TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Příspěvek od Jardak » 03.09.2014 17:56

jenikHK píše:úsporné opatření - lopatkové kolo z plastu machájící se v horké vodě - navrhuju na metál.
Sranda je, že plastový lopatkový kolo vodní pumpy má velká část aut obecně.
A až na výjimky s nimi nejsou problémy.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Marek53
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 15.11.2012 22:52
Bydliště: Znojmo

Re: TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Příspěvek od Marek53 » 11.11.2014 13:05

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat, zda po těchto zkušenostech existuje nějaká směrodatná indicie, která by vedla k tomu s určitostí říci, zda se opravdu jedná o prasklou hlavu? (myšleno před rozebráním) Děkuji za odpověď.
FORD FOCUS kombi, DIESEL 1.8 TDCi Ghia 2001, tmavě modrá metalíza

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Příspěvek od Jardak » 11.11.2014 14:36

Před rozebráním se to nedá jednoznačně určit. Prasklá hlava a KO těsnění pod hlavou mají podobný příznaky. KO těsnění hlavy je ale daleko častější případ.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Marek53
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 15.11.2012 22:52
Bydliště: Znojmo

Re: TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Příspěvek od Marek53 » 11.11.2014 17:51

Děkuji za reakci, už jsem závadu objevil...
Jedná se "naštěstí" jen o prasklou hadici, ke které je ovšem (jak už to u fofo bývá) katastrofální přístup. Ale pořád je to ta lepší varianta.
FORD FOCUS kombi, DIESEL 1.8 TDCi Ghia 2001, tmavě modrá metalíza

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3100
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Příspěvek od jenikHK » 18.11.2014 15:27

Jen jeste postreh z jizdy v chladnejsim pocasi - vymena termostatu prinesla sve ovoce, takze motor se rychleji ohriva, resp. mnohem driv topi.
Tak aspon neco pozitivniho na cele te peripetii :-).
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
TomBaa
Junior
Junior
Příspěvky: 224
Registrován: 28.06.2010 18:08
Bydliště: JmK

Re: TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Příspěvek od TomBaa » 01.02.2015 20:04

Zeptal bych se trochu obecně. Plánuji nechat v servise vyměnit čerpadlo chlad.kapaliny z preventivních důvodů... Jak se ale dá ověřit, že servis skutečně výměnu provedl, ne jen papírově..
u těchto hůře přístupných a zkontrolovatelných dílů. To čerpadlo má na sobě jistě výrobní číslo, to by pak asi mělo být uvedené na faktruře, ne. Takto jednoznačně prokazatelné. Beru to z pohledu možného právního sporu, jak prokázat, že to co je na faktruře je vyměněno i fyzicky.
Jakou záruční dobu má takto vyměněný díl?
Díky
Focus mk 3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; black
Focus mk 2 1,6 Zetec ; 2009; Black
Focus mk 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
byl Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9479
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: TDDi - přehřívání, bez ztráty chl. kapaliny

Příspěvek od phofy » 01.02.2015 20:22

řekni že chceš vidět starý :wink:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti