Napětí v palubní síti

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
kybos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Napětí v palubní síti

Příspěvek od kybos » 04.06.2006 14:59

Po nastartování mám v palubní síti 13,4V, což se mi zdá málo, přece jenom bych "uvítal" napětí přes 14V. Těch 13,4 ale skoro nekolísá bez ohledu na otáčky, odběr, dobu jetí apod. takže ve "výrobě" elektřiny snad problém nebude.

Ve feldě jsem nízké napětí řešil zařazením diody mezi regulátor a alternátor (jsou to součástky zvlášť propojené vodičem, regulátor má nastavené napětí natvrdo). O FF jsem četl, že cílové napětí je řešeno nějakým sofistikovanějším způsobem. Může někdo naznačit v čem tkví problém nízkého napětí?
FF combi 2003, TDCi 74 kW, black metla

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 04.06.2006 15:07

kde to je merene? bracha ma na altiku 14,3 V kdyz zapne klimu , svetla , radio vytapeni okna tak tam má 12,6 V . ale dobiji a jezdi .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 04.06.2006 17:09

Nejjednodušší je měřit napětí na baterii. Mrkni na téma "baterie".
13,4V je opravdu málo, pokud to není měřeno při velkém zatížení. Dobíjení baterie v zimě bude nedostatečné.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů