Problém s plynovým pedálem?
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03.08.2014 10:57
Problém s plynovým pedálem?
Zdravím pánové, mám FF 2 kombi 1.6 16V (rv.2010) a mám takový problém. Když řadím z 1 na 2, tak při sešlápnutí spojky a puštění plynového pedálu (prostě klasické přeřazení) otáčky hned neklesnou a naopak ještě malinko vzrostou a teprve až po 1 vteřině či 2 spadnou jak mají. Dělá to hlavně za studena, ale i za tepla (to méně) a někdy i při řazení z 2 na 3. Při sešlápnutí a uvolnění plynového pedálu to občas dělá taky, prostě po puštění plynového pedálu otáčky hned neklesnou a malinko (nepatrně) ještě vzrostou a pak až teprve klesnou. Rozhodně si nemyslím, že to je normální, jelikož jezdím ve spoustě autech jiných značek a nikde jsem se s něčím podobným nesetkal. Nevíte kde může být problém? Za rady dík.
Ještě doplním, že auto má najeto 120 000 a před půl rokem prošlo kompletním servisem ve značkovém servisu (olej, filtry, svíčky, rozvody atd.)
Ještě doplním, že auto má najeto 120 000 a před půl rokem prošlo kompletním servisem ve značkovém servisu (olej, filtry, svíčky, rozvody atd.)
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8443
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Problém s plynovým pedálem?
To dělá teď nově nebo "odjakživa"?
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17.08.2013 12:02
Re: Problém s plynovým pedálem?
Normální jev za studena. Moje auto to dělá taky, a to samé i 1.6 ve FF 2. Za tepla to dělá akorát se zaplou klimou. Jde jen o to, že otáčky trochu vyskočí při přeřazení.
Ford Focus 2017 1.6. Duratec Ti-VCT 77 kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 607
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Re: Problém s plynovým pedálem?
nad 4000ot při každém řazení nahoru a je jedno, jestli je to 1,6 v jedničkovém, nebo dvojkovém
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s plynovým pedálem?
Pokud jak rikas, seslapnes spojkovy pedal a pote pustis pedal plynovy, tak je logicke, ze otacky vyskoci nahoru 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03.08.2014 10:57
Re: Problém s plynovým pedálem?
Auto mám půl roku a začal jsem si toho všímat tak před 3 měsíci. Souvislost s klimou či topením mě nenapadla, je fakt, že mám pořád nastavenou automatiku. Spojku pouštím současně s plynovým pedálem
jinak bych to tady nepsal. Pokud pustím plyn a až po chvilce sešlápnu spojku, tak to není až takový problém, ale jak jsem psal, jiná auto to nedělají a takový styl jízdy mě nepřipadá zrovna normální.

-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17.08.2013 12:02
Re: Problém s plynovým pedálem?
Plynový pedál má chvilku zpoždění na reakce. Ale setkal sem se s tim už na 3 Focusech.
Hold je to Ford, nemůžeš čekat zázraky... Jsem se taky smířil s tím, že Fordí motory se tak trošku vymykají oproti ostatním.
Ale jinak se neboj je to v pořádku.
Hold je to Ford, nemůžeš čekat zázraky... Jsem se taky smířil s tím, že Fordí motory se tak trošku vymykají oproti ostatním.
Ale jinak se neboj je to v pořádku.
Ford Focus 2017 1.6. Duratec Ti-VCT 77 kW
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Problém s plynovým pedálem?
mě teda auto samo nepřidává a když jo tak jsem ještě měl nohu na plynu, což se občas stane protože spojka mi zabírá nahoře
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8443
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Problém s plynovým pedálem?
Vidím to na problém mezi sedačkou a pedálem...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4949
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s plynovým pedálem?
To není chyba fordu,ale evropskýho parlamentu a jejich emisních předpisů.Dělaj to i jiný motory jinejch značek.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.01.2015 09:52
Nastartuji ale nereaguje na plynový pedál
Ahoj mám focuse 1,6 benzín RV2006 a mám podobný problém. Z ničeho nic mi začlo dělat to , že jsem nastartoval, ale nezhasla kontrolka ozubené kolo s vykřičníkem a ještě oranžová kontolka závada na motoru. V tomto stavu nereagoval plynový pedál. Párkrát jsem zapnul a vypnul klíček a pak zhasla červená kontrolka ozubené kolo a zůstala svítit jen oranžová závada na motoru. Ale už auto reagovalo na plynový pedál. Dal jsem to na diagnostiku a vypsalo dvě chyby: řídící modul hnacího agregátu-chyba sledovače a druhá chyba byla řízení elektronické škrtící klapky - chyba adaptivní strategie. Chyby smazaly klapka byla prý čistá. Týden jsem jezdil bezproblému a pak stejný průběh. Zas jsem to dal na diagnostiku a vypsaloto stejné chyby. Neautorizovaný servis mi řekl, že už neví co s tím. Můžete mi prosím někdo poradit. Je to blbé, že je to nevyzpytatelné udělá to jen někdy.
Sloučeno. l.j.
Sloučeno. l.j.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19261
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s plynovým pedálem?
zkusit jinou a jezdit
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07.08.2011 13:42
Re: Nastartuji ale nereaguje na plynový pedál
Ahoj, mám 1.6i 74kW, RV 2006 jako ty.drof píše:Ahoj mám focuse 1,6 benzín RV2006 a mám podobný problém. .....
Sloučeno. l.j.
Problém mám podobný jako ty s tím rozdílem, že se mi to stane klidně i za jízdy.
Stoupnu na plyn a nic, za 3 sekundy to začne reagovat, od této chvíle v pořádku dokud nemusím přeřadit a tím pustit úplně plyn a pak od znovu, pomůže zhasnout a nastartovat.....
Děje se tak jednou za X stovek km. Ale pokud se tak stane, tak klidně i několikrát po zhasnutí/nastartování po sobě během krátké chvíle....
Diagnostika vyhodila chyby P2138 a C1750.
Takže v servisu to odhadli na plynový pedál, protože senzor se neprodává samostatně tak nový stojí 4200,- -> pokud mýlka tak to bude blbé.
Nesetkal jste se s tím někdo? Ještě by to mohla být opačná strana - senzor u škrtící klapky, ten stojí jenom 1600,-
Dík za odpovědi
Ford Mondeo 2017 kombi, mk5, 2.0 TDCi 110kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23.10.2023 14:37
Chyba P2125,P2138 a C1750 - výměna plynového pedálu nepomohla
Dobrý den potřeboval bych poradit jak opravit tento problém. Při jízdě mí občas (čím dál častěji) vyskočí červená kontrolka (vykřičník v ozubeném kolečku) a sníží se mi reakce plynového pedálu a nebo pedál na nic nereaguje vůbec. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování je vše v pořádku a muže se jet dále. Ze startu vyskakovaly chyby P2125 a C1750 Zjistil jsem si co chybové hlášky znamenají a vypadalo to na vadný pedál. Tak byl vyměněn za o rok mladší z jiného auta. Bohužel po výměně pedálu se po chvíli chyby objevily znova přibyla i P2138. Potřeboval bych tedy nasměrovat, v čem by mohl být problém a jak dále postupovat. Předem děkuji za jakoukoli pomoc.
AUTO FORD FOCUS II 1.6 74 kw
Chyby:
1 report pře výměnou pedálu
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.100.5/401005/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBD + CAN and extra PIDsDate: 22.10.2023 16:49:01
VIN: WF0WXXGCDW6U02038
============================
OBD-II
Nebyly nalezeny žádné DTC kódy.
============================
Řídicí jednotka motoruŘídicí jednotka motoru
DTCs: 2
----------------------------
P2125 [0x2125]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch E - circuit malfunction
Stav: Čeká se chyba, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Během tohoto hnacího cyklu byla zjištěna závada
----------------------------
P2138 [0x2138]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch D/E - voltage correlation
Stav: Čeká se chyba, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Během tohoto hnacího cyklu byla zjištěna závada
============================
ABS/ESP
Nebyly nalezeny žádné DTC kódy.
============================
DashboardDashboard
DTCs: 1
----------------------------
C1750 [0x5750] Archiv (Neaktivní)
Accelerator Position Sensor Out of Range
Stav: Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
2 report po výměně pedálu
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.100.5/401005/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBDDate: 10/23/2023 2:57:52 PM
VIN: WF0WXXGCDW6U02038
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 2
----------------------------
P2125 [0x2125]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch E - circuit malfunction
Status: Pending
----------------------------
P2138 [0x2138]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch D/E - voltage correlation
Status: Pending
============================
Engine control unitEngine control unit
DTCs: 2
----------------------------
P2125 [0x2125]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch E - circuit malfunction
Status: Pending fault present, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle
----------------------------
P2138 [0x2138]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch D/E - voltage correlation
Status: Pending fault present, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle
============================
ABS/ESP
No DTC found.
============================
DashboardDashboard
DTCs: 1
----------------------------
C1750 [0x5750] Archive (inactive)
Accelerator Position Sensor Out of Range
Status: Validated and stored in non volatile memory
AUTO FORD FOCUS II 1.6 74 kw
Chyby:
1 report pře výměnou pedálu
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.100.5/401005/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBD + CAN and extra PIDsDate: 22.10.2023 16:49:01
VIN: WF0WXXGCDW6U02038
============================
OBD-II
Nebyly nalezeny žádné DTC kódy.
============================
Řídicí jednotka motoruŘídicí jednotka motoru
DTCs: 2
----------------------------
P2125 [0x2125]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch E - circuit malfunction
Stav: Čeká se chyba, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Během tohoto hnacího cyklu byla zjištěna závada
----------------------------
P2138 [0x2138]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch D/E - voltage correlation
Stav: Čeká se chyba, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Během tohoto hnacího cyklu byla zjištěna závada
============================
ABS/ESP
Nebyly nalezeny žádné DTC kódy.
============================
DashboardDashboard
DTCs: 1
----------------------------
C1750 [0x5750] Archiv (Neaktivní)
Accelerator Position Sensor Out of Range
Stav: Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
2 report po výměně pedálu
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.100.5/401005/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBDDate: 10/23/2023 2:57:52 PM
VIN: WF0WXXGCDW6U02038
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 2
----------------------------
P2125 [0x2125]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch E - circuit malfunction
Status: Pending
----------------------------
P2138 [0x2138]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch D/E - voltage correlation
Status: Pending
============================
Engine control unitEngine control unit
DTCs: 2
----------------------------
P2125 [0x2125]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch E - circuit malfunction
Status: Pending fault present, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle
----------------------------
P2138 [0x2138]
Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch D/E - voltage correlation
Status: Pending fault present, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle
============================
ABS/ESP
No DTC found.
============================
DashboardDashboard
DTCs: 1
----------------------------
C1750 [0x5750] Archive (inactive)
Accelerator Position Sensor Out of Range
Status: Validated and stored in non volatile memory
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24344
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Problém s plynovým pedálem?
koukni do konektoru jestli tam neni spina / rez / vlhko
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů