Kouřivost 1,8 tddi

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

Kouřivost 1,8 tddi

Příspěvek od chaluha » 16.12.2006 09:57

Připadá mi že mi to začlo nějak hulit!Když se rozjedu třeba na semaforech a trochu to přišlápnu,tak je za mnou oblak dýmu.Je mi jasný že ropák bude hulit ale radši se ptám abych kdyžtak něco vyměnil.Co ostatní,jak vám to kouří?????
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec

Uživatelský avatar
Tad
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1062
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 3D u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tad » 16.12.2006 10:00

Já když to přišlápnu tak mi to taky hulí, ale normálně ve dne to ani nevidím, spíš navečer když je už tma a za mnou auto který ten dým prosvěcuje. Myslim že je to normální. :wink:

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 16.12.2006 12:52

Zkus pouzit vyhledavani a treba si precist o EGR ventilu, znova to tu snad psat nebudeme :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
elounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od elounek » 16.12.2006 13:53

Ahmed píše:Zkus pouzit vyhledavani a treba si precist o EGR ventilu, znova to tu snad psat nebudeme :wink:
No tam se toho moc nedočte o ventulu egr i když se tam o tom píše ovšem nepochopil jsem z toho ani N. :( Jo jinak mě to nekouří říká kámoš akorát když tomu naložím tak ze mě prej vypadnou brikety ale to je snad normální!fík 1,8ttdi

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.12.2006 17:40

to elounek:
Dozvi se tam, jak se da ten ventil zaslepit a omezit kourivost. Myslim, ze se musis vzdy zacist do vsech prispevku okolo. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
elounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od elounek » 16.12.2006 17:57

pelen píše:to elounek:
Dozvi se tam, jak se da ten ventil zaslepit a omezit kourivost. Myslim, ze se musis vzdy zacist do vsech prispevku okolo. :lol:
No to tedy nevím chtělo by to nákej vycuc a ne číst všechno okolo! :D

Uživatelský avatar
KAPSCH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od KAPSCH » 16.12.2006 19:33

Fakt si to přečti, řeším to samý a thread " jak zaslepit EGR ventil" je dostačující a mohlo by to fungovat.

Mimochodem, hulí mi to stejně.

JB
Jakub Budinský
Ford Focus Combi 1.8 TDDI 2002 - Diamond white

Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chaluha » 17.12.2006 19:39

dík,tak nejsem sám,ale když zaslepim egr ventil,nebude to víc baštit??ten ventil směšuje nespálenou naftu s novou nebo plácám blbosti??
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec

Uživatelský avatar
KAPSCH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od KAPSCH » 18.12.2006 09:32

chaluha píše:dík,tak nejsem sám,ale když zaslepim egr ventil,nebude to víc baštit??ten ventil směšuje nespálenou naftu s novou nebo plácám blbosti??
EGR reguluje vzduch který jde do sání.

JB
Jakub Budinský
Ford Focus Combi 1.8 TDDI 2002 - Diamond white

Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chaluha » 18.12.2006 16:27

Jo jasně vzduch né palivo.Proč tam teda ten ventil je,když spotřeba stejná a výkon taky?.Na feldě je taky a když sem ho vyřadil z fukce tak to jelo líp.
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 18.12.2006 19:32

Ekologie :wink: Ma to vracet "bohate" vyfukove plyny zpatky do sani, ktere muzes spalit jeste jednou. Prakticky tam zpatky vracis ty sracky, takze to potom kouri 2x vice a se zacpanym EGR to ma vetsi vykon, protoze nasava porad cisty a studeny vzduch a ne horky dym, ktery ma letet pryc.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
poldik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 91
Registrován: 02.02.2008 03:18

kořivost

Příspěvek od poldik » 19.12.2006 19:13

Já mam rok 2003 najeto 50000km a taky když tomu naložim tak to je briketárna , už jsme na to taky koukaly a vše bylo ok. kámoš ten dělá jen naftu a řikal normální jev. Je fakt že jsem měl předtím citroen 2,0hdi a bylo to stejný.
Ford Focus 1,8TDdi, rok 2003,barva zelená-modrá vitro

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Kouřivost 1,8 tddi

Příspěvek od jenikHK » 18.05.2017 22:38

Pratele,
jakou vašemu focusu TDDI namerili kourivost na měření emisi? Mam čerstvé po STK a kluci na emisich se nuseli dost snazit, abychom se vešli do predepsanych 1,5.
Auto ma cca 242 tis, olej prakticky nemizi, EGR pres 100 tis zaslepene, leju VIF, tankuju Benzinu, motor jede hezky.
Nezdá se mi, ze by auto nějak zvlášť kouřilo - napadá mě leda, ze tim, ze jezdím poměrně defenzivne (motor stejne nema smysl točit přes 2800 ot/min), tak pokud mu na emisich naložili do maxima, tak kouřit mohl???
Nebo prostě katalyzátor je už dávno KO a tohle je jen důsledek?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

PKEnergy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2010 16:15
Bydliště: Praha

Re: Kouřivost 1,8 tddi

Příspěvek od PKEnergy » 09.06.2017 09:37

Poslední ME kouřivost:
dovolená 1.20, naměřená 0.23, 0.25, 0.22, 0.26
dovolený rozptyl 0.25, naměřený 0.04
analyzátor BOSCH ESA/RTM 430
EGR mám zaslepený, najeto asi 170000, olej Ford Formula F, olej nežere, všechno původní (čerpadlo, vstřiky, ...), nafta JZD, Globus, Makro - prostě ta nejlevnější. Používám VIF při každém tankování.
Když ho přišlápnu tak hulí. Jinak jezdím taky dost lážo-plážo, ale třeba jednou za měsíc ho protáhnu. Když je nějakej táhlej kopec na dálnici, kterej bych v pohodě vyjel na 5, tak podřadím na 4 a vyjedu ho s plným plynem, ale nevím jestli to něčemu pomáhá.
aktuálně: Focus combi 1.6tdci, 80kW titanium r.v. 2009
byl: Focus combi 1.8TDDI, 66kW trend r.v. 2002
byl: Escort combi 1,8TD 66 kW Ghia

Uživatelský avatar
Lucas
.
.
Příspěvky: 171
Registrován: 24.07.2014 18:46
Bydliště: Prostějov

Re: Kouřivost 1,8 tddi

Příspěvek od Lucas » 07.09.2018 11:16

Mám to úplně stejně jako přes kopírák jako jenikHK. Najeto 215 tis., olej Castrol Magnatec specifikace A5 (pro Fordy) - nebere nic, EGR zaslepen, nafta Benzina + VIF a jezdí krásně, táhne, nekouří. :Dancer: Jezdím normálně a sem tam protáhnu. Emise a najednou hodnoty přes 2,0 a dým jak ze spalovny. Turovali ho snad 15 min, no děs a hrůza u toho být, ale nakonec po dýmu ani památky, z výfuku pak nešlo skoro nic a naostro měřené hodnoty podobné jako měl PKEnergy i s rozptylem. Takže to ve zkratce tím honěním celé vyčistili, spíš vypálili, protože to bylo fakt šílený :D a bylo to v pohodě. Odjezd s doporučením pro příště semtam takto důrazně projet a že i turbu to udělá dobře :twisted:
Ford Focus ST170 3dv., 2.0 Duratec 127kW, 2004, Imperial blue
Ford Focus turnier, 1.8TDDi 66kW, 2000, modrá State metalíza
Byla: Škoda 120L, 1.2 37kW, 1987, hnědá pastelová (béžová)

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů