Můj vypiplaný hokus pokus focus po výměně čerpadla najel 100 tis. bez sebemenších zádrhelů


Teď mám o něj strach. Už se mi podruhé zavzdušnil. Po stejném průběhu. V počernicích naberu plnou nádrž vervy dojedu domů na sever čech a další ráno startér točí a vytočí jen mě. Poprvé to bylo v listopadu. Odtáhl jsem ho do servisu kde mají diagnostiku ford (neautorizovaný servis). Příčina zavzdušnění , nechal jsem vyměnit palivový filtr. Příčinu zavzdušnění nenašli, idkyž jsem je o to žádal.
Včera sem naložil plný kufr a chtěl vyzvednout juniora ve školce a na hory..... Startér točí, baterka ok, ale nic, uplně stejné chování jako v listopadu. Žhavení nesvítí ani nesvítilo. Čerpadlo by mělo být taky ok. Volám vedoucího sevisu a připadalo mi, že neví co s tím. Navrhoval sundat nádrž a podívat se dovnitř. Příčin prý může být mnoho.
Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Není to lepší dát do autorizovaného ? Taky je zajímavé, že se to stane zrovna když je plná nádrž. Najít příčinu zavzdušnění by snad neměl být pro servisáky problém ?