27.07.2015 19:56
To má na každej válec jeden karburátor?
Vstřikování se začalo používat u aut kvůli spotřebě a emisím. Další výhoda je, že to nemá sytič (resp. se o to stará ŘJ), takže se takový auto jednodušejc startuje. S karbecem musíš tahat za páčku sytiče a po zahřátí ji dát zpátky - nebo je tam nějaká automatika, která když nefunguje, tak je to radost. Měl jsem favorita, kterej se musel nastartovat a pak hned odjet. Pokud jsem to studený natočil a nechal kuckat na místě, tak to za chvíli chcíplo a už to nešlo natočit nebo hodně blbě. (Ta automatika je nějakej bimetal, kterej tam je místo tý páčky, co byla u stodvacítek. Za studena je v pozici jako ta páčka, tj. sytič naplno otevřenej, pak je tam myslím elektrický ohřev, kterej ten sytič postupně přivírá, přibližně stejně, jako se ohřívá motor. V tom mým autě se zřejmě zavřel dřív než se motor zahřál a pak to zdechlo a už nechtělo chytnout.)