Koukni na obrázek co ukazuje budík a jaká je skutečná teplota.....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ten test sem tady někde viděl jenže podle počtu reklam na vif cca půl stánky testu a půl stránky placený reklamy na vif ho neberu nějak průkazně. Byl sem u třech firem co repasují vstřiky a čerpadla po dotazu na aditivum řekli zhodně Stanadyne do tý doby sem o něm taky nevěděl teď se z USA cca 8 měsíců nesměl do EU dovážet (nevím proč asi bylo nějaký silný) u aditiva mě nejvíc zajímají čistící vlasnosti ty ale testem nezjistíš. Jen v tom servisu mě řekli že po tom Stanadyne sou ty trysky tak nějak čistší. Když byl Stanadyne zakázán bral sem samo vif teď se vracím na Stanadyne a to jen proto že mě ho doporučil diesel servis a né placený test. Ford doporučuje Stanadyne.Můj názor! Můj boj!Slid píše:Protoze ve vsech testech hlavne i laboratornich ma ve flasce to co pise na etikete a hlavne ze vsech aditiv je na prvnim miste. To co si dal odkaz sem nidky ani neslysel
tak problem s filtrem snad vyresen.
Jak jsem zjistil a na vlastni kuzi vyzkousel,je nutne kupovat kvalitni naftu-to se tu probira stale![]()
Avsak nejdulezitejsi pro motory s DPF je to,ze se nesmi pridavat do paliva zadne aditiva a jine zlepsovadla.Pridaval jsem totiz aditiva,ktera zlepsovala a cistila,ale zase na druhou stranu pri spalovani vznikal popel,ktery se usazoval ve filtru.Saze z nafty v pohode shorely,ale popel zustaval-vysledek,stale castejsi vypalovani filtru a dalsi trable...
Po opetovne navsteve servisu,kde mi to bylo vysvetleno konecne zasvecenym technikem,jsem natankoval naftu verva a najel uz cca 20tis.km,nepridavam zadne aditiva a interval se posunul uz na 1000km,coz oproti 350km intervalu drive je naprosto v pohode.
Jak se opet ukazalo,mene znamena nekdy vice....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů