Po nastartování mám v palubní síti 13,4V, což se mi zdá málo, přece jenom bych "uvítal" napětí přes 14V. Těch 13,4 ale skoro nekolísá bez ohledu na otáčky, odběr, dobu jetí apod. takže ve "výrobě" elektřiny snad problém nebude.
Ve feldě jsem nízké napětí řešil zařazením diody mezi regulátor a alternátor (jsou to součástky zvlášť propojené vodičem, regulátor má nastavené napětí natvrdo). O FF jsem četl, že cílové napětí je řešeno nějakým sofistikovanějším způsobem. Může někdo naznačit v čem tkví problém nízkého napětí?
Napětí v palubní síti
- kybos
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Napětí v palubní síti
FF combi 2003, TDCi 74 kW, black metla
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
kde to je merene? bracha ma na altiku 14,3 V kdyz zapne klimu , svetla , radio vytapeni okna tak tam má 12,6 V . ale dobiji a jezdi .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů